Gjest gjest1 Skrevet 25. september 2005 #1 Del Skrevet 25. september 2005 Rattle sa ett eller annet om modne svisker, men det er ikke det jeg tenker på. Jeg modnes mer og mer i forhold til tanken på at en kjærste kanskje kunne vært på sin plass. Og jeg har vært innbarka singel i ganske mange år nå! Men så er det det at jeg har litt problemer med ¨å finne noen som jeg synes er interessant da... jeg finner bare sånne som er hyggelige, og ikke noe annet. De jeg treffer som er morsomme og sjarmerende i tillegg, ender alltid opp som drittsekker. Hmm... hva gjør jeg med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 26. september 2005 #2 Del Skrevet 26. september 2005 Du venter.... *sukk* Det er visst det eneste man kan gjøre. I "vår alder"så har de beste en tendens til å være opptatt, så derfor blir det langt mellom de interessante mennene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. september 2005 #3 Del Skrevet 26. september 2005 Du venter.... *sukk* Det er visst det eneste man kan gjøre. I "vår alder"så har de beste en tendens til å være opptatt, så derfor blir det langt mellom de interessante mennene. ← Tror du er inne på noe der. De få jeg treffer som faktisk har det lille ekstra, er som regel allerede i et forhold. jeg møtte én som ikke var det, - - - og det var en grunn til at han var singel, for å si det sånn. Mannen i mitt liv var han, til jeg ble bedre kjent med ham... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 27. september 2005 #4 Del Skrevet 27. september 2005 Der sa du det. Det er som oftest en grunn, ja. *husker med skrekk en fyr som la an på meg for noen år tilbake - fyttegrøss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå