Gå til innhold

hva er det med folk som gamer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

han jeg dater spiller leauge of legends og han svarer meg ikke på meldinger når han spiller det. Nå for eksempel åpnet han en snap hvor jeg skrev hva jeg drev med "sitter å skriver jobbsøknader"fordi han spurte men skriver ikke noe tilbake. Jeg hadde spurt han først da om hva han gjorde også sa han "gamer dd vennen" Jeg kan se at han har suttet å spilt det siden han kom hjem i dag. og han spiller det litt på kveldene ellers når han ikke er med meg da. 

Jeg sitter igjen med en følelse av å ikke være viktig for han eller at det ikke interessant å snakke med meg.

Anonymkode: 99889...4ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi får ringe og spørre han. Ellers er det litt vanskelig å vite. 

Skrevet

Tja.. jeg svarer ikke midt i spilling. Ei heller midt i en treningsøkt. Kommet selvsagt an på hvor viktig det er, hvem som melder og hvor lenge jeg spiller. 2 timer med spill uten å svare tenker jeg må gå an med mindre en vet at det er noe viktig

• Liker 4
Skrevet

League of legends er team-basert og i sanntid og da er det ikke bare å slippe kontrolleren og begynne å chatte. Litt som at ingen fotballspillere plukker opp telefonen midt i første omgang for å sende suss/klemz til kjæresten. 

Men hvis du sitter igjen med følelsen av å ikke være viktig så må du vel nesten prate med han om det da.

• Liker 8
Skrevet
Lill3My skrev (2 minutter siden):

Tja.. jeg svarer ikke midt i spilling. Ei heller midt i en treningsøkt. Kommet selvsagt an på hvor viktig det er, hvem som melder og hvor lenge jeg spiller. 2 timer med spill uten å svare tenker jeg må gå an med mindre en vet at det er noe viktig

joda d tenker jeg også men så skal d sies at han har sittet hele dagen da. men da gidder ikke jeg å svare han heller om jeg er midt i noe.

Skrevet
StripeteM skrev (Akkurat nå):

League of legends er team-basert og i sanntid og da er det ikke bare å slippe kontrolleren og begynne å chatte. Litt som at ingen fotballspillere plukker opp telefonen midt i første omgang for å sende suss/klemz til kjæresten. 

Men hvis du sitter igjen med følelsen av å ikke være viktig så må du vel nesten prate med han om det da.

ja jeg kan godta det den ene kvelden men ikke om dette gjentar seg hver kveld det gidder jeg ikke da er han ikke verdt d. Ben there done the same before. 

Gjest tarantulla
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

ja jeg kan godta det den ene kvelden men ikke om dette gjentar seg hver kveld det gidder jeg ikke da er han ikke verdt d. Ben there done the same before. 

Dere kan jo avtale at han sier fra når han ikke er tilgjengelig? Å prøve å holde en samtale gående mens man spiller er ikke lett, men det betyr ikke at han ikke bryr seg om deg. 

Edit; Hva med å begynne å spille selv? Om enn bare for å forstå hva han holder på med?

Endret av tarantulla
Skrevet
tarantulla skrev (2 minutter siden):

Dere kan jo avtale at han sier fra når han ikke er tilgjengelig? Å prøve å holde en samtale gående mens man spiller er ikke lett, men det betyr ikke at han ikke bryr seg om deg. 

Edit; Hva med å begynne å spille selv? Om enn bare for å forstå hva han holder på med?

jeg vet hva han holder på med og hvis man ikke kan ha et forhold til en gamer om man ikke spiller selv så får det no heller bare være.

Gjest tarantulla
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

jeg vet hva han holder på med og hvis man ikke kan ha et forhold til en gamer om man ikke spiller selv så får det no heller bare være.

Jeg spiller ikke LoL, men jeg vet nok om spillet til å skjønne hvorfor man ikke kan svare på meldinger når man spiller. Jeg ville faktisk foretrukket å date en gamer fordi hen vet automatisk at når jeg konsentrerer meg om noe så er jeg ikke umiddelbart tilgjengelig for prating.

Skrevet
tarantulla skrev (2 minutter siden):

Jeg spiller ikke LoL, men jeg vet nok om spillet til å skjønne hvorfor man ikke kan svare på meldinger når man spiller. Jeg ville faktisk foretrukket å date en gamer fordi hen vet automatisk at når jeg konsentrerer meg om noe så er jeg ikke umiddelbart tilgjengelig for prating.

nei sant det. jeg synes det er helt greit i hvisse mengder men det må vel gå ann å gi meg litt oppmerksomhet også onnomellom og d har han ikke gjordt på 2 dager. Så jeg måtte gjøre det. Han aner jo ikke hva jeg har gjordt på i det siste.

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Han aner jo ikke hva jeg har gjordt på i det siste.

Hva har du gjort på i det siste da? :) 

Anonymkode: bc2e2...f23

Skrevet

Hva er det med folk som må springe fjell opp og ned? Hva er det med folk som er sykelig opptatt av interiør og må pusse opp 3 ganger i kvartalet? Hva er det med rånere og raggen? Hva er det med utseendefikserte? Det er alltid noe.....

Anonymkode: 06f64...c09

Skrevet

Var sammen med en gamer i to år. Aldri mer. Nedprioritert hele tiden. Kunne ikke møtes fordi han skulle spille med kompiser. Brøt avtaler fordi han glemte tiden mens han spilte.. Tok ut ferie for å spille når noe nytt kom ut så han hadde sjelden ferie igjen når jeg hadde ferie.. 

Anonymkode: 38a59...402

Skrevet

Han er mann? For menn er gaming m venner viktig, veldig viktig.

Anonymkode: 1d4cc...904

Skrevet

Gjør ikke alle det nå? Mener jeg nettopp leste at gjennomsnittsgameren er en kvinne på 36. "Folk som gamer" begynner å bli en rimelig stor gruppe.

Anonymkode: 634f4...a9b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...