AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #1 Skrevet 6. september 2021 Møtte en fyr som hadde vært singel veldig lenge, uten særlig hell. Han virket veldig klar og på for noe seriøst. Vi dro på to dater og det var veldig vellykket i sommerferien. Jeg skulle reise bort på ferie, men han virket skikkelig interessert og tok masse kontakt, og vi holdt kontakten selv om jeg var bortreist, og jeg gledet meg sånn til å treffe han igjen! Uflaks traff han en jente disse ukene, og de begynt å henge mye som venner. Da jeg kom hjem fra nord-Norge virket han unnvikende, og ting hadde utviklet seg mellom de. Hun har vært interessert i han lenge, og virket veldig gassen i bånn. Nå ser jeg hun tagge han i alt på sosiale medier, og jeg er ganske bitter og sjalu. Fordi det hadde gått så bra, fikk jeg veldig håp for oss. Følte vi var SÅ på bølgelengde, og at det var maksimal uflaks at akkurat da vi begynte å date og jeg dro vekk, møtte han noen andre. Interessen hans for henne vokste og jeg ble litt fjern. Følte ikke jeg fikk en ordentlig sjanse. Alt var dårlig timing. Det er selvfølgelig ikke hennes feil, men jeg syntes det er ordentlig leit likevel. Kjenner meg skikkelig skuffa. Trodde ikke noe kunne gå galt på så kort tid. Har ikke møtt noen som han på mange år, og jeg har forsøkt å date mange. Blir utrolig sjeldent så betatt. Håper litt på en ny sjanse i fremtiden, at han tar kontakt når det skjærer seg mellom de. Men kan ikke vente på det. Bare drittfølelse at hun var på riktig sted til riktig tid, og spilte hardt på han, og jeg lente meg tilbake og tok det rolig med han.. Anonymkode: 68688...f6e 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #2 Skrevet 6. september 2021 Sånn er det jo gjerne ofte. Han har kanskje vært interessert i dere begge to, men blitt sjarmert av hvor "på" hun var. Jeg vet at jeg har vært i en slik situasjon tidligere, når jeg følte en helt magisk kjemi med to forskjellige mennesker, så valgte jeg å avslutte med han første som det hadde gått litt treigere med. Ellers kan det hende at han traff henne og følte på en bedre kjemi enn han følte med deg - ispfall er jo det dessverre ingen ting du kunne gjort noe med! Anonymkode: 5c4a8...ecb 2
AliceNextDoor Skrevet 6. september 2021 #3 Skrevet 6. september 2021 Sånn er det jo bare. Neste gang er det du som er den heldige. Siden menn dessverre får lov til å bestemme selv så er det ingenting du kan gjøre med det. 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #4 Skrevet 6. september 2021 45 minutter siden, AnonymBruker said: Vi dro på to dater og det var veldig vellykket i sommerferien Da er dere jo nærmest fremmede. Men ja, du fikk aldri sjansen til å se om det kunne blitt noe. Det kan tenkes at dame nr 2 fikk nyss i at han hadde ei som var interessert, og dermed fremstod han som mer høystatus. Sånn er det ofte Anonymkode: 0d6c4...6a8 2
Gjest Mysticgirl Skrevet 6. september 2021 #5 Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Da er dere jo nærmest fremmede. Men ja, du fikk aldri sjansen til å se om det kunne blitt noe. Det kan tenkes at dame nr 2 fikk nyss i at han hadde ei som var interessert, og dermed fremstod han som mer høystatus. Sånn er det ofte Anonymkode: 0d6c4...6a8 This
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #7 Skrevet 6. september 2021 strapaziert skrev (2 timer siden): Siden menn dessverre får lov til å bestemme selv Ja huff 🙈 Problemet for mange av oss menn, som har vært fratatt denne retten i mange år, er at vi mister evnen til å bestemme oss. Så all ære til denne fyren, som tok et valg, og står for det. Anonymkode: 5b28f...3ef 2
AliceNextDoor Skrevet 6. september 2021 #8 Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja huff 🙈 Problemet for mange av oss menn, som har vært fratatt denne retten i mange år, er at vi mister evnen til å bestemme oss. Så all ære til denne fyren, som tok et valg, og står for det. Anonymkode: 5b28f...3ef Ikke sikkert han fikk velge. Vi vet jo ei.
Bjørnedyr Skrevet 6. september 2021 #9 Skrevet 6. september 2021 (endret) Høres ut som han ble lei av å være singel og at det ikke var så nøye for hans del. Det at han ga deg mye oppmersomhet og skrudde det så bare av fordi du dro vekk får han til å virke tørst. Tror neppe fyren er klar for ett ryddig forhold. Endret 6. september 2021 av Bjørnedyr
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #10 Skrevet 6. september 2021 1 hour ago, Bjørnedyr said: Høres ut som han ble lei av å være singel og at det ikke var så nøye for hans del. Det at han ga deg mye oppmersomhet og skrudde det så bare av fordi du dro vekk får han til å virke tørst. Tror neppe fyren er klar for ett ryddig forhold. Merk deg at TS kun var på to dates med denne fyren. Da er det ikke blitt bygget opp særlig med følelser, ergo lite å skru av i den forstand... Anonymkode: 5c4a8...ecb 2
GrønnNellik68 Skrevet 7. september 2021 #11 Skrevet 7. september 2021 Har skjedd meg og i min ungdom, da var jeg usikker. Null selvtillit, sosialt tilbakestående når det gjaldt kjærester og mannfolk… Jeg skjønte aldri at han var interessert før det var for sent. Jeg trodde han bare ville være vennlig. Vi møttes i røde kors og vi hang mye sammen. Jeg forelsket i han ei vending men ikke om jeg trodde han følte noe sånt. Var jo vant til å aldri få de jeg var forelsket i da som nå. Og han var aldri frampå på en romantisk måte. Men husker jeg ble invitert med av han på danskebåten og julebord i Ålborg Danmark sammen med familien hans🙈🙈. Det ble jo en kjempetur. Vi delte lugar og hotellrom men ikke at han prøvde seg på noe… noen mnd’er senere kom den mest meggete dama som ingen likte så mye og snappet han. De ble gift men tror de er skilt nå. Så sånn ble det med det. Nå hadde jeg nok tolket det der som interesse men var totalt blind for det den gang😂. Du får håpe du er den som snapper han før ei anna ei neste gang. Sånn er livet 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå