AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #1 Skrevet 6. september 2021 Jeg har dårlige erfaringer med kristne og derfor redd på hvor skadelig det er å møte slike. Hvorfor er det sånn? Anonymkode: 2e2ba...de6 2
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 6. september 2021 #2 Skrevet 6. september 2021 (endret) Tviler på at det er noe å være redd for, om du ikke blir dratt inn i en sær sekt eller noe. Jeg overlever greit midt i bibelbeltet i sør. Endret 6. september 2021 av Hvemsomhelst
Khadira Skrevet 6. september 2021 #3 Skrevet 6. september 2021 Jeg er ingen tilhenger av kristendommen for å si det mildt, men nøyaktig hva er det som gjør at du tenker at det er skadelig å møte kristne? Kristne er da mennesker som alle andre folk. Forstår ikke problemstillingen. 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #4 Skrevet 6. september 2021 Khadira skrev (1 minutt siden): Jeg er ingen tilhenger av kristendommen for å si det mildt, men nøyaktig hva er det som gjør at du tenker at det er skadelig å møte kristne? Kristne er da mennesker som alle andre folk. Forstår ikke problemstillingen. Erfaring. Jeg har vært i miljøer. Mange er rare. Og du blir glatt mobbet. Anonymkode: 2e2ba...de6
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #5 Skrevet 6. september 2021 Ei jeg var venninne med på ungdomsskolen hadde en stemor som var super kristen. Det var fult med gjenstander i huset som det stod «Jesus lever» på. Ubehagelig å få det så tett på når man ikke ser på seg selv som veldig kristen selv. Hun prøvde også å få med meg og venninna mi på noe sånne Jesus greiet på bedehuset. Anonymkode: ef6bc...b13 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #6 Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg har dårlige erfaringer med kristne og derfor redd på hvor skadelig det er å møte slike. Hvorfor er det sånn? Anonymkode: 2e2ba...de6 Enten har du ikke hatt mye kontakt med kristne eller så har du vært svært uheldig. Jeg har hatt mye kontakt med kristne over store deler av Norge og stort sett er alle greie. Forsøk heller å tenke på folk som individer. Du vil oppdage at kristne er forskjellige som alle andre. Anonymkode: e4367...cda 3
Conal Skrevet 7. september 2021 #7 Skrevet 7. september 2021 Hva skal en kristen gjøre? Jeg er Gud. Jeg er Jesus. Jeg er Mohammed. Jeg er Allah. Jeg er Brahman. Jeg er Jehova. Jeg er Odin. Jeg er Shiva. Jeg er Krishna. Hva skal en kristen gjøre mot meg bro? Jeg spiser han opp til frokost. 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #8 Skrevet 9. september 2021 Redd for kristne faktisk, da har jeg hørt det og 😂 Anonymkode: c3fba...fc6 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #9 Skrevet 10. september 2021 Ingen grunn til å være redd Anonymkode: 8b175...13c
Gjest Kritisk Skrevet 10. september 2021 #10 Skrevet 10. september 2021 Mye syke folk som skjuler seg bak relgion så skjønner greia di.
herzeleid Skrevet 10. september 2021 #11 Skrevet 10. september 2021 Har det i grunn motsatt. Som en som ikke har vært i noe kristent "miljø" var det litt rart å møte "gladkristne" studenter under studietiden, men disse menneskene skilte seg i hovedsak ut ved å være usedvanlig hyggelige og sympatiske, positive, nektet å delta i samtaler der en snakket negativt om andre og hadde et betraktelig forsiktigere forhold til alkohol enn resten. Stort mye mindre skremmende gjeng tror jeg sjelden jeg har møtt. 1
Realverdien Skrevet 10. september 2021 #12 Skrevet 10. september 2021 Conal skrev (På 7.9.2021 den 20.23): Hva skal en kristen gjøre? Jeg er Gud. Jeg er Jesus. Jeg er Mohammed. Jeg er Allah. Jeg er Brahman. Jeg er Jehova. Jeg er Odin. Jeg er Shiva. Jeg er Krishna. Hva skal en kristen gjøre mot meg bro? Jeg spiser han opp til frokost. 4 av de der er samme gud, og to til er ikke guder. Just saying.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #13 Skrevet 10. september 2021 Kristne er jo mer dømmende enn vanlige folk, men de holder seg jo mest for seg selv da. Bare å trå litt forsiktig i forbindelse med kulturelle ritualer i kirka og slikt, ikke dele for mye om livet ditt og slikt. Anonymkode: 2b5e3...a28
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #14 Skrevet 10. september 2021 Når noen av de eldste damene rotter seg sammen i gjeng og bestemmer seg for at en ikke holder mål, er de noen skikkelig baksnakkere og til tross for at "du skal ikke fordømme dine medmennesker", så har disse nettopp det som glødende hobby. Året rundt. Plagsomme folk å ha i området der en bor. Anonymkode: 97255...8aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå