Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere som har fått barn raskt etter hverandre si noe om hvordan dette var? Både andre graviditeten med en baby på utsiden og innsiden og etter andre baby ble født? Og hvor gamle var dere under andre svangerskap? Jeg er 40 og har en sønn på tre månder, vil ikke vente lenge før jeg får neste mann på grunn av alderen min 

Anonymkode: 20c51...103

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk to på 15 mnd. Ble gravid når første var 6 mnd. Jeg kunne lett gjøre det igjen. Selvfølgelig en del tøffe ting, men helhetlig var det veldig fint. 

det som var tøft:

- ble veldig dårlig andre graviditet. Kvalm og bekkenet. Men mannen var i permisjon med første frem til Ny fødsel, Og jeg var sykemeldt. Så fikk masse avlastning fra han. 
- når eldste plutselig var i trassalderen. Da ville han ikke ha lillesøster med på noenting og han ble rasende hvis hun var borti lekene hans osv. men det gikk heldigvis fort over

- yngste har sovet dårlig helt siden hun ble født. Både på Dag og på natt. Periodevis følte jeg at jeg var zombie fordi jeg ikke fikk hentet meg inn igjen skikkelig. 

men absolutt verdt det. Mange sier at det er så kjekt å ha tette fordi de underholder hverandre, men det stemmer ikke alltid. Mine er venner, men ikke så veldig gode lekekamerater. Lillesøster ønsker svært gjerne, og har alltid ønsket, å leke med storebror. Men storebror foretrekker å leke alene. Kan fort bli krangling av dette. De har totalt ulike interesser, temperament og væremåte også. 

for de aller fleste går Dette velding fint😊 lykke til!

Anonymkode: 04e8e...c26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...