Gjest WaterWaves Skrevet 25. september 2005 #1 Skrevet 25. september 2005 Hei, jeg er 25 år Jeg satt og tenkte litt her, og det slo meg, jeg har ikke hatt sex siden jeg var 19. Det skjedde to ganger med en gutt som egentlig ikke likte meg sa han, han bare syntes synd på meg, og etterpå han hadde tatt jomfrudommen min (han var min første) så fikk han så dårlig samvittighet siden han hadde fratatt meg noe så stort bare for å få seg et kjapt kn*** at han like godt slo opp og flyttet så jeg aldri så han igjen Dette foregikk kun i misjonærstillingen og lyset av, og det er jo den klisjen en alltidleser om når en leser om dårlig sex! Føler meg så patetisk jeg...... Vet om en kjekk kar som jeg har et godt øye til og jeg tror ikke han hater meg heller Så håper på å få til noe mer, men jeg er jo så uerfaren. Uff ble rotete dette. Unnskyld
evalda Skrevet 26. september 2005 #3 Skrevet 26. september 2005 du er ikke unormal, men det var jo ikke en særlig hyggelig opplevelse du hadde da. garantert bedre neste gang, men vent til du føler deg trygg
Miss Marple Skrevet 28. september 2005 #4 Skrevet 28. september 2005 Heia heia, stå på! Og gled deg til neste gang, det blir garantert bedre!
hecuba Skrevet 28. september 2005 #5 Skrevet 28. september 2005 Kjenner meg litt igjen i situasjonen eller holdningen du har hatt.. Min første seksuelle opplevelse var ikke så mye å skryte av heller. Greit nok, dette var gjentatte ganger i et forhold, men jeg følte meg brukt og typen var ikke spesielt vennlig mot meg, akkurat. Pga. dette har jeg hatt et ganske negativt syn på sex de siste årene(og har ikke hatt noen partner etter det). Først nå i det siste gjennom lange diskusjoner med venner og andre i liknende situasjoner, føler jeg at jeg er litt tryggere på meg selv og at det er på tide å endre synet på dette. Sex skal være noe som gjør det godt både fysisk og psykisk. Kan ikke si jeg opplevde noen av delene. Etter disse diskusjonene har jeg også blitt mer kjent med mine fantasier og behov. Det føles godt å for en gangs skyld være mer trygg på den seksuelle kvinnen i meg(om man kan kalle det det). Ønsker deg lykke til videre. Tør å være litt egoistisk og slipp deg løs.
minisola Skrevet 28. september 2005 #6 Skrevet 28. september 2005 Kjenner meg litt igjen i hvordan du tenker.. Og det er vel noe som kommer etter hvert som du føler deg trygg på kjæresten tenker jeg.. Så er jo ikke noe å stresse for det kommer til å endre seg tenker jeg.. høres litt sånn ut i hvertfall
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå