AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #1 Skrevet 6. september 2021 Dette er et stort problem for meg. Jeg er veldig glad i mennesker, men blir helt tappet for energi av de aller fleste. De eneste som ikke tar energi er min min mann, mine beste venninner og mine søstre. Ellers blir jeg så ekstremt sliten av mingling, osv. Kan bli utslitt og sove mye i dagesvis etter en sosial happening, feks en bursdag, der jeg blir sittende og skravle med folk jeg kjenner, men ikke møter så ofte. Hjelp! Vil jo ikke ha det sånn. Noen som har funnet noen teknikker eller noe som hjelper å ikke bli så sliten? Jeg er nok ekstremt introvert, henter energi alene og kjeder meg aldri alene, men er også sosial og utadvendt og omgjengelig. Jeg sliter ikke med å snakke med folk, det er gjerne dagen etter jeg kjenner at det tappet meg helt. Anonymkode: 39388...34c 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #2 Skrevet 7. september 2021 Jeg blir kanskje ikke like sliten som deg, men jeg merker faktisk at i perioder jeg er mye sosial, så blir jeg etter hvert mindre sliten av det. Det er som om hjernen min blir mer vant til å være sosial, og at det derfor ikke er en like stor greie, det er ikke en "big deal" lenger, om du skjønner? Vet ikke om dette hjelper for deg, da. Du kan jo også prøve å ta små mentale pauser underveis, f.eks. gå en liten tur eller gå inn på toalettet eller lignende og meditere. Da kan du også etter hvert bruke meditasjon til å distansere hjernen litt fra alle de mentale inntrykkene mingling innebærer. Lykke til ❤️ Anonymkode: b8f7f...167
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #3 Skrevet 7. september 2021 Du kan nok endres ja, glem å merkelappe deg som introvert eller noe annet tull som skolepsykologien har funnet på. Vær den du er, gjør det som passer deg Anonymkode: e4adc...5a1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #4 Skrevet 7. september 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Du kan nok endres ja, glem å merkelappe deg som introvert eller noe annet tull som skolepsykologien har funnet på. Vær den du er, gjør det som passer deg Anonymkode: e4adc...5a1 Det gjør jeg da ikke, men merker at jeg blir sliten av mennesker og trenger MYE alenetid.. og da er man jo introvert 😉 Anonymkode: 39388...34c 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #5 Skrevet 7. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg blir kanskje ikke like sliten som deg, men jeg merker faktisk at i perioder jeg er mye sosial, så blir jeg etter hvert mindre sliten av det. Det er som om hjernen min blir mer vant til å være sosial, og at det derfor ikke er en like stor greie, det er ikke en "big deal" lenger, om du skjønner? Vet ikke om dette hjelper for deg, da. Du kan jo også prøve å ta små mentale pauser underveis, f.eks. gå en liten tur eller gå inn på toalettet eller lignende og meditere. Da kan du også etter hvert bruke meditasjon til å distansere hjernen litt fra alle de mentale inntrykkene mingling innebærer. Lykke til ❤️ Anonymkode: b8f7f...167 Godt råd å ta noen egenpauser underveis. Jeg er ikke så ofte sosial fordi jeg får dekket behovet med mine nære venninner. Så når jeg først er sosial skal jeg liksom rekke over alle 😅 og alle skal også prate med meg. Så klarer jeg ikke skjønne at jeg er sliten før dagen etter. Blir ikke bare litt sliten heller. 🙈😴 Anonymkode: 39388...34c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå