Tantadi Skrevet 6. september 2021 #1 Skrevet 6. september 2021 Leser bare om at folk ble dårlig etter moderna dose 2. Finnes det noen som IKKE er blitt syke av denne? Er selv fullvaksinert med pfizer, (null bivirkninger) men har flere i familien som nå er nødt til å ta moderna som dose 2. De gruer seg selvfølgelig til denne, da vi kun har hørt om at folk ble syke etter denne. 2
SelmaV Skrevet 6. september 2021 #2 Skrevet 6. september 2021 Kommer jo litt an på hva du definerer som syk. Og det er et vidt spekter av reaksjoner. Jeg slapp selv billig unna med verk i armen rundt stikket og noen timer feberverk dagen etter. Andre jeg kjenner har ligget flere dager med feber og verk i kroppen, lange hosteanfall, hodepine osv. Men tror alle har fått NOE. Bare veldig varierende hvor mye. Valgte å ta stikket fredag ettermiddag, hadde feberverk lørdag formiddag. Vondt i stikket i 2-3 dager.
Kontorotta Skrevet 6. september 2021 #3 Skrevet 6. september 2021 Selv ble jeg ganske dårlig av å få Moderna som dose 2. Startet egentlig ganske tidlig samme kveld, bygget seg opp dagen etter, men var på jobb. Hadde et mareritt påfølgende natt. Ganske bra dagen etter dette igjen. Mannen min fikk bare litt øm arm. Kollega merket ingenting. Eldste barnet fikk kraftige bivirkninger ved begge dosene. Fikk Moderna som første og Pfizer som andre. 40 i feber og oppkast flere dager. 1
Merlion Skrevet 6. september 2021 #4 Skrevet 6. september 2021 Fikk Moderna som dose to for 2 uker siden. Har ikke merket noe. Det gjorde ikke mannen min heller som tok samme dag. Heller ikke hørt om andre fra samme dag(det vaksineres kun en dag i uken her i kommunen) som har hatt særlig reaksjon heller. Men blant de som tok den forrige uke var det visst svært mange som ble dårlige og lå rett ut i 1-2 dager. Begynner å lure på om vi bare fikk saltvann.... 6
Gjest Alterego666 Skrevet 6. september 2021 #5 Skrevet 6. september 2021 Bortsett fra litt ømhet rundt stikkstedet merket jeg ingenting hverken ved første eller andre dose.
TurkisVase Skrevet 6. september 2021 #6 Skrevet 6. september 2021 Kjenner flere som fikk minimalt med bivirkninger av Moderna dose 2. Varierer fra kun litt øm i armen, via å føle seg litt klein men oppegående, til syk med feber og ikke-fungerende. Man hører mest om de som reagerer sterkest, av naturlig årsaker. 3
chanbongelong Skrevet 6. september 2021 #7 Skrevet 6. september 2021 Jeg ble forferdelig dårlig av moderna dose 2. Har ikke hatt så høy feber siden jeg var liten. Oppførte meg som en gretten drittunge fordi kjæresten ikke lot meg ta flere paracet-piller. Heldigvis varte det bare i 2 dager. 1
Eplemos22 Skrevet 6. september 2021 #8 Skrevet 6. september 2021 Jeg hadde ett par dager siden andre dosen av moderna og har fått alle bivirkninger. Er person som får ikke temperatur under sykdommen men her min temperatur gikk opp til 40 grader, mens neste dag den gikk ned til 34 grader.
Gjest sprudlepuddel Skrevet 6. september 2021 #9 Skrevet 6. september 2021 (endret) X Endret 7. september 2021 av sprudlepuddel
Jeka Skrevet 6. september 2021 #10 Skrevet 6. september 2021 Tok dose 2 før Idag, akkurat nå har jeg vondt i armen, mild hodepine og begynner å føle meg veldig varm. Forhåpentligvis blir det bare dette, men det vet jeg ikke før imorgen 🤣
Kålfrid Skrevet 6. september 2021 #11 Skrevet 6. september 2021 Min mann fikk moderna dose 2, han hadde ingen bivirkninger og følte seg helt fin. Bare litt øm i armen. 1
every woman Skrevet 6. september 2021 #12 Skrevet 6. september 2021 Hm, selv når overskriften spør etter de som ikke (IKKE, med store bokstaver til og med) ble dårlige etter 2. dose, så må noen bare inn i tråden og male ut om hvor dårlige de ble... Jaja. Jeg kjenner flere som ikke merket stort til andredosen av Moderna. Kun milde småting. 11
marita31 Skrevet 6. september 2021 #13 Skrevet 6. september 2021 Jeg tok moderna og ble ikke så dårlig, litt feber og vondt i armen men ble ganske fort bra igjen.
Gjest sprudlepuddel Skrevet 6. september 2021 #14 Skrevet 6. september 2021 (endret) every woman skrev (På 6.9.2021 den 20.30): Endret 7. september 2021 av sprudlepuddel
enkefru Skrevet 6. september 2021 #15 Skrevet 6. september 2021 https://www.dagbladet.no/nyheter/derfor-blir-mange-darligere-av-dose-to/74188094
Nåleputa Skrevet 6. september 2021 #16 Skrevet 6. september 2021 Kun øm/stiv rundt stikkstedet etter i går. Jobba i 12 timer i dag. Ingen plager 2
Nymerïa Skrevet 6. september 2021 #17 Skrevet 6. september 2021 Pfizer som nr 1, og Moderna nr 2. Ble fryktelig øm i armen begge gangene men ikke noe mer. 3
curiosity Skrevet 8. september 2021 #18 Skrevet 8. september 2021 Fikk pfizer på dose 1 og moderna på dose 2, litt vondt i armen etter begge dosene i 2-3 dager, ellers ingen bivirkninger her🙌😀
Maggi2 Skrevet 8. september 2021 #19 Skrevet 8. september 2021 Pfizer som første og moderna som andre dose, har hatt ganske vondt i armen begge gangene, men ikke blitt dårlig i det hele tatt 😀
snurk Skrevet 8. september 2021 #20 Skrevet 8. september 2021 I skrivet jeg fikk med hjem etter vaksinering så står det at det er vanligere for yngre voksne å få bivirkninger - så hvis man blir dårlig får man bare ta det som et kompliment 😉 2
Anbefalte innlegg