AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #1 Skrevet 6. september 2021 Jeg har kontakt på sosiale medier med en mann fra Nederland litt yngre enn meg. Vi ble kjent i en musikkgruppe på Facebook. Vi har blitt ganske godt kjent etter hvert og jeg har fått følelser for han. Han skjønner at jeg liker han veldig godt. Nå er det slik at vi begge er i forhold/famile. Likevel snakkes vi på messenger med ujevne mellomrom. Våre partnere kjenner ikke til denne relasjonen mellom oss. Men når vi snakkes, som oftest sent på natten - han jobber en del nattevakt og enkelte netter er han sent oppe. Men når vi har snakket en stund om musikk og verden og samtalen går lett og uanstengt og vi har det morsomt så begynner han å snu det seksuelt. Han er overbevist om at vi ville hatt oss hvis vi hadde møttes. Han liker meg og men jeg er ikke helt der. Men jeg merker jeg blir også tent når han forteller hvor lyst han har på meg...men jeg syns det går litt for vidt av og til. Jeg er mer romantisk av meg, han er mer seksuell, det har han vedgått. Vet ikke helt hva jeg vil frem til med dette innlegget, annet enn å lufte tankene litt. Er det normalt at en mann begjærer en kvinne han bare har sett ansiktsbilder av og som ikke har tatt initiativ til noe dirty talk...? Skal si at han er ikke frekk eller støtende på noen måte....men likevel. Han har fått det for seg at jeg begjærer han like mye som han gjør med meg. Which I don't. Når vi ble venner på facebook og bedre kjent hadde jeg ikke trodd det skulle ende opp...sånn. Jeg er ambivalent. Ingen av oss har planer om å forlate våre kjære og har gode forhold begge på hver vår kant. Er han respektløs? Eller kan alt dette make love and you are such asweet woman pratet være tegn på at han føler noe mer? Anonymkode: 1158e...2ce
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #2 Skrevet 6. september 2021 52 minutter siden, AnonymBruker said: Eller kan alt dette make love and you are such asweet woman pratet være tegn på at han føler noe mer? Absolutt ikke. Blokker han og konsentrer deg om han du har fra før du. Anonymkode: 7b43d...945 4
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #3 Skrevet 6. september 2021 Det er spenning, ikke noe mer. Hvorfor snakker du med han når du er i et forhold? Det blir jo bare dumt. Anonymkode: 0b17c...826 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #4 Skrevet 6. september 2021 Du har fått følelser for en du aldri har truffet? Så barnslig går det vel ikke an å være? Anonymkode: a73e6...10b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå