AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #1 Skrevet 6. september 2021 Hei. For ett år siden bestemte jeg og min nåværende kjæreste for å skille lag etter 6 år sammen, etter ett år hvor vi ikke klarte å gi slipp ble vi kjærester igjen i mai. Da var det han som ikke ville mer, nå er det jeg. Sliter med tillitt (kanskje uten grunn, kanskje for en grunn), føler vi har vokst fra hverandre, har ingen felles ting vi liker å gjøre sammen (utenom mat og se litt på tv) og jeg føler han ikke har særlig sterkere interesse i meg enn det seksuelle (må vel understreke det at jeg føler, vet jo ikke hva han tenker). Vi bor også mange timer unna hverandre, så vanskelig å få pleid forholdet skikkelig. Han er travel og har ikke tid til å svare på meldingene mine/telefon. Også når jeg var på besøk nå hadde han lite tid. Neste møte er heller ikke før om en måned. Jeg bare føler ikke at det går lenger. At følelsene min sakte slipper unna. Det blir jo kanskje forsterket av at jeg tilfeldigvis nå nylig ble kjent med en fyr som liker mye av det samme som meg, men har ikke pleid denne relasjonen da jeg ikke kan være venner med andre gutter... Kanskje veldig dårlig gjort å ønske å avslutte forholdet vårt fordi jeg ser noe mer spennende? Føler meg også dårlig siden det var jeg som ville prøve på nytt, og nå har jeg kastet bort flere måneder... Anonymkode: 771a3...7ca
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #2 Skrevet 6. september 2021 Det er bra du innser det selv. Kjøp katter. Kvinner er mer lykkelige med katter. Lev liv.. Med katter Anonymkode: 76abf...154 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #3 Skrevet 6. september 2021 Elsker du kjæresten din? Anonymkode: 4151a...b8e
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #4 Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Elsker du kjæresten din? Anonymkode: 4151a...b8e Er en dyp kjærlighet som sitter der etter mange år, kjenner den når vi er sammen men det er vi jo ikke så ofte. Anonymkode: 771a3...7ca
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #5 Skrevet 6. september 2021 Det høres ikke ut som om det forholdet du nå er i er liv laga, for å være ærlig. Han har ikke tid til deg annet enn for sex og mat? Og du har mistet mye følelser…. Gå videre. Noen måneder fra eller til gjør ingenting, men har kanskje bevist at der var riktig å gjøre det slutt i første omgang. Anonymkode: cfe0f...52e 1
Raven.Writingdesk Skrevet 6. september 2021 #6 Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er en dyp kjærlighet som sitter der etter mange år, kjenner den når vi er sammen men det er vi jo ikke så ofte. Anonymkode: 771a3...7ca Kanskje har dere blitt mer venner enn kjærester? Gå videre, det værste dere gjør er å ikke slippe fordi en ikke tørr. Mange er engstelig for det ukjente, forblir i «det vante » fordi det føles trygt. 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #7 Skrevet 6. september 2021 Slutt er slutt, og vil aldri fungere igjen. Anonymkode: 3e3f3...563
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå