Gå til innhold

Menn og kalde føtter.


vimmelim

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

He is not that into you. Ikke hør på hva de sier det er bare viss vass hvis det ikke er underbygget med handling.
 

Ja skjønner det er helt uforståelig men sånn er dating livet … kom deg videre han er ikke verd tankespinn. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra eget perspektiv, når jeg ikke er så interessert og noen viser voldsomme følelser blir lei seg og jeg opplever det som mas, trekker jeg meg kjapt unna. Dette er bare personlig tolkning ut fra hva du skriver i HI. Men det er jo fint at dette ble avklart tidlig i datingen, så kan du og gå videre. Noen ganger føler ikke motparten det samme som deg. Det er kjipt, men det skjer. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ikke interessert. Og definitivt ikke etter at du har reagert så hysterisk som du gjorde. Kjære deg, dere hadde bare møttes 2 ganger, han har ingen forpliktelser overfor deg. Han burde vært mer ærlig og sagt at du ikke er rett dame for han, det er så. Men du må se hva han faktisk gjør her.

Anonymkode: f78d4...e67

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vimmelim skrev (27 minutter siden):

Jeg har smådatet en mann i fyr i 4 uker. Vi er begge i 30-årene. Han har en datter på 2,5 år og jobber som politimann. Jobben innebærer kveldsvakter, tidligvakter og nattevakter. Ex-kjæresten hans har samme jobb. Når han ikke er på jobb så er han med datteren. Før han drar på jobb eller etter jobb. Barnehage, middag, babysvømming osv. Vi rakk bare å treffes 2 ganger og begge var jeg som dro hjem til han før han skulle på jobb. I starten var ting bra. Laget mat sammen, hadde super kjemi, smilte og lo hele tiden. Vi hadde ikke sex men snakket om at det ville skje på neste date. Jeg maste ikke om datteren men viste interesse for at jeg ville bli kjent med henne senere. Men etterhvert ble han mer opptatt, tok ikke like mye kontakt, han var mer opptatt til å ikke kunne treffe meg. Til slutt måtte jeg konfrontere han og han innrømte over sms at han hadde fått kalde føtter. Han nektet å snakke på telefon. Han sa at han likte meg, mente jeg var en perfekt rollemodell for datteren, to dager før skrev han at jeg virkelig var en dame det vil være rett å investere tid i. Han sa også at han var så redd for å si dette i tilfelle ting aldri ville bli som før, at jeg ikke skulle føle meg avvist, at han ville treffe meg igjen men han trengte tid. Og sa at det jeg svarte til han viste hvilken nydelig person jeg er. Jeg bombet litt på sms siden han ikke ville svare på telefon. Til slutt svarte han ikke mer. Så dagen etter så jeg at han nylig hadde vært aktiv på Tinder hvor vi traff hverandre og så sendte jeg en snap over om han hadde truffet en ny jente og han sa at jeg hadde misforstått og det var ingen ny dame. Så sendte jeg snap over at jeg gråt og han reagerte ikke. Han var riktig nok på jobb men han kunne svart senere. Jeg forstår ikke hva som skjedde. Hvorfor ble det kalde føtter mot meg men aktiv på Tinder? Hvorfor skrev han på lørdgen at han skulle ønske at han var med meg, og at vi skulle ringes mens onsdag ble det sms og kalde føtter. Jeg ga han en veldig hard melding om hvilken drittsekk han er, har blokkert snap og sms for jeg er så såret. Hva skjedde egentlig?

Han kjente ingen kjemi og var for feig til å si det direkte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det var han som sa at jeg i framtiden skulle sove der, få en egen nøkkel, hvordan jeg skulle møte datteren, han som viste linker til leiligheter han vil flytte til hvor jeg bor, han som lå oppå meg og fortalte i detalj hva han ville gjøre med meg neste gang. Ville kjøre meg hjem da jeg ville ta toget fordi jeg synes det var for tidlig. Og jeg var ikke slik. Og da blir jeg så forvirra. For han virket mer gira i starten enn jeg. Tror bare måten han var mot meg som gira, gjorde at jeg ble sånn og da ble det nok for mye stress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var også første dame han datet etter 1,5 år som singel etter et brudd i et dårlig forhold med xen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
vimmelim skrev (41 minutter siden):

Jeg ga han en veldig hard melding om hvilken drittsekk han er, har blokkert snap og sms for jeg er så såret. Hva skjedde egentlig?

Det får du ikke vite nå.

Glem ham. Move on.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vimmelim skrev (10 minutter siden):

Vel, det var han som sa at jeg i framtiden skulle sove der, få en egen nøkkel, hvordan jeg skulle møte datteren, han som viste linker til leiligheter han vil flytte til hvor jeg bor, han som lå oppå meg og fortalte i detalj hva han ville gjøre med meg neste gang. Ville kjøre meg hjem da jeg ville ta toget fordi jeg synes det var for tidlig. Og jeg var ikke slik. Og da blir jeg så forvirra. For han virket mer gira i starten enn jeg. Tror bare måten han var mot meg som gira, gjorde at jeg ble sånn og da ble det nok for mye stress.

Dere har bare truffet hverandre 2 ganger og hatt kontakt i 4 uker. Allerede snakket han om å egen nøkkel, møte datteren og flytte nærmere der du bor.

Alt dette er et rødt flagg i seg selv å snakke om så tidlig, og ligger sjelden noe seriøst bak det. Dere kjenner hverandre ikke i det hele tatt. Lovebombing kalles det.

Anonymkode: a3c0e...c95

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greia er at jeg egentlig driter i han! Jeg blokkerte han fordi jeg vil ikke vite mer av han! En småbarnsfar med turnus, det anbefales ikke! Jeg vil bare vite hva damene tenker for jeg vil bare ikke gjøre det samme igjen. Og jeg learned my lesson! Jeg stresset for mye! Forrige fyr gikk til grunn fordi jeg ikke rakk å treffe han nok, denne fyren ble det for mye! Haha! Man må nok bare ta det med ro i starten! Men jenter, lær fra mine feil ☺️ er jo det som er greit med trådene her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Dere har bare truffet hverandre 2 ganger og hatt kontakt i 4 uker. Allerede snakket han om å egen nøkkel, møte datteren og flytte nærmere der du bor.

Alt dette er et rødt flagg i seg selv å snakke om så tidlig, og ligger sjelden noe seriøst bak det. Dere kjenner hverandre ikke i det hele tatt. Lovebombing kalles det.

Anonymkode: a3c0e...c95

Lovebombing!! Takk!! Der lærte jeg noe nytt! Trengtes 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vimmelim skrev (27 minutter siden):

Vel, det var han som sa at jeg i framtiden skulle sove der, få en egen nøkkel, hvordan jeg skulle møte datteren, han som viste linker til leiligheter han vil flytte til hvor jeg bor, han som lå oppå meg og fortalte i detalj hva han ville gjøre med meg neste gang. 

Futurefaking.

Han enten løy eller ombestemte seg. 

Move on.

Anonymkode: 49003...faa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Futurefaking. Er temmelig sikker på at vi har vært borti samme person. 

Ikke legg noe mer i det enn han. Tror han elsker oppmerksomheten han får, og ikke noe mer. 

Anonymkode: b454a...2f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vimmelim skrev (På 6.9.2021 den 11.13):

Greia er at jeg egentlig driter i han! Jeg blokkerte han fordi jeg vil ikke vite mer av han! En småbarnsfar med turnus, det anbefales ikke! Jeg vil bare vite hva damene tenker for jeg vil bare ikke gjøre det samme igjen. Og jeg learned my lesson! Jeg stresset for mye! Forrige fyr gikk til grunn fordi jeg ikke rakk å treffe han nok, denne fyren ble det for mye! Haha! Man må nok bare ta det med ro i starten! Men jenter, lær fra mine feil ☺️ er jo det som er greit med trådene her!

Du må lære å kjenne mennesker bedre! Noen typer menn må du gå forsiktig frem med! Både de som er veldig på og de som holder veldig tilbake. Andre menn som viser en balansert og god interesse og virker seriøse kan du bare  "slippe deg litt mer løs" med. Du må ikke se på menn som en gruppe, men som enkeltindivider. Akkurat som jeg som mann må se hver eneste kvinne jeg har datet som et enkeltindivid. Det du gjør galt med en mann, kan være helt rett med en annen og motsatt.  Mennesker er ekstremt forskjellige også menn. Så har du aldri noen garanti for at det er en varig kjemi og tiltrekking der som varer ut i forholdet, det avgjøres når dere blir bedre kjent.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende dette er samme mann jeg traff og hadde sex med. Han ville noe mer, men ikke jeg. Da jeg ikke vil ha en politimann som kjæreste. 

Anonymkode: 68dff...6a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...