AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #1 Skrevet 6. september 2021 Er det bare meg eller er annenhver tråd på kjærlighetsrelasjon kategorien her på forumet om utroskap? Trodde ikke det var SÅ vanlig.. blir litt satt ut. Om man ikke er fornøyd i et forhold er det vel bare å gjøre det slutt/skilles? Å være utro er bare lavmål.. Anonymkode: 23ca4...4dd 5
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #2 Skrevet 6. september 2021 Så du lagde en debatt bare for å klage på andre debatter? Hva med å starte en debatt om et tema du lurer på? Anonymkode: a4dad...328 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #3 Skrevet 6. september 2021 Det harr jeg lagt merke til. Her er mange elskerinner som skal forsvare seg også. For lenge siden laget jeg en tråd fordi jeg mistenkte utroskap og ble sjokkert over hvor slemme folk er her. Det var ikke måte på hvor stygg, feit, dårlig i senga, mannen er bare sammen med meg på grunn av barna og slikt. Jeg stod visst i veien for mannen og elskerinnens lykke. Jeg anbefaler å ikke lese her inne. Anonymkode: fd8fb...a89 8
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #4 Skrevet 6. september 2021 Utroskap er veldig veldig vanlig desverre… Anonymkode: b8bd6...80c 9
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #5 Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det harr jeg lagt merke til. Her er mange elskerinner som skal forsvare seg også. For lenge siden laget jeg en tråd fordi jeg mistenkte utroskap og ble sjokkert over hvor slemme folk er her. Det var ikke måte på hvor stygg, feit, dårlig i senga, mannen er bare sammen med meg på grunn av barna og slikt. Jeg stod visst i veien for mannen og elskerinnens lykke. Jeg anbefaler å ikke lese her inne. Anonymkode: fd8fb...a89 Nemelig! Tror nok det er maaaange her inne som har vært utro og da skal liksom forsvare seg. Det folk skriver her inne er bare ord fra usikre mennesker. Ikke ta det innover deg. Jeg lar det bare prelle av. Anonymkode: 23ca4...4dd 6
wandagirl Skrevet 6. september 2021 #6 Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det harr jeg lagt merke til. Her er mange elskerinner som skal forsvare seg også. For lenge siden laget jeg en tråd fordi jeg mistenkte utroskap og ble sjokkert over hvor slemme folk er her. Det var ikke måte på hvor stygg, feit, dårlig i senga, mannen er bare sammen med meg på grunn av barna og slikt. Jeg stod visst i veien for mannen og elskerinnens lykke. Jeg anbefaler å ikke lese her inne. Anonymkode: fd8fb...a89 Er nok dessverre en del som er utro selv om de har det greit i forholdet sitt. Utroskap gjør folk usikre, uansett hvilken side de er og det gjelder kanskje de som har kommentert.. 6
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #7 Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Er det bare meg eller er annenhver tråd på kjærlighetsrelasjon kategorien her på forumet om utroskap? Trodde ikke det var SÅ vanlig.. blir litt satt ut. Om man ikke er fornøyd i et forhold er det vel bare å gjøre det slutt/skilles? Å være utro er bare lavmål.. Anonymkode: 23ca4...4dd Utroskap er nok vanlig, men mer i det skjulte. Også en del som har åpne forhold. Flesteparten tror jeg skjuler det. Men her på KG er det slike tråder hver dag. Du må innse at det ikke er annet en fiksjon. Iallefall de fleste sakene her. Innrøyka Gunda som er godt over 40 og lubben skriver de historiene for å få litt spenning i hverdagen. Det meste er fiksjon, tull. Anonymkode: 16f4b...2bb 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #8 Skrevet 6. september 2021 Antallet utroskapstråder her gjenspeiler neppe samfunnet all den tid det er i vanskelige situasjoner man etterspør råd. Alle de trofaste og lykkelige parene der ute kommer neppe hit for å snakke om det. Anonymkode: 98dc0...199 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #9 Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Antallet utroskapstråder her gjenspeiler neppe samfunnet all den tid det er i vanskelige situasjoner man etterspør råd. Alle de trofaste og lykkelige parene der ute kommer neppe hit for å snakke om det. Anonymkode: 98dc0...199 Nettopp. Hvem kommer hit? Jo, de som mistrives, de som kjeder seg. De kan leve ut livet gjennom historier på KG. Elsker trådene hvor folk virkelig prøver å hjelpe. Det er så gøy! Sikkert mye grå mus her inne. Anonymkode: 16f4b...2bb 1
