AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #1 Skrevet 6. september 2021 Kjæresten min sier han ikke liker små damer. Jeg er 1.63 m og veier 50 kg. Er ikke det, vi gjennomfører samleie, men jeg føler ikke at han tenner så ofte på meg. Kan det hjelpe om jeg går opp i vekt? Jeg er så lei meg, for det er jo slik jeg er. Anonymkode: bb50c...cab
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #2 Skrevet 6. september 2021 15 minutter siden, AnonymBruker said: Kjæresten min sier han ikke liker små damer Yeah right 😂 Anonymkode: 93e09...f4f 11
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #3 Skrevet 6. september 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Yeah right 😂 Anonymkode: 93e09...f4f Ja, det har han sagt. Jeg har pent ansikt, klassisk skjønnhet, som han sier, men han sier alltid at jeg må spise mer Anonymkode: bb50c...cab
StripeteM Skrevet 6. september 2021 #4 Skrevet 6. september 2021 Gå opp i vekt for å muuuuligens øke tenningen hans?? Nei. Bare nei. 10
CorvusCorax Skrevet 6. september 2021 #5 Skrevet 6. september 2021 Mhm, hvorfor er han sammen med deg da? 15
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #6 Skrevet 6. september 2021 Tja, han synes vel du er tynn da. Du må spørre ham om det. Menn er enkle sånn sett, de er vant til direkte kommunikasjon -spør og du får svar. Ikke hint og visvas, spør rett ut. Anonymkode: 46d08...1dc 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #7 Skrevet 6. september 2021 Just now, CorvusCorax said: Mhm, hvorfor er han sammen med deg da? På grunn av personligheten min, vil jeg tro. Og et pent ytre, selv om jeg muligens ikke passer hans tenningsmønster Anonymkode: bb50c...cab 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #8 Skrevet 6. september 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Tja, han synes vel du er tynn da. Du må spørre ham om det. Menn er enkle sånn sett, de er vant til direkte kommunikasjon -spør og du får svar. Ikke hint og visvas, spør rett ut. Anonymkode: 46d08...1dc Altså spør om han synes jeg er for tynn, eller også om han ikke tenner på meg ? Anonymkode: bb50c...cab
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #9 Skrevet 6. september 2021 4 minutter siden, StripeteM said: Gå opp i vekt for å muuuuligens øke tenningen hans?? Nei. Bare nei. Hvorfor ikke? Jeg tenner veldig på han Anonymkode: bb50c...cab
StripeteM Skrevet 6. september 2021 #10 Skrevet 6. september 2021 (endret) AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvorfor ikke? Jeg tenner veldig på han Anonymkode: bb50c...cab Hvorfor du ikke skal gå opp i vekt svarer du jo på selv: AnonymBruker skrev (36 minutter siden): for det er jo slik jeg er. Anonymkode: bb50c...cab Du er den du er og det må kjæresten din akseptere (eller dra sin vei). Man kan alltids jobbe for å bli en litt bedre versjon av seg selv i et forhold, men å gå opp i vekt syns jeg høres dumt ut. Og tenner han ikke på deg nå så tror jeg ikke noen ekstra kilo utgjør noen særlig forskjell. EDIT: men for all del, spør han! Endret 6. september 2021 av StripeteM 4
Gjest Trøst Skrevet 6. september 2021 #11 Skrevet 6. september 2021 (endret) Tenker du burde finne deg en mann som liker deg for den du er, og som ikke tar til takke med deg. Du er bra nok som du er, men dere er nok ikke en match. Det betyr ikke at det er noe feil med deg. Hvem blir sammen med noen man ikke tenner på? Det er et hav av menn som elsker lave og slanke kvinner, så du er absolutt ikke uten alternativer. Endret 6. september 2021 av Trøst
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #12 Skrevet 6. september 2021 1 minutt siden, StripeteM said: Hvorfor du ikke skal gå opp i vekt svarer du jo på selv: Du er den du er og det må kjæresten din akseptere (eller dra sin vei). Man kan alltids jobbe for å bli en litt bedre versjon av seg selv i et forhold, men å gå opp i vekt syns jeg høres dumt ut. Og tenner han ikke på deg nå så tror jeg ikke noen ekstra kilo utgjør noen særlig forskjell. Takk… ja, hvorfor gjør han ikke det kan jeg lure på. Synes det virker litt ynkelig å spør om han synes jeg er for tynn til å tenne på meg Anonymkode: bb50c...cab
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #13 Skrevet 6. september 2021 1 minutt siden, Trøst said: Tenker du burde finne deg en mann som liker deg for den du er, og som ikke tar til takke med deg. Du er bra nok som du er, men dere er nok ikke en match. Det betyr ikke at det er noe feil med deg. Hvem blir sammen med noen man ikke tenner på? Skjønner ikke jeg heller. Han sier han tenner på meg, men jeg føler det er falskt. Han får ereksjon og utløsning hver gang, men det er ikke så ofte vi har sex og kanskje ser han for seg andre damer i hodet under sexen Anonymkode: bb50c...cab
Gjest Trøst Skrevet 6. september 2021 #14 Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Skjønner ikke jeg heller. Han sier han tenner på meg, men jeg føler det er falskt. Han får ereksjon og utløsning hver gang, men det er ikke så ofte vi har sex og kanskje ser han for seg andre damer i hodet under sexen Anonymkode: bb50c...cab Om du ikke stoler på han, så har du fortsatt ikke noe sammen med han å gjøre. Men spørsmålet er om du kan stole på noen i det hele tatt? Om han sier at han tenner på deg, hvordan har du da fått det for deg at han ikke liker "små damer"? Du har så klart ingen garanti for at han ikke fantaserer om andre. Men så er det deg han har sex med, og så lenge sexen er bra og dere nyter hverandre, samtidig som man er til stede i øyeblikket, så har det vel kanskje ikke så mye å si om fantasien vandrer litt likevel?
