AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #1 Skrevet 6. september 2021 Hvor burde jeg gå fram? Har ikke den beste selvtilitta, men nu har jeg faktisk prøvd å fikse holdningen min og kjøpt meg masse nye klær idag, for og "freshe" meg opp. Jeg lever fint, har bil og har leilighet og har en fulltidsjobb som sjåfør. Men jeg er litt "shy".. Hvor kan jeg prøve meg litt fram? ER tinder noe å satse på? Igjen, jeg har ikke et perfekt utsendet, er lubben, men igjen som nevnt tidligere så prøver jeg hardt på og ha en positiv innstillining. Anonymkode: 328b5...e15 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #2 Skrevet 6. september 2021 Du bør jobbe med selvtilliten din. Det å ha dårlig selvtillit synes veldig godt og det er ikke attraktivt. Altså bør du være komfortabel med den du er. Om du føler det er lubbenheten som er årsaken til at du ikke er trygg på deg selv, så kan man alltids gjøre noe med det. Ellers bør du jo finne ut av i deg selv hva som eksakt gjør at du ikke er trygg på deg selv og liker den du er, og så ta tak i akkurat disse tingene. Å oppleve mestring i form av å få til en hobby man driver med er en slik ting som gjør at man blir mer sikker på seg selv. Du kan alltids prøve tinder, men du må ha gode bilder (spør gjerne en kvinne du kjenner om råd ang bilder) og så må man være frempå. Det er ikke sånn ultrastor sjanse for å finne kjærligheten der, men jeg fant selv mannen min der inne etter å ha vært av og på med tinderprofil i 3 år, og jeg kjenner ganske mange andre som har funnet kjæresten sin på tinder også. Anonymkode: bc7bd...508 4
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #3 Skrevet 6. september 2021 Hvor bor du? Anonymkode: c65bb...0ac
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #4 Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor bor du? Anonymkode: c65bb...0ac Vet ikke om det er relevant hvor jeg bor. Anonymkode: 328b5...e15
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #5 Skrevet 6. september 2021 Så du ønsker deg dame, ts? Har du noen i kikkerten da? Prøv å gi litt hyggelig oppmerksomhet og se om hun blir oppmuntret. Sonder terrenget litt. Anonymkode: 0f5cc...aa8
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #6 Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Så du ønsker deg dame, ts? Har du noen i kikkerten da? Prøv å gi litt hyggelig oppmerksomhet og se om hun blir oppmuntret. Sonder terrenget litt. Anonymkode: 0f5cc...aa8 Det er ei jeg liker ja. Hun er fantastisk, hun har en veldig flott personlighet, hun er engarsjert, snill, vakker.. Hun har flotte blåe øyner som stråler ut, veldig lett å snakke med og hun forstår meg og jeg og henne kan snakke om ALT uten at det blir kleint. Dessvere så trur jeg at hun har friendzona meg for lenge siden, men vi henger mye ilag.. Anonymkode: 328b5...e15 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #7 Skrevet 6. september 2021 Du må nesten bare spørre om hun vil være med på en "date".. Er dere like gamle? Anonymkode: cfadc...868 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #8 Skrevet 6. september 2021 Å kle seg nogenlunde bra er et must. Velfrisert på håret er også veldig viktig, gå til frisøren hver 6. uke minst. Og trim skjegget flere ganger i uka om du har det. Det er bare en myte at kvinner synes det er femi å prøve å se bra ut. Trening er og lurt. Trenger ikke gå av skaftet, men 3 ganger i uka med litt styrke og utholdenhet feks. Bor du på et lite sted bør du vurdere å flytte til et større sted. Da vil du ha flere potensielle damer i nærområdet. Prøv å få erfaring gjennom nettdating om du har bra nok utseende til å nå opp. Hvis ikke vil det uansett bli lettere for hvert år som går, alderen tikker til din fordel. Anonymkode: d74e1...891 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #9 Skrevet 6. september 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Å kle seg nogenlunde bra er et must. Velfrisert på håret er også veldig viktig, gå til frisøren hver 6. uke minst. Og trim skjegget flere ganger i uka om du har det. Det er bare en myte at kvinner synes det er femi å prøve å se bra ut. Trening er og lurt. Trenger ikke gå av skaftet, men 3 ganger i uka med litt styrke og utholdenhet feks. Bor du på et lite sted bør du vurdere å flytte til et større sted. Da vil du ha flere potensielle damer i nærområdet. Prøv å få erfaring gjennom nettdating om du har bra nok utseende til å nå opp. Hvis ikke vil det uansett bli lettere for hvert år som går, alderen tikker til din fordel. Anonymkode: d74e1...891 Gode råd. Vil bare legge til her at styrketrening er desidert det viktigste. Du kan løpe så mye du vil, men godfølelsen og tak rygg kommer først med styrke over tid. Lykke til TS! Anonymkode: 3e384...268