Cuntzilla Skrevet 6. september 2021 #10 Skrevet 6. september 2021 Nå startet du jo kanskje ironisk nok nettopp tråd nummer tusen med meningen "utroskap er lavmål, det er jo bare å skille seg". Men det er nok noe vanlig, og dette er jo en del av forumet hvor man gjerne tar opp samlivsproblemer også. Litt på samme måte som at det er sykt mange her som skal gifte seg, er gravide eller har en baby, spesielt på de delene av forumet som omhandler dette. Ellers så er jeg enig i at det også er litt fiksjon. Dette temaet er rent fluepapir for troll, for folk her inne regelrett klikker om en mann sier han bedrar kona eller en kvinne sier hun er elskerinne. Da er det selvsagt skikkelig artig for en liten trollemor å gå inn en tråd og plage folk som ab ..a89 oppe her og si at det var skikkelig digg å kn*lle mannen hennes i går natt, og at det ikke er deres ansvar. 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #11 Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Alle de trofaste og lykkelige parene der ute kommer neppe hit for å snakke om det. Anonymkode: 98dc0...199 Er derfor de er på FB og oppdaterer status om det lykklige livet sitt. Anonymkode: fcfb2...722 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #12 Skrevet 6. september 2021 Utroskap trigger sterke følelser, og det fører selvsagt til stort engasjement på et forum som dette. Det kan nok gi et overdrevet inntrykk av hvor utbredt det er i virkeligheten og av hvordan fordelingen mellom kjønnene er. Denne store - og relativt nye - undersøkelsen er vel det beste og mest «vitenskapelige» grunnlaget vi har for å kunne mene noe om de faktiske sidene ved temaet. https://forskning.no/kjonn-og-samfunn-samfunnsvitenskap-sex/stor-dansk-sex-rapport-darlig-sexliv-mye-utroskap-og-stor-forskjell-pa-menn-og-kvinner/1585594 Anonymkode: c4cee...795 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #13 Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er det bare meg eller er annenhver tråd på kjærlighetsrelasjon kategorien her på forumet om utroskap? Trodde ikke det var SÅ vanlig.. blir litt satt ut. Om man ikke er fornøyd i et forhold er det vel bare å gjøre det slutt/skilles? Å være utro er bare lavmål.. Anonymkode: 23ca4...4dd Vet du hva, hadde det ikke vært for utroskap så ville det ha vært enda flere som gikk fra hverandre. I mange tilfeller så kan utroskap redde flere forhold og at barn får beholde to foreldre under et tak. Slutt å snakk ned alt om utroskap. Det kan faktisk være noe positivt ved det også. Anonymkode: b17f5...992 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #14 Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vet du hva, hadde det ikke vært for utroskap så ville det ha vært enda flere som gikk fra hverandre. I mange tilfeller så kan utroskap redde flere forhold og at barn får beholde to foreldre under et tak. Slutt å snakk ned alt om utroskap. Det kan faktisk være noe positivt ved det også. Anonymkode: b17f5...992 Så du er barnet i dette scenariet, takknemlig for foreldre som pulte andre så du fikk beholde rommet ditt? Anonymkode: a4dad...328 7
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #15 Skrevet 6. september 2021 Mange mennesker er narsissistisk anlagt, nesten ingen er helt A4. Et resultat av det er dessverre utroskap. I min bok er ikke folk som er utro verdt atomene de består av, de atomene hadde gjort seg bedre andre steder. Anonymkode: 9f074...779 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #16 Skrevet 6. september 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Mange mennesker er narsissistisk anlagt, nesten ingen er helt A4. Et resultat av det er dessverre utroskap. I min bok er ikke folk som er utro verdt atomene de består av, de atomene hadde gjort seg bedre andre steder. Anonymkode: 9f074...779 Kanskje like bra at ikke alle har den boken... Anonymkode: 86915...a5a
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #17 Skrevet 6. september 2021 Enig, jeg også får lyst til å være utro når jeg leser her på kg. Anonymkode: 6aebc...d65
bullehurk Skrevet 6. september 2021 #18 Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Slutt å snakk ned alt om utroskap. Det kan faktisk være noe positivt ved det også. Riktig ! Mn prøv å si det til A4-moralistene du (sukk) 🙄 2
bullehurk Skrevet 6. september 2021 #19 Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så du er barnet i dette scenariet, takknemlig for foreldre som pulte andre så du fikk beholde rommet ditt? Anonymkode: a4dad...328 Uverdig drittkommentar, skjerp deg !
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #20 Skrevet 6. september 2021 Hvordan vet du at det er mye utroskap? Fordi at noen skriver en tråd om det? Er lett å lage sprell å historie bare for og få litt oppmerksomhet å debatt i en tråd. Trur ikke på noe av det som blir sagt før jeg får sett bevis på noe. Anonymkode: 9f18d...ee8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå