Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vennligst gi meg tilbakemelding på om jeg treffer eller er helt på jordet 🙂 Ønsker å teste om jeg klarer å holde konsentrasjonen oppe og intuisjonen åpen når det skal legges mange etterhverandre.

Anonymkode: 7727f...aeb

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg ønsker kort! 🥰

Gjerne om kjærlighet og jobb/økonomi 

Endret av GulSitron
Ekstra info
Skrevet

Jeg vil gjerne :) Hva trenger du av info? :)

Anonymkode: 2792b...ca4

Gjest Elder Millennial
Skrevet (endret)

Dette har jeg aldri gjort før så🤞😅 satser på det blir bra da🤞☺️

Får bli om kjærligheten og fremtiden da🤩

Endret av Elder Millennial
Gjest 3 er nok
Skrevet

Jeg vil gjerne ha kort:)

Om ekteskapet og fremtiden for mine barn

Skrevet

Jeg vil ha kort. Om både fremtiden og bør jeg velge ny jobb? 

Skrevet

Jeg vil gjerne ha kort! 

Hvordan kan jeg løse situasjonen med min sønn? Å hvor er riktig plass for oss å bo? 

Skrevet

Jeg vil gjerne ha kort 🙂er spent på hvordan det går med kjærligheten og økonomien

Skrevet

Melder meg på her :) Nysgjerrig på jobb/økonomi.

Skrevet

Jeg ønsker kort lagt på meg og han jeg er forelsket i. Kommer han til å ta første skritt og be meg med ut? Tusen takk!

Anonymkode: 04d8a...70e

Skrevet
GulSitron skrev (1 time siden):

Jeg ønsker kort! 🥰

Gjerne om kjærlighet og jobb/økonomi 

Du har gjort de rette tingen opp igjennom. Dette har du fått belønning for i dag, og er uavhengig av andre. Du klarer å holde en god ballanse mellom jobb og fritid, og du gir alt både på jobb og til dine nære. Om du allerede er i et forhold, er dette forholdet varmt og trygt. I jobb er du selvsikker, og alt ligger til rette for at du skal lykkes med hva enn du foretar deg. du forstår business. Og andre kvinner ser opp til deg. Det du skal passe deg for, er å tvile på på at du har rett. Du kan lett falle inn i tanker som drar deg ned og får deg til å tvile på deg selv. Dette gjelder både kjærlighet og jobb. Og det er helt uten grunn, for du er høyst i stand til å fatte gode og riktige beslutninger. Når det gjelder fremtiden, får jeg opp at du er klar for å knytte båndene enda mer. Om du allerede er i et forhold, ligger det ann til forlovelse eller ekteskap. Om du er singel, kommer du snart til å møte Mr. Right og det kommer ikke til å gå lang tid før du forstår at dette er HAN du har ventet på og er klar for å ta et steg videre.  Lykke til 🙂 

Skrevet

Ønsker også gjerne. Om fremtidens jobb og økonomi

Skrevet

Legg for meg. Lurer på hva som skjer med jobbsituasjon de neste årene.

Anonymkode: c9048...d46

Skrevet

Se gjerne hvordan livet mitt blir fremover. Ekteskap, helse og økonomi.

Skrevet

Aldri prøvd dette før! Så jeg er gjerne med om du har tid 😄

Anonymkode: f57a9...9a4

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Aldri prøvd dette før! Så jeg er gjerne med om du har tid 😄

Om kjærlighet 🥰

Skrevet

Jeg vil ha kort. 

ønsker svar på om selvdisiplinen blir opprettholdt denne høsten. 

Skrevet

Jeg vil gjerne ha kort. Om kjærlighet og økonomi. 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg vil gjerne :) Hva trenger du av info? :)

Anonymkode: 2792b...ca4

Du er inne i en fase med forandring. Klarer ikke helt å få tak i om det gjelder personlig utvikling, eller om du nettopp har avsluttet er forhold. Du har trukket deg litt tilbak i det siste, for å tenke og finne veien videre. Du er iallefall i tenkeboksen, og du vet egentlig hva du må gjøre, men er ikke helt klar til å ta de besluttningene som trengs helt ennå. På en måte virker det som om du har blitt tvunget inn i en situasjon du ikke har valgt selv, og det er derfor du ikke klarer helt å finne løsningene. for du har ikke valgt disse forandringene selv. For å komme videre, må du ta tak i de uløste sakene og det er lærdom du trenger å forstå for å være i stand til å legge dette bak deg. Den gode nyheten, er at du kommer til å finne balansen. Og du kommer til å sitte igjen med en styrke og selvtillit du ikke ante du hadde. Unngå impulsive handlinger. Vær tålmodig og ta steg for steg. Kortene for fremtiden, viser at det kommer mange nye muligheter. Husk at på denne veien bør du fokusere på  kreativiteten din og hva du brenner for.  Lykke til 🙂 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...