Gå til innhold

Finnes det en Mary Kay selger som ikke er intens og masete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter årevis med ulike produkter har jeg endelig funnet produkter jeg ikke får eksem eller kviser av. MEN selgeren jeg var på party med maser så! Legger jeg inn en bestilling raser det inn med sms og messengermeldinger om alle andre produkter jeg burde prøve, live-sendinger, homepartys tilbud osv. 

Er på utkikk etter en selger eller et sted jeg kan kjøpe Mary Kay uten noe mer enn det. Tips?

Anonymkode: 77c80...0c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tviler, fordi Mary Kay driver med multi-level marketing. 

Du kan lese mer om det her https://no.wikipedia.org/wiki/Multi-level_marketing

Jeg kommer aldri til å støtte en slik forretningsmodell, så jeg anbefaler deg å velge andre produkter. Du bør gå til en hudterapeut eller lignende for å finne produkter som passer deg. 

Endret av Lacuna
  • Liker 3
Skrevet

Nja, men jeg ville bare sendt en melding til vedkommende og sagt. Jeg er fornøyd med Produktene men vil ikke bli mast på Overhodet, da finner jeg meg heller n annen selger. Jeg tar selv kontakt om jeg ønsker noe annet? Eller når jeg skal bestille nytt :) 

jeg har ei jeg kjenner som

selger, jeg kjøper fra henne. Er innimellom

en melding. Men generelt veldig lite mas ☺️

Anonymkode: 2072b...adf

Skrevet

Ei jeg kjenner er Mary Kay-forhandler, og hun reklamerer på Insta og Snap, men maser aldri. 

Skrevet

Jeg sender bare melding når jeg skal bestille varer for å høre om det er noe spesielt de vil ha. Ellers en gang i blant når det er tid for påfyll.. 

Skrevet

Jeg elsket også en serie fra Mary Kay, men selgeren var jo heelt på bærtur, selv etter jeg gav beskjed at jeg ikke var interessert i mye mas (som du fikk tips om) så fortsatte hun å mase. Endte opp med at jeg fant en annen hudpleie serie da jeg rett og slett ikke orket maset hennes. Fikk flere lange sure meldinger av henne, så endte opp med å blokkere henne over alt. 

Anonymkode: f0f58...0a9

Skrevet

Jeg var på party og ble også skremt vekk av intensiteten hennes. Hun ble veldig sur fordi jeg ikke ville invitere noen venner på party- og fikk det til å se ut som jeg hadde vunnet en eksklusiv spatime med venner. Har fått flere tekstmeldinger, og på fb-gruppen hennes var det direktesendinger mange ganger i uken- hver gang med fantastiske tilbud. Jeg meldte meg ut av fb-gruppen. Likte et par av produktene, men orker ikke tanken på å bestille hos henne flere ganger. 

Men det er nok mange som ikke er så intense- problemet er gjerne at er så anonyme at man ikke finner de😅.

Anonymkode: f11c3...d0e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...