AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #1 Skrevet 6. september 2021 Klær som du bruker til hverdag...på jobb...skole osv pleier du å stryke disse klærne etter at de har blitt vasket? Og hva om klærne til barna? Pleier dere å stryke klærne deres også før de skal på bhg/skole? Anonymkode: 76106...3d6
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #2 Skrevet 6. september 2021 Hvem gidder. Hadde jo ikke hatt tid til å gjøre noe annet da. Anonymkode: bb50d...fc4 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #3 Skrevet 6. september 2021 Stryker skjorter/bluser/bukser jeg bruker på jobb Jobber på kontor og har dress-code Anonymkode: ea2c3...f1e
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #4 Skrevet 6. september 2021 Tror det er 3 år siden sist jeg måtte stryke noe annet enn bunadsskjorta har ikke barn. Anonymkode: 2d208...d97
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #5 Skrevet 6. september 2021 Jeg stryker skjorter og lommetørklær. Damper en del tøy ved behov. Men det meste får bare vanlig vask og tørk. Anonymkode: ef7ca...a41
youcancallmejune Skrevet 6. september 2021 #6 Skrevet 6. september 2021 Jeg stryker det som må strykes, men passer helst på å kjøpe slikt som retter seg ut selv etter vask.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #7 Skrevet 6. september 2021 Jeg bruker kun strykejern til å smelte perler De stykefrie skjortene til barn har blitt så bra. Mannen min bruker sjelden skjorte og går for stykefrie. Jeg har kun bunadsskjorte men den stryker fortsatt ho mor... Arvestykke som jeg ikke har lov å røre (og jeg er 40). Jeg har en rettetang som jeg kan bruke om kragen eller fronten ser litt luguber ut. Anonymkode: e8659...2a9
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #8 Skrevet 6. september 2021 Ja. Har en del skjørt, kjoler og bluser i viskose. Disse må som regel strykes. Om vinteren blir det mindre stryking. Anonymkode: 07ef0...1bc
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #9 Skrevet 6. september 2021 Har ikke strykejern. Klær som krøller litt, sentrifugeres på lav hastighet og henges pent opp til tørk. Da er de helt fine når de er tørre. Anonymkode: 2426a...e40
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #10 Skrevet 6. september 2021 Jeg damper de av klærne mine som trenger det, har en del silkebluser, og noen kjoler, som lett krøller. Mannen stryker skjorter og dressbukser, men bruker som regel vaskeri. Anonymkode: 8843f...9ac
Pinkee Skrevet 6. september 2021 #11 Skrevet 6. september 2021 Jeg stryker det som trenger stryking, men jeg har egentlig lite slike klær. Men, har og nesten sluttet å vaske, damper i stedet, og henger opp på kleshenger.
LittDiva Skrevet 6. september 2021 #12 Skrevet 6. september 2021 Stryker alt, også sengetøy. Vant til det hjemmefra.Har ikke barn.
Gjest TheCatLady Skrevet 6. september 2021 #13 Skrevet 6. september 2021 Jeg har noen få plagg som må strykes, men det er ikke ofte jeg bruker dem og vil helst ikke bruke tid på det. Det er egentlig ikke nødvendig å stryke nå for tiden. Min mor, som strøk absolutt alt før, har også nesten sluttet med det.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #14 Skrevet 6. september 2021 Jeg prøver å unngå å kjøpe klær som må strykes. Anonymkode: 05cd0...6d3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #15 Skrevet 6. september 2021 Nå har ikke jeg barn men jeg stryker to ting; bunadskjorta og jobbintervju-skjorta. Vel, i alle fall det som stikker opp av vest/blazer Jeg er dog flink når jeg skal henge opp ting slik at de tørker med minst mulig krøll. Men jeg har en kollega som stryker absolutt alt, håndduker, kluter, truser, you name it. Sykt menneske:D Anonymkode: 56b73...3d8 3
tangent Skrevet 6. september 2021 #16 Skrevet 6. september 2021 Livet er ikke langt nok for at jeg skal bruke tid jevnlig på å stryke ting. 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #17 Skrevet 6. september 2021 Stryker det meste her i hus, har to tenåringer, blir mye stryking, spesielt om sommeren. Mannen bruker skjorte på jobb hver dag, jeg bruker også en del tøy som må strykes, stryker sengeklær også. Syntes det å srtyke tøy er kos😀 Anonymkode: aac80...02e 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #18 Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg prøver å unngå å kjøpe klær som må strykes. Anonymkode: 05cd0...6d3 Samme her! Min mor var hjemmeværende husmor i alle år, og jeg husker hun strøk alt fra sengetøy til truser. Hun satte som regel av en dag til en sånn jobb. Jeg forsto aldri at hun gadd prioritere det, men sånn var det den tiden. Det var vel den ultimate skam hvis noen oppdaget at man gikk i ustrøkne underbukser Anonymkode: de161...95f 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #19 Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Stryker det meste her i hus, har to tenåringer, blir mye stryking, spesielt om sommeren. Mannen bruker skjorte på jobb hver dag, jeg bruker også en del tøy som må strykes, stryker sengeklær også. Syntes det å srtyke tøy er kos😀 Anonymkode: aac80...02e Du stryker alt tøy til fire mennesker, til en hver tid? Hvorfor? Har du ikke annet å bruke tiden din på? Anonymkode: de161...95f
Frida Skrevet 6. september 2021 #20 Skrevet 6. september 2021 Bunadskjorta blir strøket. Noen få duker til jul, iallfall av og til. Ellers er det ytterst sjeldent at jeg stryker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå