Gå til innhold

Mann med diger modelljernbane i kjelleren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Der nede sitter han og holder på og pusler kveld etter kveld og de fleste helger. Syntes du det er barnslig?

Modelljernbane

Anonymkode: abdfa...103

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ikke barnslig. Høres koselig ut.
Dessuten: Hvem er jeg til å dømme når jeg kan sitte i timesvis og spille Sims? :fnise:

• Liker 6
Skrevet

Jeg beundrer tålmodigheten og øyet for detaljer som kreves for å holde på med sånt!

• Liker 6
Skrevet

Så morsomt! 

Anonymkode: ce7ef...32f

• Liker 1
Skrevet

Har han sånn morsom lue også? Et lite konduktørflagg? Fløyte? 

Anonymkode: 576f2...011

• Liker 1
Skrevet

Er det ikke lov å være barnslig?

• Liker 3
Skrevet

Så lenge man ikke holder på med noe ulovlig/skadelig hobby, syns jeg folk burde få finne på akkurat hva de vil 😁 Om han trives med det, så er det vel helt greit om det er litt barnslig ;) 

• Liker 2
Skrevet

Så morsom og imponerende hobby!

• Liker 2
Skrevet

Så lenge han ikke dømmer meg når jeg catfisher folk på nettet er det helt greit. 

(Før folk klikker: det er en referanse)

Anonymkode: 4c643...8cc

• Liker 1
Skrevet

Ikke barnslig, men temmelig nerdete. Og det er ingen ting galt i å være nerdete. :) 

• Liker 2
Skrevet

LOL INCEL.

Helt klart ikke en Chad. 

Anonymkode: 3b3a5...1c6

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil ha sånn mann for han synes sikkert ikke det er rart når jeg diller med legobyen min.

Anonymkode: e6f8d...4c2

• Liker 4
Skrevet

Det er skikkelig nerd, men jeg synes det så sjarmerende og litt søtt ut også. Prøv å se på det som en hobby, som alt annet😊 Personlig ville jeg heller hatt en mann som puslet med slik enn en som hadde sett sport og drukket øl 24/7.

Mannen min spiller TV-spill, og selv om det ikke er sett på som like nerdete lenger så er det ikke lenge siden det nesten var tabu å spille TV-spill som voksen mann. 

Det er hyggelig med hobby, uansett hva det er. Så lenge det ikke tar helt overhånd tidsmessig så tenker jeg at det må være lov😊

• Liker 3
Skrevet

Bedre enn at voksne spiller data og tv-spill! 

Anonymkode: 9d840...522

• Liker 2
Skrevet

Er du sjalu på modelljernbanen hans?

Anonymkode: 2f95d...00e

• Liker 1
Skrevet

Jeg tviler på at man drar masse damer ved å ha en diger modelljernbane i kjelleren. Men man vet aldri, kanskje jeg tar feil og dette er en f***emagnet

Anonymkode: c252f...40b

• Liker 1
Skrevet

Broren min og en kamerat drev med modelltog da jeg var barn på åttitallet. Syntes det var fascinerende da, men ikke noe jeg kunne ha drevet med i voksen alder.

Anonymkode: dc4fb...de1

Skrevet

Det har pappa og onkel også, veldig populært i Tyskland. Og det er utrolig dyrt! Innrømmer gjerne at jeg blir veldig fasinert av det. I Hamburg er det en gigantisk slik modelljernbane i et av havnebyggene hvor publikum kan komme og se. De har også et norsk landskap med norske tog. Miniatyr Wunderland heter det vel. 

• Liker 2
Skrevet

Ryddet for tull/avsporing.

Chantielle mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...