missyyyy Skrevet 6. september 2021 #1 Skrevet 6. september 2021 Jeg skal til London. Har skjønt at som fullvaksinert med pfizer må jeg ta covid-19 test maks 3 dager før avreise og ta en ny test etter ankomst i England på dag nummer 2. + fylle ut helseskjema Skal jeg bare ta en test i hjembyen min og printe ut «bevis» på negativ test? + printe dette helseskjemaet og at jeg har fått pfizer x2? Denne testen jeg må bestille i England, det står at jeg skal skrive adressen jeg oppholder meg på under oppholdet. Leveres testen til hotellet?
Gjest Linny111 Skrevet 6. september 2021 #2 Skrevet 6. september 2021 19 minutter siden, missyyyy said: Jeg skal til London. Har skjønt at som fullvaksinert med pfizer må jeg ta covid-19 test maks 3 dager før avreise og ta en ny test etter ankomst i England på dag nummer 2. + fylle ut helseskjema Skal jeg bare ta en test i hjembyen min og printe ut «bevis» på negativ test? + printe dette helseskjemaet og at jeg har fått pfizer x2? Denne testen jeg må bestille i England, det står at jeg skal skrive adressen jeg oppholder meg på under oppholdet. Leveres testen til hotellet? Du må få bevis fra teststasjonen, det kan være epost eller papir. De jeg kjente betalte 400 kroner for testbevis. Ellers, ja, ta med så mye du kan av dokumentasjon. Er ikke sikkert alt sjekkes, men greit å ha det. Ja, skriv adressen du oppholder deg på. Da får du hjemmetest levert til oppholdsstedet. Jeg kjenner ingen som har fått testen levert til hotell, for alle jeg kjenner har enten egen bolig eller besøker familie, men den kan sikkert leveres til hotell også. Kos deg i London! Jeg skal dit selv neste måned.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #3 Skrevet 6. september 2021 Sjekk at testen du tar er godkjent og print ut vaksinebeviset. Testen leveres til hotellet ja. Den er veldig enkel å ta, må bare registerer på nett og legges i en postkasse. Anonymkode: ca045...9be
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #4 Skrevet 6. september 2021 Har hørt at begge doser må være fra samme produsent for innreise til England. Kan ikke bekrefte om det stemmer. Anonymkode: 3eb71...7ad
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #5 Skrevet 6. september 2021 missyyyy skrev (29 minutter siden): Jeg skal til London. Har skjønt at som fullvaksinert med pfizer må jeg ta covid-19 test maks 3 dager før avreise og ta en ny test etter ankomst i England på dag nummer 2. + fylle ut helseskjema Skal jeg bare ta en test i hjembyen min og printe ut «bevis» på negativ test? + printe dette helseskjemaet og at jeg har fått pfizer x2? Denne testen jeg må bestille i England, det står at jeg skal skrive adressen jeg oppholder meg på under oppholdet. Leveres testen til hotellet? Du trenger ikke å skrive ut noe som helst. Det holder å vise negativ svar på helsenorge.no, på mine sider. Alt kan gjøres elektronisk Anonymkode: c5123...9dc
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #6 Skrevet 6. september 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Du trenger ikke å skrive ut noe som helst. Det holder å vise negativ svar på helsenorge.no, på mine sider. Alt kan gjøres elektronisk Anonymkode: c5123...9dc Storbritannia har helt spesifikke krav til testen, og hvilke opplysninger som skal stå i attesten. Man kan vise den frem på mobilen, men det må være en skriftlig attest. https://www.gov.uk/guidance/coronavirus-covid-19-testing-for-people-travelling-to-england Anonymkode: 0bd16...548
missyyyy Skrevet 6. september 2021 Forfatter #7 Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har hørt at begge doser må være fra samme produsent for innreise til England. Kan ikke bekrefte om det stemmer. Anonymkode: 3eb71...7ad Som jeg skrev har jeg pfizer x 2
missyyyy Skrevet 6. september 2021 Forfatter #8 Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Storbritannia har helt spesifikke krav til testen, og hvilke opplysninger som skal stå i attesten. Man kan vise den frem på mobilen, men det må være en skriftlig attest. https://www.gov.uk/guidance/coronavirus-covid-19-testing-for-people-travelling-to-england Anonymkode: 0bd16...548 Jeg har sjekket av testen jeg skal ta oppfyller kravene
Gjest Linny111 Skrevet 7. september 2021 #9 Skrevet 7. september 2021 3 hours ago, missyyyy said: Jeg har sjekket av testen jeg skal ta oppfyller kravene Hvis testen du skal ta fyller alle kravene, må du bare sørge for at du før bevis på e-post eller utskrift med all informasjonen som står nevnt i den linken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå