Gå til innhold

Kikkere på treningssentre og svømmehaller - Hva syns du om de?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker kommentarer som "jeg er på trening for å trene" "jeg kikker ikke når jeg trene, da fokuserer jeg på treningen" Interessant., Du er blind mellom settene da?

Jeg er en av de som kikker både på trening og i svømmehallen. Elsker å se trente, deilige kropper, alt fra studentene til de eldre. Så mye pent å se!

Jeg trener på ulike sentre og har noen favoritter som jeg håper er på trening den dagen. Har så mye mer å gå på hvis de er der. Elsker å blikke når de trener. Elsker de som liker å vise seg litt frem. Følger med, noen ganger i skjul, andre ikke. Eller på svømming hvis man ser en deilig og stor bul på en digg kropp!

Åhh.. Det er min fetisj og sånn er det. Elsker det bare. Hvem flere er/gjør som meg? Har du også en favoritt?

Regner med at hylekoret kommer nå. Påpeker at dette ikke er greit osv. Hey, ingen er perfekte. Man gjør det som gir glede osv. Jeg er ikke flau over det. Det gir en så deilig spenning i en ellers kjedelig å grå hverdag.

Anonymkode: 1a9b0...601

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg elsker kommentarer som "jeg er på trening for å trene" "jeg kikker ikke når jeg trene, da fokuserer jeg på treningen" Interessant., Du er blind mellom settene da?

Jeg er en av de som kikker både på trening og i svømmehallen. Elsker å se trente, deilige kropper, alt fra studentene til de eldre. Så mye pent å se!

Jeg trener på ulike sentre og har noen favoritter som jeg håper er på trening den dagen. Har så mye mer å gå på hvis de er der. Elsker å blikke når de trener. Elsker de som liker å vise seg litt frem. Følger med, noen ganger i skjul, andre ikke. Eller på svømming hvis man ser en deilig og stor bul på en digg kropp!

Åhh.. Det er min fetisj og sånn er det. Elsker det bare. Hvem flere er/gjør som meg? Har du også en favoritt?

Regner med at hylekoret kommer nå. Påpeker at dette ikke er greit osv. Hey, ingen er perfekte. Man gjør det som gir glede osv. Jeg er ikke flau over det. Det gir en så deilig spenning i en ellers kjedelig å grå hverdag.

De er ikke blind mellom settene, de har bare lært seg å ignorere alt som er irrelevant. Det kalles for selvutvikling. Fremmed for deg, jeg vet. 

Mange har det som fetisj. Feks gamle menn på dagtid som sitter på en benk på gata og glor rundt seg. Samme greien og det er slik du blir tolket av dem du glor på. Men hey, hvem bryr seg. 

Anonymkode: 1bf51...84c

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De er ikke blind mellom settene, de har bare lært seg å ignorere alt som er irrelevant. Det kalles for selvutvikling. Fremmed for deg, jeg vet. 

Mange har det som fetisj. Feks gamle menn på dagtid som sitter på en benk på gata og glor rundt seg. Samme greien og det er slik du blir tolket av dem du glor på. Men hey, hvem bryr seg. 

Anonymkode: 1bf51...84c

Hehe. Feite-Linda kommenterer. Hyggelig

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hehe. Feite-Linda kommenterer. Hyggelig

Angrep er beste forsvar. 🥰

Kikkere er hovedgrunnen til at jeg slutta å trene på senter/svømmehall. Å føle seg beglodd når alt man vil er å trene for den psykiske og fysiske vinningen er det ekleste jeg noen gang har opplevd. 

• Liker 3
Skrevet

Bra nick, passer deg. Virker litt sur hehe

Hvorfor er det så mange kvinner som er usikre på sin egen seksualitet? Er det ikke godt å være fri, se og bli sett?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvorfor er det så mange kvinner som er usikre på sin egen seksualitet? Er det ikke godt å være fri, se og bli sett?

Først ble jeg minnet på hvorfor jeg ikke drar på treningssenter lengre.

Så ble jeg jammen minner på hvorfor jeg ikke er på seksualitetsforumet lengre.

Er det virkelig ingen seksuelt aktive her inne?

Anonymkode: 5f284...eb2

• Liker 2
Skrevet

Jeg er mann, og jeg tenker at å se en gang er greit, et smil er heller ikke negativt. Det er når blikket vandrer hele tiden, når noen sitter og følger med til stadighet, eller enda verre, følger etter på treningsapparatene, det er da det handler om å trakassere. Enkelte skjønner bare ikke dette, eller enda verre, de bryr seg ikke. Det burde ikke være så vanskelig å oppføre seg. Synd at noen skal ødelegge for mange.

