AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #1 Skrevet 6. september 2021 Jeg synes alltid det er kjipt å spørre menn om høyde på Tinder, vet det kan være sårt punkt for mange. Men jeg er en dame på 179 cm selv, og tenningsmønsteret mitt er tydelig at mannen må være høyere enn meg. Funker ikke ellers 😏 Har noen tips om fin måte å spørre på, og hvor tidlig i samtalen spør dere andre kvinner som er opptatt av høyde? Anonymkode: e8ff5...14d 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #2 Skrevet 6. september 2021 Bare spør! Tidlig så du ikke kaster bort tiden din. Selv er jeg litt over gjennomsnittet (172), men kan fremstå som høyere på bilder. Jeg er ikke så opptatt av høyde selv, men har fått mye spørsmål om høyde fra menn. Alltid de som spør, ikke jeg. Anonymkode: 83710...401 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #3 Skrevet 6. september 2021 Bare si hvor høy du er, da vil men ofte stikke. Anonymkode: 40288...f06 10
wandagirl Skrevet 6. september 2021 #4 Skrevet 6. september 2021 Fortell om høyden din. Mange menn som har komplekser for å være lavere. Da slipper du å spørre i det minste. 2
StripeteM Skrevet 6. september 2021 #5 Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg synes alltid det er kjipt å spørre menn om høyde på Tinder, vet det kan være sårt punkt for mange. Men jeg er en dame på 179 cm selv, og tenningsmønsteret mitt er tydelig at mannen må være høyere enn meg. Funker ikke ellers 😏 Har noen tips om fin måte å spørre på, og hvor tidlig i samtalen spør dere andre kvinner som er opptatt av høyde? Anonymkode: e8ff5...14d Fint at du er omtenksom, ikke alltid en selvfølge nå lenger. Du kan jo allerede i profilen oppgi høyden din og samtidig si at du liker menn som er høyere. Da unngår du en del feilmatching. Og så er det jo lov å gjenta det samme tidlig i chatten - på en høflig måte. 5
Gjest TheCatLady Skrevet 6. september 2021 #6 Skrevet 6. september 2021 Jeg har ikke et sånt tenningsmønster, men skriver alltid høyden i profilen. Da kan de som har problemer med det finne seg andre damer, men en god del lavere menn som liker høye damer har jeg merket meg så du luker ikke ut dem. Det beste er nok å være ærlig. Noen blir sikkert sure, men man kan jo ikke gjøre alle til lags.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #7 Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg synes alltid det er kjipt å spørre menn om høyde på Tinder, vet det kan være sårt punkt for mange. Men jeg er en dame på 179 cm selv, og tenningsmønsteret mitt er tydelig at mannen må være høyere enn meg. Funker ikke ellers 😏 Har noen tips om fin måte å spørre på, og hvor tidlig i samtalen spør dere andre kvinner som er opptatt av høyde? Anonymkode: e8ff5...14d Du skriver høyden din i profilen på lik linje som de som har barn nevner det så slipper man å kaste bort hverandres tid. som 179 så skriver du det og at du er 189 med høye hæler. jeg er selv 173 og 179 blir for høyt men et par cm gjør ikke noe. At jenta er høyere når hun har på hæler er bare sexy. wandagirl skrev (43 minutter siden): Fortell om høyden din. Mange menn som har komplekser for å være lavere. Da slipper du å spørre i det minste. Det er jenter som har komplekser med lavere gutter. Jeg har til gode å møte en mann som har sagt det men møtt hundrevis av jenter som har påpekt det. Som lavere mann snakker jeg av erfaring å som ts bekreftet over. Anonymkode: 37b01...345 6
Katten.2.0 Skrevet 6. september 2021 #8 Skrevet 6. september 2021 Kan jeg spørre deg om vekta tilbake? 14
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #9 Skrevet 6. september 2021 Hadde ikke hatt problemer med å bli spurt om det, men ser jo enkelt på bildene i helfigur på profilen min at jeg er slank 🤷♀️ Ts Anonymkode: e8ff5...14d 3
Gjest TheCatLady Skrevet 6. september 2021 #10 Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du skriver høyden din i profilen på lik linje som de som har barn nevner det så slipper man å kaste bort hverandres tid. som 179 så skriver du det og at du er 189 med høye hæler. jeg er selv 173 og 179 blir for høyt men et par cm gjør ikke noe. At jenta er høyere når hun har på hæler er bare sexy. Det er jenter som har komplekser med lavere gutter. Jeg har til gode å møte en mann som har sagt det men møtt hundrevis av jenter som har påpekt det. Som lavere mann snakker jeg av erfaring å som ts bekreftet over. Anonymkode: 37b01...345 Nei, menn har også problemer med høyere kvinner. Spesielt lave menn. Så og si alle høye kvinner har fått dritt fra lave menn så noen menn har problemer med at de er lave og at noen kvinner er høyere enn de. Det er egentlig litt enten eller. Enten så liker lave menn høye kvinner eller så misliker de det. Det er færre av dem som ikke bryr seg. Det er for øvrig ikke så rart at noen lave menn har komplekser for det når de vet at høye menn oftere blir sett på som mer attraktive.
Gjest NoDiablo Skrevet 6. september 2021 #11 Skrevet 6. september 2021 TheCatLady skrev (Akkurat nå): Nei, menn har også problemer med høyere kvinner. Spesielt lave menn. Så og si alle høye kvinner har fått dritt fra lave menn så noen menn har problemer med at de er lave og at noen kvinner er høyere enn de. Det er egentlig litt enten eller. Enten så liker lave menn høye kvinner eller så misliker de det. Det er færre av dem som ikke bryr seg. Det er for øvrig ikke så rart at noen lave menn har komplekser for det når de vet at høye menn oftere blir sett på som mer attraktive. Da jeg er blant dem som ikke brydde seg, så kan jeg ikke motsi eller understøtte kommentaren din. Høres like fullt sprøyt ut i mine ører, lav som jeg har blitt tolket.
Katten.2.0 Skrevet 6. september 2021 #12 Skrevet 6. september 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hadde ikke hatt problemer med å bli spurt om det, men ser jo enkelt på bildene i helfigur på profilen min at jeg er slank 🤷♀️ Ts Anonymkode: e8ff5...14d Er bare lei av å være en fetish siden jeg er 2m høy, mens min preferanse for slanke kvinner er O, så fælt. 5
Gjest TheCatLady Skrevet 6. september 2021 #13 Skrevet 6. september 2021 NoDiablo skrev (4 minutter siden): Da jeg er blant dem som ikke brydde seg, så kan jeg ikke motsi eller understøtte kommentaren din. Høres like fullt sprøyt ut i mine ører, lav som jeg har blitt tolket. Jaja, du får bare tro at det er sprøyt. Ikke mitt problem. Det forandrer ikke det faktum at enkelte menn skal ta ut kompleksene sine på meg og andre høye kvinner. Har flere egne opplevelser og har lest om mange andre som har det.
Gjest NoDiablo Skrevet 6. september 2021 #14 Skrevet 6. september 2021 TheCatLady skrev (2 minutter siden): Jaja, du får bare tro at det er sprøyt. Ikke mitt problem. Det forandrer ikke det faktum at enkelte menn skal ta ut kompleksene sine på meg og andre høye kvinner. Har flere egne opplevelser og har lest om mange andre som har det. Jeg har ikke noe problem ennå.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #15 Skrevet 7. september 2021 TheCatLady skrev (1 time siden): Nei, menn har også problemer med høyere kvinner. Spesielt lave menn. Så og si alle høye kvinner har fått dritt fra lave menn så noen menn har problemer med at de er lave og at noen kvinner er høyere enn de. Det er egentlig litt enten eller. Enten så liker lave menn høye kvinner eller så misliker de det. Det er færre av dem som ikke bryr seg. Det er for øvrig ikke så rart at noen lave menn har komplekser for det når de vet at høye menn oftere blir sett på som mer attraktive. Det er fordi jenter i 9/10 tilfeller velger han som er høyere. jeg har mistet tellingen på hvor mange ganger jeg har sett jenter velge bort lavere menn, påpeke at høyden er viktig. selv får jeg flere likes om jeg ikke nevner høyde og jeg aner ikke hvor mye dritt jeg har fått fra jenter om at jeg ikke er høy nok så ikke rart enkelte utvikler komplekser. Anonymkode: 37b01...345 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #16 Skrevet 7. september 2021 Høyde hos menn har blitt en currency på Tinder. Og det begynner å bli irriterende når jenter som er langt lavere enn meg (jeg er 172) krever at han skal være "minst 185, helst 190". Skjønner ikke greia. Hvorfor vil de ha en som gir de nakkesleng? Men for deg, TS, så er det mer reelt at du vil ha en høy mann. Dessverre så er det sånn at om en liten, vakker, slank berte "tar" de høye mennene fordi de har blitt så attraktive på datingmarkedet. Anonymkode: 83710...401 3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #17 Skrevet 7. september 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Høyde hos menn har blitt en currency på Tinder. Og det begynner å bli irriterende når jenter som er langt lavere enn meg (jeg er 172) krever at han skal være "minst 185, helst 190". Skjønner ikke greia. Hvorfor vil de ha en som gir de nakkesleng? Men for deg, TS, så er det mer reelt at du vil ha en høy mann. Dessverre så er det sånn at om en liten, vakker, slank berte "tar" de høye mennene fordi de har blitt så attraktive på datingmarkedet. Anonymkode: 83710...401 Men noen av de høye mennene velger også den høyeste dama. Menn har som sagt like forskjellige preferanser som kvinner. Anonymkode: af290...cdb 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #18 Skrevet 7. september 2021 Det er bare å si hvor høy du er selv, så forsvinner de som er lavere. De mennene som tyter over kvinners «høydekrav» overser glatt at menn har akkurat de samme kravene. Anonymkode: 683ec...917 3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #19 Skrevet 7. september 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Men noen av de høye mennene velger også den høyeste dama. Menn har som sagt like forskjellige preferanser som kvinner. Anonymkode: af290...cdb Så det koker vel ned til at menn liker forskjellige ting, mens kvinner liker det samme. Anonymkode: 0fe5d...1d9
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #20 Skrevet 7. september 2021 9 hours ago, wandagirl said: Fortell om høyden din. Mange menn som har komplekser for å være lavere. Da slipper du å spørre i det minste. Mange bryr seg heller ikke, og er ikke så vanvittig opptatt av høyde. Jeg er selv 170, men hadde ikke stukket eller venstresveipet om jeg fikk vite at dama var 179. Hun må aktivt velge meg bort. Anonymkode: 91074...6b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå