Gå til innhold

Hjelp! Har du reist til utlandet under covid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til London. Har skjønt at som fullvaksinert med pfizer må jeg ta covid-19 test maks 3 dager før avreise og ta en ny test etter ankomst i England på dag nummer 2. + fylle ut helseskjema

Skal jeg bare ta en test i hjembyen min og printe ut «bevis» på negativ test? + printe dette helseskjemaet og at jeg har fått pfizer x2?

Denne testen jeg må bestille i England, det står at jeg skal skrive adressen jeg oppholder meg på under oppholdet. Leveres testen til hotellet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Linny111
Skrevet
19 minutter siden, missyyyy said:

Jeg skal til London. Har skjønt at som fullvaksinert med pfizer må jeg ta covid-19 test maks 3 dager før avreise og ta en ny test etter ankomst i England på dag nummer 2. + fylle ut helseskjema

Skal jeg bare ta en test i hjembyen min og printe ut «bevis» på negativ test? + printe dette helseskjemaet og at jeg har fått pfizer x2?

Denne testen jeg må bestille i England, det står at jeg skal skrive adressen jeg oppholder meg på under oppholdet. Leveres testen til hotellet?

Du må få bevis fra teststasjonen, det kan være epost eller papir. De jeg kjente betalte 400 kroner for testbevis. Ellers, ja, ta med så mye du kan av dokumentasjon. Er ikke sikkert alt sjekkes, men greit å ha det.

Ja, skriv adressen du oppholder deg på. Da får du hjemmetest levert til oppholdsstedet. Jeg kjenner ingen som har fått testen levert til hotell, for alle jeg kjenner har enten egen bolig eller besøker familie, men den kan sikkert leveres til hotell også.

Kos deg i London! Jeg skal dit selv neste måned.

Skrevet

Sjekk at testen du tar er godkjent og print ut vaksinebeviset.

Testen leveres til hotellet ja. Den er veldig enkel å ta, må bare registerer på nett og legges i en postkasse.

Anonymkode: ca045...9be

Skrevet

Har hørt at begge doser må være fra samme produsent for innreise til England. Kan ikke bekrefte om det stemmer.

Anonymkode: 3eb71...7ad

Skrevet
missyyyy skrev (29 minutter siden):

Du trenger ikke å skrive ut noe som helst. Det holder å vise negativ svar på helsenorge.no, på mine sider. Alt kan gjøres elektronisk

Anonymkode: c5123...9dc

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Du trenger ikke å skrive ut noe som helst. Det holder å vise negativ svar på helsenorge.no, på mine sider. Alt kan gjøres elektronisk

Anonymkode: c5123...9dc

Storbritannia har helt spesifikke krav til testen, og hvilke opplysninger som skal stå i attesten. Man kan vise den frem på mobilen, men det må være en skriftlig attest.

https://www.gov.uk/guidance/coronavirus-covid-19-testing-for-people-travelling-to-england

Anonymkode: 0bd16...548

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har hørt at begge doser må være fra samme produsent for innreise til England. Kan ikke bekrefte om det stemmer.

Anonymkode: 3eb71...7ad

Som jeg skrev har jeg pfizer x 2

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Storbritannia har helt spesifikke krav til testen, og hvilke opplysninger som skal stå i attesten. Man kan vise den frem på mobilen, men det må være en skriftlig attest.

https://www.gov.uk/guidance/coronavirus-covid-19-testing-for-people-travelling-to-england

Anonymkode: 0bd16...548

Jeg har sjekket av testen jeg skal ta oppfyller kravene

Gjest Linny111
Skrevet
3 hours ago, missyyyy said:

Jeg har sjekket av testen jeg skal ta oppfyller kravene

Hvis testen du skal ta fyller alle kravene, må du bare sørge for at du før bevis på e-post eller utskrift med all informasjonen som står nevnt i den linken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...