Anonymkode: 40c3e...54b

• Liker 3
Skrevet

Foretrekker å ikke ufrivillig bli en del av noens kink/fetisj ;)

• Liker 1
Skrevet

Det du driver med kan lett oppleves som uønsket oppmerksomhet og det er trakassering. Der jeg trener oppfordres det til å si fra til de ansatte og peke ut hvem det gjelder, dersom man opplever uønsket oppmerksomhet fordi dette faktisk er et problem. 

Anonymkode: f8e70...e74

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det du driver med kan lett oppleves som uønsket oppmerksomhet og det er trakassering. Der jeg trener oppfordres det til å si fra til de ansatte og peke ut hvem det gjelder, dersom man opplever uønsket oppmerksomhet fordi dette faktisk er et problem. 

Anonymkode: f8e70...e74

Slik er det ikke der jeg trenere. Mange kikkere og mange kjekke, unge menn. Menn som både ser og blir sett på.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Må man være usikker på seksualiteten sin bare fordi man ikke vil bli glodd på? 🤔

Nå vet jeg at jeg blir glodd på fordi jeg er en liten hval når jeg er på trening, men jeg vet at jeg hadde aldri i verden gått på trening for at folk skal se. 

Skrevet

Det er forskjell på å legge merke til en flott mann eller kvinne iblant når man er i svømmehall eller på treningssenter og det å bevisst dra dit for å kikke. Det ene er ganske naturlig, det andre blir bare creepy. 

Anonymkode: e5ce4...fce

• Liker 6
Skrevet

Kikkere.. tenker «nakkeskudd». Få det bort.

Skrevet

Hva er egentlig forskjellen på en kikker og en som ser på mennesker i offentlig situasjoner? jo, er du en kikker er du et perverst svin..

Og hvis ikke en mann tenner på en uskyldig cameltoe nå hun bøyer seg, ser at puppene disser eller se at hun ser på meg mine bevegelser med samme syn.. Da er man ganske så seksuelt død må jeg si, for tenningen kan ikke styres med det kan fornuften heldigvis. Man vil jo helst ikke bli oppfattet som en overkåt kikker, så derfor er det fornuftig å skjule sine blikk.

Snur vi litt på flisa... skjuler jeg ikke mine blikk hvis jeg skjønner hun liker det, man vil jo helst ikke bli oppfattet som seksuelt død heller. Så det er viktig å se med det rette hodet😅

Skrevet (endret)

Har sett attraktive menn på trening flere ganger, og noen ganger har jeg tatt meg selv i å se litt for mange ganger på dem. Da blir jeg litt flau. Jeg er så klart på treningssenteret kun for å trene og ikke for å kikke på kjekke menn, men når en høy, muskuløs, heltatovert mannemann gjør knebøy eller benkpresser sånn ca. rett foran deg, da krever det faktisk litt selvkontroll å plante blikket et annet sted mens man sitter på sykkelen eller pauser innimellom settene. 

Endret av Trøst
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Virker ikke så fritt om man MÅ like å se og bli sett for å ikke være usikker på egen seksualitet.

Jeg kikker ikke noe særlig, primært fordi jeg ikke syns det er så interessant. Jeg bryr meg for så vidt ikke om andre ser på meg, fordi jeg stort sett ikke får det med meg j.f. forrige setning. Konsekvensen av dette er dermed at det må være ganske avvikende kikking før jeg legger merke til det, og blir det avvikende er det jammen ikke så sjarmerende lenger gitt.

Anonymkode: 85e7d...a77

Skrevet (endret)

Som @Trøst sier; ser bøtter med snasne kvinner på treningssenteret, det florerer av sexy stramme spretne tightsrumper, smekre lår, yppige bryster og lekne småsvette hestehaler🥰 Mye visuelt digg for en utskjelt (les; hvit mann over 50) del av befolkningen så her handler det om å kose seg med diskresjon, være seg sekundene bevisst og ikke bli oppfattet som gammel gris som sikler på fertile godsaker.

Trøsten får være at jeg er der først og fremst for å trene, jeg nyter stunden og attributtene der og da men samtlige er glemt når jeg står i garderoben og skifter etter endt økt. 

Endret av Gorgonzola
  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg elsker å se, og å bli sett.. I rett setting. 

Treningsstudio er ikke rett setting, for meg. Heldigvis, er jeg av disse feite, så det går somregel bra. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...