AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #1 Skrevet 6. september 2021 Til dere som prøver i månedsvis uten hell, hvordan greier dere å samle opp motet til å fortsette å teste? Jeg startet optimistisk, testet tidlig de første månedene, men etterhvert følte jeg bare at de negative testene gjorde noe med humøret mitt, jeg greier ikke forholde meg til de uten å bli sur og lei meg resten av dagen. Tester dere når ikm nærmer seg hver syklus? Jeg har ikke testet de to siste syklusene og TR har kommet og gått. Men nå føler jeg egentlig at jeg burde teste, men jeg klarer ikke få meg til å gjøre det, klarer ikke stålsette meg for enda en blendahvit test. Men likevel har jeg symptomer (svimmel, kvalm, sopp som jeg ALDRI pleier å få) som gjør at jeg føler jeg burde finne ut av det i tilfelle det faktisk har gått denne gangen. Hva gjør dere for å "kommer raskt over" en negativ test? Anonymkode: 267a0...db1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #2 Skrevet 6. september 2021 Jeg har litt uregelmessige sykluser, så det er vanskelig å vite akkurat når IKM er. Jeg syns det er verre når mensen kommer uanmeldt enn en negativ test, så jeg bruker å teste når jeg er ca 12dpo. Om den blir blenda så stresser jeg ikke selv om mensen drøyer noen dager til. Prøvde først å vente til etter forventet mens, men bygger opp alt for store forhåpninger. Vil heller vite når jeg kan få et ca-sikkert svar 😊 Anonymkode: df83d...89a
Eloise12345 Skrevet 6. september 2021 #3 Skrevet 6. september 2021 (endret) For meg er det vanlig at jeg ikke blir gravid på naturlig måte. Så jeg tar sjelden og aldri graviditetstest. Men jeg brukte det i forbindelse med ivf-forsøk. Det var veldig vanskelig å forsøke det, for jeg ble redd for å bli deppa av resultatet. Resultatet ble negativt, og jeg ble ganske lei meg, men jeg klarte allikevel å finne fornuftige tanker igjen. Gjelder å se "livets lyse sider" tross negtative forsøk. Men vet det ikke er lett alltid. Det kan være "en kunst". Endret 6. september 2021 av Eloise12345
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå