Gå til innhold

Bør gjennomsnittelige menn holde seg unna overvektige damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bør gjennomsnittelige menn holde seg unna overvektige damer? Grunnen til at jeg tenker på dette er at disse damene er i en situasjon hvor de har potensiale til å forandre kroppen betydelig. De kan rett og slett få muligheter de ikke hadde når de var overvektig, og de tok kanskje bare til takke med mannen de ble sammen med da?

Anonymkode: fd4b3...d6f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oh my..

Anonymkode: 87e0e...c99

• Liker 5
Skrevet

Hadde jeg ikke ofret en tanke. Når man blir forelsket er ikke utseende eller hvem nan har sjanse på betydning.

• Liker 3
Skrevet

Det går ca opp i opp med de mennene som bruker overvektige damer til å skaffe seg forholdserfaring, og dermed kan gå videre til noe annet. True story. 

Anonymkode: c650b...8ae

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Bør gjennomsnittelige menn holde seg unna overvektige damer? Grunnen til at jeg tenker på dette er at disse damene er i en situasjon hvor de har potensiale til å forandre kroppen betydelig. De kan rett og slett få muligheter de ikke hadde når de var overvektig, og de tok kanskje bare til takke med mannen de ble sammen med da?

Anonymkode: fd4b3...d6f

ha ha ha jeg leste feil. Bør gjennomsiktige menn holde seg unna overvektige damer?... Men ideen din suger. Folk må få lov å bestemme selv over sine egne liv. Er enig i at trening og ett normalt kosthold er bra, men alle er ikke der mentalt til å klare det. Men de som gjør en innsats bør får skryt også da... At folk finner hverandre uansett hvordan en ser ut er jo kjempebra syns nå jeg da. 

• Liker 2
Skrevet

Er det ingen grenser for hvor idiotiske tråder man kan lage på KG?

Anonymkode: 72da1...062

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Dersom man skal ta HI på alvor, er det lett å foreslå at bør være et offentlig matching-direktorat som tildeler maker etter et kort sett med ytre parametre.

Jeg tar ikke HI på alvor.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er det ingen grenser for hvor idiotiske tråder man kan lage på KG?

Anonymkode: 72da1...062

Vi får foreslå moderering før tråden blir lagt ut. Som annonser på Finn. 

Anonymkode: c650b...8ae

Skrevet
Alterego666 skrev (20 minutter siden):

Dersom man skal ta HI på alvor, er det lett å foreslå at bør være et offentlig matching-direktorat som tildeler maker etter et kort sett med ytre parametre.

Jeg tar ikke HI på alvor.

HI viser med all tydelighet at det er for mange mennesker med for mye fritid som tenker på alt for mye rart. Og veldig mye av det har ikke noe som helst rot i virkeligheten. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...