AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #1 Skrevet 6. september 2021 Tror vi er litt slappe. Babyen vår blir raskt frustrert og lei på gulvet selv om vi sitter der med han og leker med han. Han gidder ikke ligge på ryggen, snur seg på magen og blir raskt sur og frustrert. Så vi tar han opp ganske fort.. han sitter masse i fanget, åler seg i sofaen, sitter litt i vippestol osv, men skulle nok vært mer på gulvet. Hvordan er deres? Anonymkode: 130b1...dc2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #2 Skrevet 6. september 2021 Vår er mye på gulvet, men det er fordi hun liker det. Hun har noen leker som hun liker å holde på med, pluss at vi har hunder som surrer rundt her så alltid noe å se på. Hvis hun er trøtt så blir hun fort sur og da tar vi henne jo opp. Så gulvtiden passer best når hun er uthvilt og har en god dag 😛 Hun gidder heller ikke ligge på ryggen lenger, bare snur seg rundt på magen. Er nok ikke så lenge før hun skjønner hvordan hun skal komme seg fremover. Tenker at det kanskje hjelper på frustrasjonen når de merker at de faktisk kommer seg noen vei?🤔 Anonymkode: c0623...15f 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #3 Skrevet 6. september 2021 Babyen min er 5,5 mnd, han er en del på gulvet hver dag. Det varierer fra 5-30 min hver gang- her spiller humøret hans inn og hvor trøtt han her. Han kan til tider bli veldig frustrert når han ligge på gulvet. Men vi har hatt fysio på besøk siden han var 2,5 mnd og hun anbefalte å det å la han ligge på babygym burde være en del av rutinen feks itte hvert bleie skift - hun sa at hvor lenge er opp til barnet selv Anonymkode: 19c83...552 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #4 Skrevet 6. september 2021 Stort sett hele våkentiden, med unntak av når vi kikker i bok og spiser/ammer. Hun har likt seg godt på gulvet hele tiden og vi veksle rmellom å være på gulvet sammen (leke, trille ball, synge /danse) og at hun er på gulvet mens jeg gjør andre ting. Nå siste uken må jeg følge etter i det meste for hun har begynt å krabbe, sette seg opp og reise seg etter møbler! Travle dager... Storebror likte seg bedre i vippestolen enn på gulvet, og var ikke så tidlig sterk og mobil som lillesøster er. Anonymkode: 523fd...544 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå