AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #1 Skrevet 6. september 2021 Har det vært en oppblomstring i det siste, eller er det bare meg som er uheldig? Siste ukene har jeg fått match med ene falske profilen etter den andre. Ikke skriver de noe heller, så hva de egentlig er ute etter er uvisst.. mildt sagt lei av hele appen!!! Anonymkode: d6bfe...032 1
Anonymous 91 Skrevet 6. september 2021 #2 Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har det vært en oppblomstring i det siste, eller er det bare meg som er uheldig? Siste ukene har jeg fått match med ene falske profilen etter den andre. Ikke skriver de noe heller, så hva de egentlig er ute etter er uvisst.. mildt sagt lei av hele appen!!! Anonymkode: d6bfe...032 Skriver du noe selv da? 3
exictence Skrevet 6. september 2021 #3 Skrevet 6. september 2021 Hvordan vet du at de er falske. Skriver du noe? 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #4 Skrevet 6. september 2021 Anonymous 91 skrev (Akkurat nå): Skriver du noe selv da? exictence skrev (2 minutter siden): Hvordan vet du at de er falske. Skriver du noe? Ja, føler meg dum når jeg gjør, men må innrømme jeg går i baret gang på gang og håper at denne gangen skal det være ekte vare. Hender det kommer noen svar tilbake som ikke henger på grep (enten typ fra en robot, eller noen som bruker google translate). Enkelte forsøker å få meg over på andre sider, men der stopper naiviteten min heldigvis. Andre svarer ingenting, men bildene taler vel egentlig for seg selv - om jeg skal være realistisk. Anonymkode: d6bfe...032
exictence Skrevet 6. september 2021 #5 Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, føler meg dum når jeg gjør, men må innrømme jeg går i baret gang på gang og håper at denne gangen skal det være ekte vare. Hender det kommer noen svar tilbake som ikke henger på grep (enten typ fra en robot, eller noen som bruker google translate). Enkelte forsøker å få meg over på andre sider, men der stopper naiviteten min heldigvis. Andre svarer ingenting, men bildene taler vel egentlig for seg selv - om jeg skal være realistisk. Anonymkode: d6bfe...032 Hvorfor føler du deg dum? Fordi du føler deg lurt? Spiller det noen rolle da, utenom at man føler kanskje en skuffelse fordi man håpet på noe? Men at man føler seg dum, det forstår jeg ikke. Det er den som lurer som i så tilfelle er dum.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #6 Skrevet 6. september 2021 exictence skrev (39 minutter siden): Hvorfor føler du deg dum? Fordi du føler deg lurt? Spiller det noen rolle da, utenom at man føler kanskje en skuffelse fordi man håpet på noe? Men at man føler seg dum, det forstår jeg ikke. Det er den som lurer som i så tilfelle er dum. Takk, må prøve å snu tankegangen. Men ja, føler meg passe dum når det gang på gang viser seg å være en person som ikke eksisterer. Hvis det er flere som har dette problemet (med falske profiler), så hører jeg gjerne hva dere gjør for å luke ut flest mulig. Hvordan spotter dere dem? Anonymkode: d6bfe...032
Anonymous 91 Skrevet 6. september 2021 #7 Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, føler meg dum når jeg gjør, men må innrømme jeg går i baret gang på gang og håper at denne gangen skal det være ekte vare. Hender det kommer noen svar tilbake som ikke henger på grep (enten typ fra en robot, eller noen som bruker google translate). Enkelte forsøker å få meg over på andre sider, men der stopper naiviteten min heldigvis. Andre svarer ingenting, men bildene taler vel egentlig for seg selv - om jeg skal være realistisk. Anonymkode: d6bfe...032 Du vet da ikke om de er falske forde da. Da jeg selv var på tinder så var det ikke alle som svarte av de jeg matchet med feks.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #8 Skrevet 6. september 2021 Er altfor mange falske profilar ja, men det er no ikkje eit stort problem å luke dei ut på bakgrunn av bileta og ev tekst og om ein skulle vere i tvil og matchar så ser du det på fyrste meldinga at dette er falskt. Men det er klart at om du er på utkikk etter damer som liknar dei falske profilane så har du to problem. Det eine er dei falske profilane og det andre sit mellom øyra dine. Anonymkode: b27b0...ea6
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #9 Skrevet 7. september 2021 Tror ikke jeg overdriver om jeg sier at nesten halvparten av matchene mine er fake Anonymkode: 83f0e...0ec
exictence Skrevet 7. september 2021 #10 Skrevet 7. september 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Tror ikke jeg overdriver om jeg sier at nesten halvparten av matchene mine er fake Anonymkode: 83f0e...0ec Hvordan da fake?
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #11 Skrevet 7. september 2021 exictence skrev (1 time siden): Hvordan da fake? Profiler som bruker falske bilder Anonymkode: 83f0e...0ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå