Gå til innhold

Går vi for fort frem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For ca 1.5 måned siden møtte jeg en mann jeg bare klikket fullstendig med. Første kveld.. eller, vi møttes kort to dager på rad før det, men da la jeg så vidt merke til han. Vi møttes gjennom venner.

etter det har vi vært sammen vær helg med unntak av en, hvor jeg eller han bor hos en av hverandre torsdag-søndag. Er ikke hver dag vi gjør noe sammen hele dagen, men vi er som regel på minst en lang tur sammen ila helga. Ellers mye kyssing og kosing..

jeg begynner å lure på om ting kanskje er litt for intenst? Jeg har bare lyst til å være med han hele tida?!

Anonymkode: e1d8d...54e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kalles forelskelse. Helt normalt.

• Liker 5
Skrevet

Forelskelse er hærligt og ofte intenst og altomslukende. Nyt det så lenge det føles rett og ikke går utover hverdagen (jobb-skole etc). Er vell sansynligt at ting roer seg ned over tid og dere finner en god rytme og balanse.

• Liker 2
Skrevet

Kos deg imens det varer, bare ikke ta store avgjørelser som å flytte sammen eller barn for tidlig og i den forelskede rusen,for da kommer hverdagen fort.

Anonymkode: 0aaf4...b12

Skrevet

Det skjedde med oss også. Møttes 3 ganger den første uka, så nesten hele uka etter og etter 14 dager var vi offisielt kjærester. Kjøpte hus etter 4 mnd, ble gravid etter 7 og er nå godt gift og ubeskrivelig lykkelig på femte året ❤

Anonymkode: 5365f...06f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...