AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #1 Del Skrevet 6. september 2021 Hørte en sang på radioen som jeg bare MÅ finne igjen. Den var rolig, norsk, sunget av en dame med litt falsett (lys stemme). På slutten var teksten noe ala "Du har dratt / er borte nå, men det tar tid før jeg blir bra" eller noe slikt. Ganske sikker på at det var østlandsk dialekt. Litt trist undertone, vil tro den kanskje blir brukt i begravelser? Anonymkode: 4fc92...d0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #2 Del Skrevet 6. september 2021 Hvilken kanal hørte du den på? Ofte har de lagt ut sangoversikt der. Kan og anbefale appen sazham, der kan man spille inn litt av sangen, så finner de ur hva den heter. Anonymkode: 9fb8d...b90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 6. september 2021 #3 Del Skrevet 6. september 2021 (endret) kan det være Emma Steinbakken sin cover av Eg gløymer deg aldri av Hellbillies? PS: ser jeg la inn en video med ikke hennes cover alene, men du kjenner den igjen hvis det var denne du tenkte på! Endret 6. september 2021 av Sugar&Spice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #4 Del Skrevet 6. september 2021 Sugar&Spice skrev (5 minutter siden): kan det være Emma Steinbakken sin cover av Eg gløymer deg aldri av Hellbillies? PS: ser jeg la inn en video med ikke hennes cover alene, men du kjenner den igjen hvis det var denne du tenkte på! Takk!!! ❤ Ja det var denne!! Denne traff meg sånn på en tøff dag ❤ Anonymkode: 4fc92...d0a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 6. september 2021 #5 Del Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Takk!!! ❤ Ja det var denne!! Denne traff meg sånn på en tøff dag ❤ Anonymkode: 4fc92...d0a Åh så bra det var denne, den er skikkelig fin så forstår godt du likte den! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå