AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #1 Skrevet 6. september 2021 Hei! var på organgrettet ultralyd 13+3 og fikk vite kjønnet som en bonus, en gutt. Man kunne tydelig se det vi trodde var penis og pung, i følge nub-teorien er det også en gutt da denne stod 90grader rett opp fra kroppen i sidevinkel. Fra undersiden kunne man ikke se disse tre linjene som jentene skal ha, men man kunne se omrisset av pung og penis. Jordmor var 99.999% prosent sikker og vi med! vel.. trodde vi. OUL i dag 18+1 viste «sannsynligvis jente». 2 jordmødre og begge enig i at dette var nok en jente, selv klarte vi ikke se noe særlig. Det var en utstikker men jordmødrene sa at dette var bare klitoris, men vi så ikke disse velkjente tre strekene, eller kjønnslepper. Vi har ikke kjøpt inn noe med farger og kommer heller ikke til å gjøre det, jeg spyr av rosa og blått 😂 så det blir heldigvis ikke noe problem uansett hva som kommer ut av meg, men jeg kjenner at jeg må omstille meg voldsomt og nesten på en måte «ta et lite farvel» med gutten jeg har sett for meg og forestilt meg hvis jordmødrene nå på OUL har rett. Har noen opplevd dette, nå i nyere tid med så gode ultralyd-apparater man har i dag? Usikker på om vi skal gidde å betale for en ultralyd bare for å sjekke kjønnet når det egentlig er helt ubetydelig, men nysgjerrigheten tar jo litt over. Anonymkode: 59285...6ba
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #2 Skrevet 6. september 2021 En venninne fikk vite motsatt, jente på tidlig ul og på OUL var de i ganske tvil. Men de landet på gutt og gutt var det. Jeg har sett tydelig med begge mine da jeg var på OUL, har en gutt og en jente. Jeg hadde nok vært for nysgjerrig til å vente til fødsel hvis jeg var deg, selv om kjønn ikke er viktig er det jo veldig spennende! Og selv følte jeg at jeg fikk et nærmere forhold til babyen i magen da jeg visste kjønn ☺️ Anonymkode: ebe70...0cd
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #3 Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): En venninne fikk vite motsatt, jente på tidlig ul og på OUL var de i ganske tvil. Men de landet på gutt og gutt var det. Jeg har sett tydelig med begge mine da jeg var på OUL, har en gutt og en jente. Jeg hadde nok vært for nysgjerrig til å vente til fødsel hvis jeg var deg, selv om kjønn ikke er viktig er det jo veldig spennende! Og selv følte jeg at jeg fikk et nærmere forhold til babyen i magen da jeg visste kjønn ☺️ Anonymkode: ebe70...0cd Ja, vi har en gutt fra før og vi var ikke i tvil da om at det var en gutt, og vi var ikke i tvil denne gangen heller - helt til i dag 😅 har liksom alltid fått høre at man skal ta tidlig ultralyd med en klype salt nettopp fordi det er tidlig men jeg kan bare ikke, selv med godviljen, forstå at det vi så da ikke er en gutt 😅 Kjønnet betyr virkelig ingenting, og det føles helt tåpelig å betale nærmere 1500kr å skulle betale privat bare for å få vite kjønnet, det får vi jo vite før eller siden uansett. Men kjenner på meg at hvis det bor en frøken inni meg nå så hadde jeg trengt litt tid på å avvenne meg tanken med lillebror og venne meg til lillesøster. Jeg er like glad uansett men vi har jo allerede snakket om hvor lik vi tror lillebror kommer til å bli på storebror og sett på nyfødt bilder av storebror osv, så vi må jo i så tilfelle nullstille oss litt. skulle egentlig ønske vi holdt oss til planen med å ikke vite kjønnet denne gangen, nå er vi bare forvirret 😂 Anonymkode: 59285...6ba
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #4 Skrevet 6. september 2021 Vi var på to runder med OUL i uke 18-19 og fikk en «sannsynligvis gutt» og en «sannsynligvis jente». Vi endte med å bestille privat ultralyd noen uker senere. Ikke fordi kjønnet er viktig i seg selv, som du sier, men fordi det ga krabaten der inne litt mer identitet og oss litt mer «bånd» til ham. Mye penger for lite, men vi har ikke angret et sekund på å ha skaffet oss den informasjonen. Anonymkode: f85b1...01d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå