AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #1 Skrevet 6. september 2021 Husker dere sitt første kyss og hva dere følte ? Anonymkode: 9a2ff...5a9
Gjest Elder Millennial Skrevet 6. september 2021 #2 Skrevet 6. september 2021 Jeg husker det veldig godt, husker jeg var veldig skuffet fordi det var med feil gutt😅🙈Flasketuten peker på er ubønnhørlig 🤣🤣
sicario Skrevet 6. september 2021 #3 Skrevet 6. september 2021 Nei det husker jeg ikke. Husker heller ikke første gang jeg hadde sex.
Gjest ABM Skrevet 6. september 2021 #4 Skrevet 6. september 2021 Jo husker det godt..ble kjempekort fordi noen slo på lyset..🙈
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #5 Skrevet 6. september 2021 Ikke noe å tenke på. Null kjemi Anonymkode: d2156...bb4
Million Skrevet 6. september 2021 #6 Skrevet 6. september 2021 Ja, det husker jeg godt. Jeg ble kjempeflau, var 14 år gammel og forelsket i gutten. Vi var kjærester, og ble det etter at han sendte en kamerat bort til meg for å "spørre meg" (om vi skulle bli kjærester). Jeg turde ikke svare ja med en gang, men sa jeg måtte tenke litt på det først. Han gikk i paralellklassen min på skolen og het Petter! Husker ikke hvor lenge vi var kjærester da. Men det var ikke noe mer enn kyss og klem, altså.
Gjest Mysticgirl Skrevet 6. september 2021 #7 Skrevet 6. september 2021 Ja, var 5 år med nabogutten 😊
Fioljenta Skrevet 6. september 2021 #8 Skrevet 6. september 2021 🤗 Ja, et koselig minne. Jeg hadde en sånn romantisk ide om at det første kysset betydde noe ekstra. Derfor kysset jeg ikke engang russepresidenten da alle de andre jentene gjorde det. 😂 Første kyss ble faktisk med han som også er den eneste jeg har kysset. ♥️ Men skal jeg være helt ærlig, var det eneste spesielle med det første kysset at det var det første. Ingen stjerner. Eller sommerfugler. Bare først. Og uerfarent søtt. 😉 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #9 Skrevet 6. september 2021 Begge to var jenter og unge. Hun sa jeg sugde til det og siden har jeg hatet ideen med kyssing egentlig. Anonymkode: 2964e...fb9
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #10 Skrevet 6. september 2021 Jeg husker det som en av livets beste opplevelser. Jeg var 14 og sjenert, hun var 12, og ganske moden. Den brusinga jeg kjente der, har jeg ikke vært i nærheten av. Det ble et par fine dager, før ferien tok oss i hver vår retning. Jeg trodde kjærlighetslivet hadde fått en pangstart, men det tok hele 10 år før neste kyss. 😔 Anonymkode: b6d3a...22e
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #11 Skrevet 7. september 2021 Husker ikke mitt første kyss 🤔 men husker vårt første kyss å for meg er det viktigere enn hva jeg gjorde i ungdommen 🥰 Anonymkode: 5a8aa...a13
Gjest Warrior Skrevet 7. september 2021 #12 Skrevet 7. september 2021 Husker det, men ikke hva jeg følte.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #13 Skrevet 7. september 2021 Nei, det har jeg glemt. Regner med det var flasketuten peker på eller noe i den stilen. Etter barneskolen gikk det vel 17-18 år til neste gang, men det kysset husker jeg. Anonymkode: 7ba79...4fe
Sphere Skrevet 7. september 2021 #14 Skrevet 7. september 2021 Det første jeg kan huske var på barneskolen. Vi hadde guttene mot jentene på skøyter. Jentene jaktet på gutta, og fikk de tak i oss, fikk vi et kyss. Stort sett på kinnet. Men denne ene jenta tok rennafart og taklet meg inn i en snøfonn, deretter satte hun seg oppå meg og ga meg et kyss. På munnen. Med tunge.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #15 Skrevet 7. september 2021 Ja, det var helt grusomt ekkelt. Fyren var verdens verste på kyssing, jeg likte han ikke egentlig heller sånn. Og det var virkelig bare æsj. Ekkelt å tenke på den dag i dag 🤣😐 Hadde sikkert fått suss/nuss før - men nå tolket jeg dette som faktisk reelt kyss. Anonymkode: 41e05...d84
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #16 Skrevet 7. september 2021 Å, ja På barneskolen, bak gardina i klasserommet, med gutten jeg var kjempeforelsket i Anonymkode: 7298b...252
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #17 Skrevet 7. september 2021 Å ja. Kan være det var noe som barnehagebarn men jeg husker svært godt det første etter at jeg ble bevisst på kjæresterier 🥰 Anonymkode: e158b...078
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #18 Skrevet 7. september 2021 Tror det. Var 14 og holdt på med noe utrolig klønete greier med bygdas bølle. Kysset skjedde hjemme hos han i sengen hans som var en madrass på gulvet. Han bodde i bygdas kråkereir! Foreldrene mine hatet at jeg var sammen med han, så det var vel mer enn demonstrasjon enn noe romantisk «puppylove» 😂 Anonymkode: ff127...435
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #19 Skrevet 7. september 2021 Håper du husker ditt første kyss ts. Det kan ikke ha vært lenge siden, med tanke på de to setningene du har skrevet. Eller kanskje er du en av alle våre nynorske? Jeg er så gammelnorsk at jeg husker ikke en gang med hvem jeg kysset første gang. Anonymkode: 2458a...27e
HanneBenny Skrevet 15. september 2021 #20 Skrevet 15. september 2021 Skjedde på et loft med en klassekamerat, jeg var vel 11-12 et sted. En spennende og god opplevelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå