Gå til innhold

se nordlyset i oktober i tromsø?evt andre steder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

noen som har reist til tromsø i oktober og sett nordlyset?

Anonymkode: 159f9...fee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler Senja og å ha flere dager å gå på. Det er ikke nordlys hver dag og kanskje er det overskyet den dagen det er nordlys når du er der. 

Anonymkode: 42477...6b8

Skrevet

Jeg bor utenfor Tromsø. Ofte Nordlys i oktober, men det er jo avhengig av mange ting om du ser det. At det ikke er overskyet og at det er faktisk er nordlys den dagen for eksempel.

Anonymkode: 6d378...a21

Skrevet

Du er aldri garantert nordlys hvor enn du reiser i verden.

• Liker 1
Skrevet

Jeg bor i Tromsø, så faktisk nordlys i går. Man har aldri noen garanti, men det er altså mulig å se nordlys i oktober, til og med september. 

Anonymkode: 06281...046

Skrevet

Kan se mye nordlys i oktober. Ofte en del bylys i Tromsø, så dersom det er ren nordlysjakt du skal på og ikke byferie ville jeg ha utstasjonert meg et annet sted enn Tromsø og heller tatt en dag el.to på hotel Tromsø i starten/slutten av turen, dersom du skal se litt av byen.

Senja er fint ja, ellers er det fine områder rundt Lyngenfjorden. Mange av turistbussene kjører uansett et par timer utfor byen. 

Anonymkode: 03b17...007

• Liker 1
Skrevet

Kan fint se nordlys i oktober, om været er klart. Så nordlys i forgårs, men det var i Karasjok. 

Anonymkode: 03155...a49

Skrevet

Nordlys i Bodø i går, så nordlyssesongen er på vei.

Anonymkode: c7bef...8e5

• Liker 1
Skrevet

Nordlys i Vesterålen i går også. Og jeg antar vi får smak av det i dag også med tanke på været vi har nå. 

Anonymkode: 872ab...053

• Liker 2
Skrevet

Jeg anbefaler deg Lofoten eller Vesterålen for nordlys-jakt i oktober ;) 

Anonymkode: 872ab...053

• Liker 2
Skrevet

Mye nordlys i Indre Troms, f.eks Målselv Fjellandsby. Er ofte klarere vær på innlandet enn i Tromsø og på Senja. Men nordlyset kan ikke bestilles 🙂

Anonymkode: ca950...1df

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Mye nordlys i Indre Troms, f.eks Målselv Fjellandsby. Er ofte klarere vær på innlandet enn i Tromsø og på Senja. Men nordlyset kan ikke bestilles 🙂

Anonymkode: ca950...1df

Sant det som skrives her, tenkte ikke på det med klarvær da jeg svarte. Storfjord kommune er forøvrig kjent for å ha lite nedbør. Mye nordlysturisme der.

Anonymkode: 03b17...007

Skrevet

Nå flommer Facebook over av nordlysbilder fra igår kveld, tatt fra Orkdal og nordover. 

Anonymkode: 3591f...cb2

• Liker 2
Skrevet

Vesterålen🤩

Anonymkode: f4bd2...e61

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...