Gå til innhold

Betaler de fleste menn på Tinder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det er noen menn som ikke betaler på Tinder. Da ser de jo ikke damene som har gitt liker. Men betaler de fleste, tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke de fleste betaler. Han jeg dater litt nå betaler, og det gjør jeg også. Han hadde 7 slike likes, jeg har 1200...

Anonymkode: f655e...da2

• Liker 1
Skrevet

De jeg kjenner betaler, foruten 1. Han er veldig kresen og ganske populær der inne. Hans filosofi er at han bare vil ha de han selv sveiper på uansett, og at det derfor er bortkastet å betale.

Anonymkode: 30aaf...861

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

De jeg kjenner betaler, foruten 1. Han er veldig kresen og ganske populær der inne. Hans filosofi er at han bare vil ha de han selv sveiper på uansett, og at det derfor er bortkastet å betale.

Anonymkode: 30aaf...861

Det vil jeg og, så jeg betaler heller ikke.

Anonymkode: ca961...041

• Liker 1
Skrevet

Ja alle menn betaler og så på happn, så er umulig åvære der siden de kan sitte å se hvem som liker dem før de selv kan trykke. Ifiotsystem.

Anonymkode: f35a8...ca5

Skrevet

Nei, betaler ikke. Liker å kjøre tinder på hard mode 😅 

• Liker 1
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja alle menn betaler og så på happn, så er umulig åvære der siden de kan sitte å se hvem som liker dem før de selv kan trykke. Ifiotsystem.

Tror det er mer vanlig at kvinner har den strategien. Nettopp derfor er der viktig for menn å sveipe alle til høyre uansett, siden så mange kvinner med gold bare plukker fra likes-bunken

Anonymkode: 8c30e...bb1

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Du står jo fritt til å gjøre det selv.  Det går for eksempel veldig mye tid til å sitte å vurdere tusenvis av damer, før de sveipes høyre eller venstre.  Nå kan jeg heller samle opp en liten bunke, og se nøye på de 23 likesene jeg har i dag,  før jeg sveiper 20 av dem til venstre.  De andre går videre i roseseremonien. 

Anonymkode: de3ff...dc8

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tror det er mer vanlig at kvinner har den strategien. Nettopp derfor er der viktig for menn å sveipe alle til høyre uansett, siden så mange kvinner med gold bare plukker fra likes-bunken

Anonymkode: 8c30e...bb1

Tror du har misforstått mye. 

Anonymkode: de3ff...dc8

Skrevet

Brukt flere hundre tusen og like singel. Eneste måten å få en like er å booste seg frem da får man 3-7 stk ish når like singel som alltid.

Anonymkode: 031b4...e1f

Skrevet

Ville ikke ramlet meg inn å betale for Tinder, spesielt ikke med den nåværende modellen de bruker. Jeg tipper den appen er som de fleste andre mobilspill: Det enorme flertallet bruker ikke en krone, mens et lite antall hvaler svir av tusenvis.

• Liker 1
Skrevet
Okapi skrev (5 minutter siden):

Ville ikke ramlet meg inn å betale for Tinder, spesielt ikke med den nåværende modellen de bruker. Jeg tipper den appen er som de fleste andre mobilspill: Det enorme flertallet bruker ikke en krone, mens et lite antall hvaler svir av tusenvis.

Artig formulering.

On topic:

Har betalt for Tinder, men gjør det ikke nå lengre. Ville bare teste det ut.

Mann 30 år

Anonymkode: 9bef1...b24

Skrevet
Okapi skrev (1 time siden):

De spiller på følelser. Litt som når folk sendte penger i Nigeria svindel. Det går på «desperate» følelser, jeg hadde ikke tenkt å fortsette medlemskapet i år. Tror du jaggu ikke det ramlet inn 7 likes den uka abo skulle avsluttes. 

de klarte å få trekt penger etter et par uker men gutter burde generelt ikke ha medlemskap å i hvert fall ikke kaste bort penger på boost uansett hvor ensom kvelden er. man ser det samme i singel grupper på fb osv. når folk legger ut for å få likes osv så er det følelser på spill.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Brukt flere hundre tusen og like singel. Eneste måten å få en like er å booste seg frem da får man 3-7 stk ish når like singel som alltid.

Hvordan har du klart å bruke flere hundre tusen?

Anonymkode: ba321...581

• Liker 1
Skrevet

Hva er å booste seg frem og da få flere likes?

Hva betyr det: Bli gull medlem "Ubegrenset likes. Sveip til høyre så mye du vil". Man kan jo sveipe til høyre så mye man vil uansett? Og det med ubegrenset likes, hva betyr det? Man blir jo likt uansett av den som liker. Hvordan få flere likes liksom? Høres rart ut.

Skrevet
Just now, exictence said:

Hva betyr det: Bli gull medlem "Ubegrenset likes. Sveip til høyre så mye du vil". Man kan jo sveipe til høyre så mye man vil uansett? Og det med ubegrenset likes, hva betyr det? Man blir jo likt uansett av den som liker. Hvordan få flere likes liksom? Høres rart ut.

Nei, det er et maks antall, men det er stort sett bare menn som møter på den grensa. Kvinner er som regel såpass kresne at de ikke gidder mer før de treffer den.

Anonymkode: 7ce7f...007

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, det er et maks antall, men det er stort sett bare menn som møter på den grensa. Kvinner er som regel såpass kresne at de ikke gidder mer før de treffer den.

Stemmer ikke. Med abonnement kan du sveipe i timesvis uten å nå noen grense.

Anonymkode: c8a5b...b1e

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Stemmer ikke. Med abonnement kan du sveipe i timesvis uten å nå noen grense.

Ja? Men hun skriver jo at "man kan jo sveipe til høyre så mye man vil uansett", og det er feil. Man må ha abonnement for å gjøre det.

• Liker 1
Skrevet
exictence skrev (4 minutter siden):

Det med boostingen funker ikke for meg. Har prøvd et par ganger og endt opp med roboter eller folk som bruker Tinder-pass, aldri fått en eneste ekstra like fra folk som har vært interessante.

Ubegrenset likes betyr ikke at du nødvendigvis får flere likes, men at du kan gi flere likes. Om du ikke har abonnement blir du stoppet etter 50 høyresveip og må vente 12 timer før du kan høyresveipe flere.

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja? Men hun skriver jo at "man kan jo sveipe til høyre så mye man vil uansett", og det er feil. Man må ha abonnement for å gjøre det.

Åja, sorry. Da misforstod jeg det du skrev

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Takk for svar. Men hvilken grense? Ingen kan jo få flere likes enn de som blir gitt, liksom ? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...