Gå til innhold

Har jeg feil eller er mannen umoden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker litt tid på å legge barnet mitt om kvelden på 3 år etter sommerferien. Nå leste jeg bok og han sovnet nesten. Da stormer min mann helt ut av det blå inn på rommet og slår på lyset for å hente noe. Jeg sa han ikke kunne gjøre noe slikt og det er første gang. Han ble drit sur og kjeftt på meg og sa det var min feil som ikke får ungen til å sove. Det kanskje er en liten sak men jeg ble helt sjokkert. Det er vel ikke normal oppførsel? Har bare fått høre kjeft nå i kveld av han..

Jeg er trøtt og har jobbet, han har bare vært hjemme pga jobber ikke og jeg har en innlevering på universitetet jeg må bli ferdig med i kveld. Jeg sa at han må forstå jeg ikke har tid til dette, og jeg risikerer å ikke kunne ta eksamen i ene emnet om han ikke støtter meg. Han sa det var bare bra?!?!? 😳

Anonymkode: 74007...d94

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor snakker du ikke med ham om dette?

• Liker 7
Skrevet
4 minutter siden, Fufu said:

Hvorfor snakker du ikke med ham om dette?

Hva tror du jeg prøver å gjøre?

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg bruker litt tid på å legge barnet mitt om kvelden på 3 år etter sommerferien. Nå leste jeg bok og han sovnet nesten. Da stormer min mann helt ut av det blå inn på rommet og slår på lyset for å hente noe. Jeg sa han ikke kunne gjøre noe slikt og det er første gang. Han ble drit sur og kjeftt på meg og sa det var min feil som ikke får ungen til å sove. Det kanskje er en liten sak men jeg ble helt sjokkert. Det er vel ikke normal oppførsel? Har bare fått høre kjeft nå i kveld av han..

Jeg er trøtt og har jobbet, han har bare vært hjemme pga jobber ikke og jeg har en innlevering på universitetet jeg må bli ferdig med i kveld. Jeg sa at han må forstå jeg ikke har tid til dette, og jeg risikerer å ikke kunne ta eksamen i ene emnet om han ikke støtter meg. Han sa det var bare bra?!?!? 😳

Du bør ikke finne deg i dette.

Skrevet
Just now, ABM said:

Du bør ikke finne deg i dette.

Hvordan hadde du reagert 

Skrevet

Har han oppført seg sånn før? Er noen nytt skjedd i livet deres i det siste? Han høres stressa ut, MEN du som har eksamen mm er jo enda mer stresset. Han burde absolutt vise mer respekt.

å nei, man buser ikke inn på den måten når man VET partner prøver å få barnet til å sove..

Anonymkode: 42282...81c

• Liker 11
Skrevet

For en sjarmerende fyr. Skikkelig bra fangst. Har han alltid oppført seg sånn? 

Anonymkode: dcecf...e5e

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har han oppført seg sånn før? Er noen nytt skjedd i livet deres i det siste? Han høres stressa ut, MEN du som har eksamen mm er jo enda mer stresset. Han burde absolutt vise mer respekt.

å nei, man buser ikke inn på den måten når man VET partner prøver å få barnet til å sove..

Det er vel heller ikke normalt å buse inn og slå på lyset ETTER at barnet har sovnet heller🙄

Anonymkode: 033f2...a6f

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er vel heller ikke normalt å buse inn og slå på lyset ETTER at barnet har sovnet heller🙄

Anonymkode: 033f2...a6f

Nei..og hvem har sagt det? Det er SELVSAGT at det ikke skal gjøres. Nå var det ikke snakk om ETTER….noe mer som skal pirkes på??

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

For en sjarmerende fyr. Skikkelig bra fangst. Har han alltid oppført seg sånn? 

Anonymkode: dcecf...e5e

Nei første gangen 

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hva tror du jeg prøver å gjøre?

Henge på KG?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei første gangen 

Hvor lenge har dere vært sammen?

Skrevet
Alterego666 skrev (Akkurat nå):

Henge på KG?

Du også ser jeg😉

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Kranglet dere foran ungen? 😳

Anonymkode: 6b48c...c46

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Du også ser jeg😉

Kan jo være greit å la være at han krangler og kjefter og gi han litt tid før vi prater skikkelig. Sånn han er nå er det ikke en løsning å prate sammen. Jeg er selvsagt full i følelser nå 

• Liker 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Kranglet dere foran ungen? 😳

Anonymkode: 6b48c...c46

Nei heldigvis ikke. Jeg klarte å få han bort til ungen sovnet ..

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor lenge har dere vært sammen?

3 år

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

3 år

Hm,  du får nesten vente å se om dette er noe som kommer til å fortsette.

Det er enkelte som viser sitt sanne ansikt langt ut i et forhold. Har egen erfaring med det. Men, kan godt hende dette er kun ett engangstilfelle. Du får roe ned og vente til han er rolig også, deretter forsøke å ta en prat. Spør han om det er noen annet som plager han, at du blir engstelig når han har oppfører seg slik og at det kom uventet på. At du forventer at noe slikt ikke skjer igjen, at du heller vil at han tar en rolig samtale om det er noe som plager han.

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du også ser jeg😉

Jeg skriver ikke eksamensoppgave, legger barn OG krangler med samboer samtidig.

Jeg er her for å sette ting i perspektiv.

Skrevet

Ikke hans barn altså?

Anonymkode: 69a51...c29

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...