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #15 Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Skjønner ikke jeg heller. Han sier han tenner på meg, men jeg føler det er falskt. Han får ereksjon og utløsning hver gang, men det er ikke så ofte vi har sex og kanskje ser han for seg andre damer i hodet under sexen Anonymkode: bb50c...cab Her har du begynt på en tur langt ut i grøfta. Det egentlige problemet er altså en litt for lav frekvens på sexen, som kan ha tusen årsaker, men mest sannsynlig et lavere libido hos ham, enn deg. Likevel leter du hos deg selv først, og spinner negative tanker. En typisk kvinnegreie. Anonymkode: aa61d...266 4
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #16 Skrevet 6. september 2021 Haha, tror ikke på deg et sekund. Det lyser gjennom hva du egentlig er, og vil. Om det hadde vært reelt så hadde det ikke vært en greie når mannen faktisk har valgt deg. Anonymkode: 8d1ae...79c 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #17 Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Altså spør om han synes jeg er for tynn, eller også om han ikke tenner på meg ? Anonymkode: bb50c...cab Begge deler. Du lurer jo på det,om det har sammenheng. Anonymkode: 46d08...1dc 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #18 Skrevet 6. september 2021 12 minutter siden, Trøst said: Om du ikke stoler på han, så har du fortsatt ikke noe sammen med han å gjøre. Men spørsmålet er om du kan stole på noen i det hele tatt? Om han sier at han tenner på deg, hvordan har du da fått det for deg at han ikke liker "små damer"? Du har så klart ingen garanti for at han ikke fantaserer om andre. Men så er det deg han har sex med, og så lenge sexen er bra og dere nyter hverandre, samtidig som man er til stede i øyeblikket, så har det vel kanskje ikke så mye å si om fantasien vandrer litt likevel? Stoler ikke helt på han, men om jeg har grunn til det eller om det er en frykt/usikkerhet i meg… det kan være begge deler. En gang vi snakket om ei venninne av oss, som er 1.55m, sa han at han ikke liker små damer. Jeg må nok heller spør han på et passende tidspunkt. Anonymkode: bb50c...cab
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #19 Skrevet 6. september 2021 11 minutter siden, AnonymBruker said: Her har du begynt på en tur langt ut i grøfta. Det egentlige problemet er altså en litt for lav frekvens på sexen, som kan ha tusen årsaker, men mest sannsynlig et lavere libido hos ham, enn deg. Likevel leter du hos deg selv først, og spinner negative tanker. En typisk kvinnegreie. Anonymkode: aa61d...266 Ja, du har rett. Jeg tenker ofte at jeg er problemet. Og tenker.. akkurat dette synes jeg er litt vanskelig å spør han om. Tenker at det virker ynkelig, og at det vil gjøre det verre Anonymkode: bb50c...cab
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #20 Skrevet 6. september 2021 11 minutter siden, AnonymBruker said: Haha, tror ikke på deg et sekund. Det lyser gjennom hva du egentlig er, og vil. Om det hadde vært reelt så hadde det ikke vært en greie når mannen faktisk har valgt deg. Anonymkode: 8d1ae...79c Det er ok, men det er sant. Uansett, takk for ditt innlegg, jeg håper du har rett i det siste du skriver Anonymkode: bb50c...cab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå