Gå til innhold

Stemmer dette? Kvinner tenker mer på hva mannfolk tenker enn hva de gjør selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns ut fra det jeg leser på kg dating at det stemmer bra😂

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
GrønnNellik68 skrev (2 minutter siden):

Garrrantert riktig ja! 

Skrevet

Synes den beskrivelsen høres ganske grei ut :) 

Og denne klassiske memsene som ruller rundt for tiden med samme budskap: 

image.png.5c88c15ed70787b0288a98acc0d9383a.png

• Liker 1
Skrevet
Ctrl skrev (Akkurat nå):

Synes den beskrivelsen høres ganske grei ut :) 

Og denne klassiske memsene som ruller rundt for tiden med samme budskap: 

image.png.5c88c15ed70787b0288a98acc0d9383a.png

Haha ha ja sånn er det

Skrevet

Hehe, garantert 😄

Skrevet
GrønnNellik68 skrev (6 timer siden):

Endelig en kvinne som har skjønt det! 

Takk KG

Skrevet

Dette er vel den beste beskrivelsen jeg har lest om forskjellen mellom menns og kvinners tankegang:

Men Have Boxes, Women Have One Big Ball of String – Getting Communication Right!

Sitat

Most men compartmentalize (have separate mental boxes that everything fits into): the work box, the play box, the relax box, the job box, the sex with my wife box, the problem box. Men typically have more boxes than the UPS man. When we’re done looking in the box, we close the lid and look for another box that needs opening.

When our wife earnestly says, “There’s something we need to talk about.” We know what to do! Time to open the problem box, grab the tools and go to work.

Sitat

And, what is that big ball of string? It’s the totality of her thoughts/feelings/experiences of her day (and often preceding days). For her, it’s all connected, everything – the events of her day, how she’s feeling physically, that difficult conversation she had with a teacher at school, the cold her second child has, the intimate time you both hope to have tonight, the overdue house payment, the neighbor’s call about their stray cat, the great article on autism she read while eating lunch, the misunderstanding she had with her sister over the phone, and the news report of the avalanche in Nepal where thousands were killed.

For her, it’s ALL connected. 

Skrevet

Jeg som mann tenker mye over om en kvinne liker meg eller ikke, hva hun synes om meldingen min, hvorfor hun ikke svarer, hvorfor hun ikke liker meg osv. 

Anonymkode: 01194...47b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg som mann tenker mye over om en kvinne liker meg eller ikke, hva hun synes om meldingen min, hvorfor hun ikke svarer, hvorfor hun ikke liker meg osv. 

Anonymkode: 01194...47b

Overtenkning, ikke bra. Særlig med tanke på at de fleste kvinner ikke helt vet hvorfor de gjør som de gjør. 

Anonymkode: 60c52...03f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...