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #10 Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er ei jeg liker ja. Hun er fantastisk, hun har en veldig flott personlighet, hun er engarsjert, snill, vakker.. Hun har flotte blåe øyner som stråler ut, veldig lett å snakke med og hun forstår meg og jeg og henne kan snakke om ALT uten at det blir kleint. Dessvere så trur jeg at hun har friendzona meg for lenge siden, men vi henger mye ilag.. Anonymkode: 328b5...e15 Hvis dere henger mye i lag, så vet du nå i alle fall at hun liker deg som venn, og det er ikke nødvendigvis et dårlig utgangspunkt, tenker jeg🙂 Hvis du nå fresher deg opp litt, som du sier, så kan det hende hun legger merke til det. Kan dere evt trene sammen? Anonymkode: 141aa...ab7
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #11 Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvis dere henger mye i lag, så vet du nå i alle fall at hun liker deg som venn, og det er ikke nødvendigvis et dårlig utgangspunkt, tenker jeg🙂 Hvis du nå fresher deg opp litt, som du sier, så kan det hende hun legger merke til det. Kan dere evt trene sammen? Anonymkode: 141aa...ab7 vi skal faktisk begynne å trene sammen Anonymkode: 328b5...e15 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #12 Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dessvere så trur jeg at hun har friendzona meg for lenge siden, men vi henger mye ilag.. Hun har ikke friendzona noen, det har du i så fall klart selv. Jeg anbefaler å bare rive plasteret av kaldgrauten, og spørre: "jeg mistenker at jeg har havna i vennesonen med deg. Finnes det en måte jeg kan komme meg derifra?" Får du et blankt avslag, så sparer du deg masse grubling der i gården, og kan gå videre. Det ødelegger masse for deg, å gå og være forelsket i noen du ikke får. Anonymkode: 4cdc9...c98 3
Christina82 Skrevet 6. september 2021 #13 Skrevet 6. september 2021 Ryddet for avsporing. Moonshine, mod
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #14 Skrevet 7. september 2021 7 hours ago, AnonymBruker said: Det er ei jeg liker ja. Hun er fantastisk, hun har en veldig flott personlighet, hun er engarsjert, snill, vakker.. Hun har flotte blåe øyner som stråler ut, veldig lett å snakke med og hun forstår meg og jeg og henne kan snakke om ALT uten at det blir kleint. Dessvere så trur jeg at hun har friendzona meg for lenge siden, men vi henger mye ilag.. Anonymkode: 328b5...e15 Kan godt hende hun tenker det samme. Damer kan også føle at de har blitt friendzona. Vi skal liksom aldri ta initiativ og må bare vente på at mannen gjør det. Jeg synes du kan prøve deg på henne. Du kan si tingene som det er rett ut. Eller du kan si du liker henne så godt som venn, og foreslå at dere bare prøver en date og ser hvor det går. Eller du kan ta fysisk initiativ. Ta mer på henne og se om hun rygger unna eller viser hun synes det er ubehagelig eller kleint. Om hun ikke rygger unna, kan du eskalere det. Om det ikke går med venninna di, så tror jeg nettdating er verdt å prøve. Men ikke sats alt på det. Mange menn får veldig lite napp der. Så om jeg var deg hadde jeg også begynt på noe kurs damer liker eller deltidsutdannelse der det er mange damer. Eller du kan spørre venner om de kjenner noen de tror du kunne passa med. Og så be om de kan lage en anledning, som en fest eller en middag hvor der kan møtes. Lykke til! Anonymkode: 032ab...f1c
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #15 Skrevet 7. september 2021 Det er viktig at du vet at du kan ikke tvinge frem noe. Ting må skje naturlig og av seg selv. Er det meningen så skjer det. Det er ikke noe rett eller galt i livet. Noen møter noen når de er 12, andre er over 40. Noen lever hele eller deler av livet alene. Du kan prøve å date og de hvordan det går, men velg ifra magefølelsen. Det er lov å prøve og å feile. Anonymkode: b6a6a...378
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #16 Skrevet 7. september 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Det er viktig at du vet at du kan ikke tvinge frem noe. Ting må skje naturlig og av seg selv. Er det meningen så skjer det. Det er ikke noe rett eller galt i livet. Noen møter noen når de er 12, andre er over 40. Noen lever hele eller deler av livet alene. Du kan prøve å date og de hvordan det går, men velg ifra magefølelsen. Det er lov å prøve og å feile. Anonymkode: b6a6a...378 Du har kanskje aldri vært sjernert? Eller klønete sosialt? Det har jeg vært. Og det var først når jeg tok initiativ, viste folk at jeg likte dem osv at jeg fikk draget. Sier du det samme om alt annet? Om noen vil kjøpe leilighet: Ikke tving fram noe. Skjer det så skjer det. Om noen vil slutte å røyke: ikke tving fram noe. Skjer det så skjer det. Om noen vil lære seg et nytt språk: ikke tving fram noe. Skjer det så skjer det. Kanskje disse tingene skjer uten noen innsats, men kunnskap og innsats gjør det i det minste mye, mye lettere. Anonymkode: 032ab...f1c
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #17 Skrevet 7. september 2021 5 hours ago, AnonymBruker said: Det er viktig at du vet at du kan ikke tvinge frem noe. Ting må skje naturlig og av seg selv. Er det meningen så skjer det. ...hilsen kvinne som ikke aner hvor vanskelig det er for menn på kjønnsmarkedet 😏 Dette må du ikke høre på ts, dette er råd som kun gjelder for kvinner. Eventuelt veldig attraktive menn. For menn flest skjer ingenting av seg selv, heller ikke at "den rette bare dukket opp når jeg ikke var på utkikk". Anonymkode: d74e1...891 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #18 Skrevet 7. september 2021 43 minutter siden, AnonymBruker said: ...hilsen kvinne som ikke aner hvor vanskelig det er for menn på kjønnsmarkedet 😏 Dette må du ikke høre på ts, dette er råd som kun gjelder for kvinner. Eventuelt veldig attraktive menn. For menn flest skjer ingenting av seg selv, heller ikke at "den rette bare dukket opp når jeg ikke var på utkikk". Anonymkode: d74e1...891 Enig der. Kvinner som opplever at "det skjedde naturlig", har ofte ikke noen forståelse for innsatsen mannen la i det for at det skulle skje naturlig. TS, jobb med stilen om nødvendig, men det viktigste er at du faktisk prøver. Ikke overkompliser det, bare spør om hun vil være med ut. Vær tydelig på at du er interessert, men ikke kom med unnskyldende greier som "mistenker at jeg har havna i vennesonen". Anonymkode: a8b2d...a4c 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #19 Skrevet 7. september 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Vet ikke om det er relevant hvor jeg bor. Anonymkode: 328b5...e15 Jo det kan være relevant. Bor du i større byer er det kanskje lettere å finne noen for en mann. Ellers høres du ut som en helt vanlig ung mann. Litt lubben (ikke kjempe overvektig) er bare sjarmerende hvis du ellers er iform. Du kan jo prøve å date utenlandske jenter også. Min slektning ble gift med en flott dame da han var i 40 årene. Da først fikk han barn og familie. Anonymkode: 62b80...edf 1
Bos43 Skrevet 7. september 2021 #20 Skrevet 7. september 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Det er ei jeg liker ja. Hun er fantastisk, hun har en veldig flott personlighet, hun er engarsjert, snill, vakker.. Hun har flotte blåe øyner som stråler ut, veldig lett å snakke med og hun forstår meg og jeg og henne kan snakke om ALT uten at det blir kleint. Dessvere så trur jeg at hun har friendzona meg for lenge siden, men vi henger mye ilag.. Anonymkode: 328b5...e15 Du må være mer frempå. Det er det hun venter på, at du skal manne deg opp til å be henne med på date. Da mener ikke jeg restaurant. Det er så standard. Hva med å be henne med på en tur. F,eks. med Skibladner eller tilsvarende. Hva med en tur til København, med overnatting, på dobbeltrom? Si at du har lyst til å se byen og at du gjerne vil ha henne med. Snakk med henne. Bare si at du er blyg. Hun er vel det hun også. Kanskje skal du begynne her. En dag dere har god dialog så sier du at du er blyg, har ikke så lett for å bli kjent med andre. Spør, «….har du det slik også?….»
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå