Gjest Gjest_lea_* Skrevet 25. september 2005 #1 Skrevet 25. september 2005 Var å prøvde kjoler i forrige uke, og fant spesielt en som satt som et skudd. Tror det bare må bli den, men skal se i et par andre brudebutikker også. Bare sånn at jeg vet det ikke finnes noen andre, bedre. Har to spørsmål: Fant du drømmekjolen tidlig, og slo du deg da til ro og lot være å lete mer? OG, Da du fant kjolen du vil ha, kjøpte du akkurat den fra butikken, eller bestilte de ny til deg? Har hørt det er litt ulik praksis.. Lea
Gjest Olava Skrevet 25. september 2005 #2 Skrevet 25. september 2005 Fint at du har funnet drømmekjolen! Jeg bestemte meg ganske fort, da jeg å min drømmekjole på nettet. Prøvde den i en butikk, men det var feil størrelse. Derfor bestilte de den.
Lassie Skrevet 25. september 2005 #3 Skrevet 25. september 2005 Svar på dine spørsmål: 1. Jeg fant drømmekjolen da det fortsatt var ca. 1 år igjen til bryllupet. Bestemte meg i løpet av et par dager at jeg skulle ha den kjolen, og da lot jeg være å lete mer. 2. Jeg kjøpte kjolen fra den butikken jeg prøvde den i, ja, siden det var min størrelse og trengs kun å sys til i lengden. Resten var perfekt. Jeg kunne rett og slett ikke la drømmekjolen gå fra meg, jeg tok ikke sjansen på at noen andre skulle finne den og kjøpe den isteden. Derfor kjøpte jeg den, og har ikke angret et sekund siden! Hadde jeg ikke kjøpt den og ikke fått den, så hadde jeg kommet til å sammenligne absolutt alle andre kjoler med den... Lykke til med valg av kjole!
Vinterbrud-05 Skrevet 26. september 2005 #4 Skrevet 26. september 2005 Jeg fant den ca 6 mnd før bryllupet. På min salong bestiller de helt ny kjole til deg. (Det tar ca 4-5 mnd å få kjolen etter den er bestilt).
Boogie Skrevet 28. september 2005 #5 Skrevet 28. september 2005 Jeg fant kjolen min igår Og jeg betalte et depositum. Må hente den innen 3 mnd. Jeg kjøper den som jeg prøvde. Den passet perfekt!! Og av samme grunn som Lassie, tok jeg valget der og da. Hadde jo to venninner som også støttet meg i dette, så jeg var ganske trygg på at dette var den rette kjolen for meg Kommer nok ikke til å se på flere kjoler, det vil nok bare bli litt kjedelig, og kanskje forvirrende!! Lykke til, det er så morro å prøve kjoler
Gjest Coral Skrevet 28. september 2005 #6 Skrevet 28. september 2005 Jeg fant også kjole for noen dager siden!! De som var med meg og så meg i flere andre kjoler var helt samstemte på at det måtte blir DEN! Den satt som et skudd, så da jeg var der igjen etter å ha vært innom flere andre butikker kjøpte jeg akkurat den jeg prøvde, den var helt ny også. Betalte en del av prisen nå, og resten når jeg henter den.
Tyren Skrevet 28. september 2005 #7 Skrevet 28. september 2005 Kjøpte kjolen min før vi i det hele tatt hadde satt dato jeg.... Vi giftet oss 1,5 år etter at kjolen var kjøpt og jeg kikket ikke på kjoler til meg selv etter at min var kjøpt. Kjolen ble kjøpt i butikken jeg prøvde den i, men av den enkle grunn at jeg ikke fant noen som solgte dette merket brukt i norge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå