AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #1 Skrevet 6. september 2021 Sånn bak facebook. Jeg legger ut på my history et bilde av meg. Så liker han det. Det går 2timer og jeg ser da to tomler på samme bildet. Har han gått tilbake for å kikke på bilde, for så like det igjen da? Da må han ha interesse for meg vel? Jeg er overrasket over dette. En gammel klassekamerat. Anonymkode: 7b08d...0f5
Gjest På druen Skrevet 6. september 2021 #2 Skrevet 6. september 2021 Høres ut som at du liker han mer enn han liker deg siden du er så opptatt av om han liker det eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #3 Skrevet 6. september 2021 På druen skrev (13 minutter siden): Høres ut som at du liker han mer enn han liker deg siden du er så opptatt av om han liker det eller ikke. Gjør jo det da. Men liker han meg når han dobbelliker det? Altså man må da se det på nytt. Dette har han gjort på flere av bildene. Er nok ekstremt ute å se bekreftelse fra han nå😄 Anonymkode: 7b08d...0f5
Gjest På druen Skrevet 6. september 2021 #4 Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Gjør jo det da. Men liker han meg når han dobbelliker det? Altså man må da se det på nytt. Dette har han gjort på flere av bildene. Er nok ekstremt ute å se bekreftelse fra han nå😄 Anonymkode: 7b08d...0f5 Han ser deg sikkert som runkemateriale, og dobbeltliker det når han har fått orgasme.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #5 Skrevet 6. september 2021 På druen skrev (Akkurat nå): Han ser deg sikkert som runkemateriale, og dobbeltliker det når han har fått orgasme. Åssen vet du det? Så han kikket på bildet igjen, forså ta seg en runk, så like det igjen? Anonymkode: 7b08d...0f5
Gibralfaro Skrevet 6. september 2021 #6 Skrevet 6. september 2021 Liker du deg da? Synes det er et viktigere spørsmål. 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #7 Skrevet 6. september 2021 Gibralfaro skrev (1 minutt siden): Liker du deg da? Synes det er et viktigere spørsmål. Ja jeg liker det. 😉 Anonymkode: 7b08d...0f5
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #8 Skrevet 6. september 2021 På druen skrev (7 minutter siden): Han ser deg sikkert som runkemateriale, og dobbeltliker det når han har fått orgasme. Jeg har hatt på følelsen av at han har runket etter bilde av meg. Mange ganger når kvelden kommer, så like han kun bildet jeg viser litt kropp på. Ikke mat bildet. Men han var nylig gift, skilt nå. 40 åring. Er de kåte som fy? Anonymkode: 7b08d...0f5
Gjest På druen Skrevet 6. september 2021 #9 Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg har hatt på følelsen av at han har runket etter bilde av meg. Mange ganger når kvelden kommer, så like han kun bildet jeg viser litt kropp på. Ikke mat bildet. Men han var nylig gift, skilt nå. 40 åring. Er de kåte som fy? Anonymkode: 7b08d...0f5 Æsj! Han er en gammel gris!
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #10 Skrevet 6. september 2021 På druen skrev (15 minutter siden): Æsj! Han er en gammel gris! Gammel gris? 🤓🤓 Anonymkode: 7b08d...0f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå