AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #1 Skrevet 5. september 2021 Tok test i dag og fikk smilefjes. Glemte å ta test i går. Torsdag og fredag fikk jeg bare en runding. Vil det si at jeg har eggløsning i dag eller nærmeste døgn? Hadde samleie både fredag og i dag. Håper bare det klaffer snart 😊 Anonymkode: 4ab5f...bc0
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #2 Skrevet 5. september 2021 Det stemmer at eggløsning er i dag! Lykke til☺️ Anonymkode: 1ccbd...d2a
Tonnis Skrevet 6. september 2021 #3 Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Tok test i dag og fikk smilefjes. Glemte å ta test i går. Torsdag og fredag fikk jeg bare en runding. Vil det si at jeg har eggløsning i dag eller nærmeste døgn? Hadde samleie både fredag og i dag. Håper bare det klaffer snart 😊 Anonymkode: 4ab5f...bc0 Er det den rosa? Jeg har 3 dager med smilefjes før den den blir NEG. Igjenn❤️
Happylife Skrevet 6. september 2021 #4 Skrevet 6. september 2021 Tonnis skrev (39 minutter siden): Er det den rosa? Jeg har 3 dager med smilefjes før den den blir NEG. Igjenn❤️ Rosa ja 😉 fikk smilefjes i dag også så det er vel bare å ta en runde i dag også i håp om at det klaffer 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå