AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #1 Skrevet 6. september 2021 Jeg har ett barn. Kjæresten ble sterilisert mange år før vi møttes av ulike årsaker. Jeg begynner uansett å bli for gammel til å kunne få flere barn, men plager likevel ofte meg selv med taken og drømmen om flere barn. Er det andre i samme situasjon? Hvordan taklet du det? Anonymkode: 257eb...9d0
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #2 Skrevet 6. september 2021 sperm donor Anonymkode: c98cb...fae
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #3 Skrevet 7. september 2021 Dere kan få gjennomført Ivf. De kan hente ut sperm direkte fra testikkelen. Anonymkode: 9e43a...394 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #4 Skrevet 7. september 2021 Jeg vet der går, men det er en omfattende prosess. Og med tanke på både tid, pris, og at han allerede har to barn, tror jeg det ikke blir å skje.. Anonymkode: 257eb...9d0
Gjest Smeltemann Skrevet 7. september 2021 #5 Skrevet 7. september 2021 I og med at han er sterilisert ønsker han ikke flere barn,han har satt grensen på 2 barn. Enten får du leve med det eller så må du finne deg en mann som vil ha barn.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #6 Skrevet 7. september 2021 Det var andre grunner til at han gjorde det. Men spørsmålet mitt var jo om det var noen i samme situasjon, og hvordan innfinne seg med det. Anonymkode: 257eb...9d0
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #7 Skrevet 7. september 2021 Ta tiden til hjelp.. Noen ganger føler jeg det bare er sånn det er å være menneske, vi kan ikke få alt vi ønsker oss. Det å ikke få barna man har drømt om og ønsket seg kan være noe eksistensielt. For meg har det vært sånn i alle fall, vanskelig å komme videre. Det hjelper jo ikke akkurat med de som kommer med alle sine «gode» forslag. Noen ganger går det faktisk ikke, av ulike årsaker. Det er helt lov til å kjenne på en sorg. 💔 Anonymkode: 8015e...897
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #8 Skrevet 7. september 2021 Finnes ingen oppskrift på å innfinne seg med det. Det er enten noe du bare gjør, eller ikke gjør. Du må veie opp hva som er viktigst. Familien og forholdet du har nå, eller flere barn. Så må du bare lande på det som er riktig for deg. Anonymkode: 9910d...919
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå