AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #1 Skrevet 6. september 2021 Bakervarene kan jo umulig være ferske, de blir jo levert kl 01.30. Selger de daggammelt brød til så stive priser? Boller og annen bakst er tørre. Mye av det de selger har jo også vært fryst og utvalget er kjedelig. Savner enda Brødboksen som leverte rykende ferske bakervarer rett fra ovnen. Anonymkode: 7032b...d5f 5
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #2 Skrevet 6. september 2021 Hva er deres erfaringer med Morgenlevering? Har dere noen favoritter? noe dere savner og er det ferskt? Anonymkode: 7032b...d5f
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #3 Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er deres erfaringer med Morgenlevering? Har dere noen favoritter? noe dere savner og er det ferskt? Anonymkode: 7032b...d5f Jeg har hørt BARE negativt om dem. Anonymkode: ca473...ecd
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #4 Skrevet 6. september 2021 Elsker å få morgenlevering i gave! Og har selv gitt i gave. Men kjøper aldri til meg selv. Brød har jeg aldri testet. Du merker at det ikke kommer rett ut av ovnen, men det er helt ok som regel. Anonymkode: 47edb...d67 5
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #5 Skrevet 6. september 2021 Er ikke superferskt, fikk noen scones en gang som nesten smakte harskt. Dessuten glemmer de ofte noe i bestillingen mens budet har kvittert ut for at det er levert 4 ting så får man 3. Syns det er et gøy konsept, men ville aldri stolt på det som eneste frokost siden det ofte mangler ting. Anonymkode: edbfc...258 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #6 Skrevet 7. september 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Er ikke superferskt, fikk noen scones en gang som nesten smakte harskt. Dessuten glemmer de ofte noe i bestillingen mens budet har kvittert ut for at det er levert 4 ting så får man 3. Syns det er et gøy konsept, men ville aldri stolt på det som eneste frokost siden det ofte mangler ting. Anonymkode: edbfc...258 Konseptet er superbra, men produktene er ikke veldig bra. De reklamerer med at alt er ferskt, men ingen bakere som baker så tidlig som de leverer. Det er enten fryst og tint eller daggammelt. Anonymkode: 7032b...d5f 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #7 Skrevet 7. september 2021 Det kommer veldig ann på hvor i landet du bor og hvilke bakerier som leverer varene. Vi bor i Oslo området og her er det godt utvalg og maten smaker ferskt. Men var på ferie i Bergen i sommer og bestilte, men da var det kjip mat. Anonymkode: 3785b...e3c 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #8 Skrevet 7. september 2021 Her leverer de kl.6.. bestiller ofte, og alltid vært fornøyd. Hadde også fast levering en periode. Har faktisk ikke tenkt at det kan være gamle varer, men mye mulig.. Anonymkode: b7d44...c6a 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #9 Skrevet 7. september 2021 Her leverer de kl. 6-7 og alt vi har fått har vært ferskt og godt. Har bestilt rundt 20-25 ganger. Hadde dårlig erfaring med blomster en gang, men fikk det refundert. Anonymkode: 36ad4...e64 3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #10 Skrevet 7. september 2021 Fungerer fint her. De leverer ca 06.30 og varene oppleves ferske. Aldri hatt problemer med bestilling til meg selv, men leveringsproblem ved gavesending til noen på andre siden av byen en gang. Anonymkode: 7b988...032 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #11 Skrevet 7. september 2021 I Trondheim har vi bare fått nybakte ting, ofte varme. Jeg har god erfaring både med å få og sende. Anonymkode: d33f3...8f4 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #12 Skrevet 7. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Her leverer de kl. 6-7 og alt vi har fått har vært ferskt og godt. Har bestilt rundt 20-25 ganger. Hadde dårlig erfaring med blomster en gang, men fikk det refundert. Anonymkode: 36ad4...e64 Samme opplevelse. 🙂 Bruker det mye selv, til eget bruk og gave, og vil fortsette med det. Anonymkode: cc368...d40
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #13 Skrevet 7. september 2021 Jeg har hatt god erfaring med det i Oslo de gangene jeg har testet/fått det av jobben. Anonymkode: da2a8...02e
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #14 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Det kommer veldig ann på hvor i landet du bor og hvilke bakerier som leverer varene. Vi bor i Oslo området og her er det godt utvalg og maten smaker ferskt. Men var på ferie i Bergen i sommer og bestilte, men da var det kjip mat. Anonymkode: 3785b...e3c Ser at utvalget er bedre på Østlandet, i Stavanger området tror jeg ikke bakervarene er ferske. Har kjøpt brød på ostehuset som er ferskt og det som blir levert fra morgenlevering smaker som det er daggammelt. Anonymkode: 7032b...d5f
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #15 Skrevet 8. september 2021 Bor i Bergen og bestiller med jevne mellomrom, jeg er veldig fornøyd. Pleier å kjøpe rundstykker fra godt brød, matpakkebrød fra Hardanger bakeri, scones fra Baker brun og syltetøy. Leveres kl 06-06.30. Anonymkode: 10789...8f1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #16 Skrevet 8. september 2021 Hva tenker du er ferskt brød? Hvis du går på et bakeri kl 7 om morgenen for å kjøpe brød til frokost, tror du brødet nettopp kom ut av ovnen? Nei, det ble bakt midt på natten akkurat som brødet du får via Morgenlevering. Skal du ha helt nybakt brød rett ut av ovnen må du lage det selv. Anonymkode: a9dc9...de6 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #17 Skrevet 8. september 2021 Har bare gode erfaringer. Her har de dessverre sluttet å levere, fordi de mangler avtale med en baker. 😩 Anonymkode: 052e0...9d4
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #18 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva tenker du er ferskt brød? Hvis du går på et bakeri kl 7 om morgenen for å kjøpe brød til frokost, tror du brødet nettopp kom ut av ovnen? Nei, det ble bakt midt på natten akkurat som brødet du får via Morgenlevering. Skal du ha helt nybakt brød rett ut av ovnen må du lage det selv. Anonymkode: a9dc9...de6 Her leverer de morgenlevering mellom 01.30-2.30, da er ikke bakerene våkne eller på jobb. Har forstått at det er ulikt andre steder i landet, men det brødet de leverer her er bakt dagen før. Smaker jo at det ikke er ett par timer gammelt. Skorpen på brødet er seig og langt fra fersk. Brødboksen som ble kjøpt opp av morgenlevering leverte ferske bakervarer, men da tidligst kl 06.00. Da var brødet enda varmt fra ovnen. Anonymkode: 7032b...d5f
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #19 Skrevet 8. september 2021 Får varene kl 08-09 om morgenen og har alltid vært tilfreds . Bor langt uti distriktet og. Anonymkode: 73416...29e 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #20 Skrevet 9. september 2021 Alltid vært fornøyd. Mye brukt i omgangskretsen også. Bor i Oslo Anonymkode: 45bb7...d2d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå