Gå til innhold

Super raske middager til en travel småbarnsmor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere tips? Jeg har minsten hengende over meg og middagen er umulig å tilbrede. Lager kun ting som kan settes rett i ovn og lage seg selv, men begynner å gå tom for idéer. 

Her er mine tips: 

1. Fiskekaker, råkost, poteter og smelta smør.

2. Ovnsbakt laks og grønnsaker 

3. Panert fisk (ferdig som settes rett i ovn) med grønnsaker stekt i panne og kokte poteter. 

4. Kjøttboller i tomatsaus (ferdige kjøttboller) i ferdig tomatsaus,  med kokt pasta. 

5. Fiskepinner i wraps med salat

6. Strimlet kyllingfilet stekes i panne, tilsett wok grønnsaker,  serveres med ris. Lager samme middag også på biffstrimler.  

7. Kjøttboller (ferdige) i brunsaus, med potetmos (må være hjemmelaget) kokt brokkoli. 

8. Stek kyllingfilet,  ha i brokkoli, paprika og sopp, hell over 1 Matfløte. Tilsett krydder, ost og kokt pasta. 

9. Kokt pasta med pesto, rømme og ost. Med stekt kyllingfilet og grønnsaker.  

Og nå er jeg tom for idéer. Vi bytter på å spise disse middagene, og nå er vi lei. Har dere andre tips???

Anonymkode: 46b7f...c41

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du både småbarnsmor og alenemor?

Hvis ja, så kan du jo få daddy (meg) til å frese opp noe frekk kylling til deg. 

Anonymkode: 73c52...3a1

Gjest Hvemsomhelst
Skrevet

Fiskegrateng

Lapskaus. Kjøp en pose med frossen lapskausblanding, hell på vann og tilsett litt kjøttdeig eller pølse.

Skrevet

kefir marinert kyllinglår file i ovn https://www.tine.no/oppskrifter/middag-og-hovedretter/kylling-og-fjarkre/sprø-og-saftige-kyllinglår-med-chipotlemarinade med ovnsstekt grønsaker. Du kan ha alt i kjøleskapet i en ovnsikker form  og stappe det  ovnen når du kommer hjem. Du må vente 30-40 minutter. med du kan sitte på sofaen og slappe av.

Anonymkode: a5edb...eea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...