Gå til innhold

Når vet man at man er 100% over eksen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymkode: 7ef1d...2be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt spørsmål. Skadene etter eksen kommer nok alltid til å ligge der, men er helt ferdig med personen i den forstand at jeg ikke vil gi vedkommende noe ny sjanse.

Anonymkode: 365a1...97e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Godt spørsmål. Skadene etter eksen kommer nok alltid til å ligge der, men er helt ferdig med personen i den forstand at jeg ikke vil gi vedkommende noe ny sjanse.

Anonymkode: 365a1...97e

Ja det er akkurat det jeg også tenker på. Er bare tre uker siden jeg brått og brutalt ble dumpa nå, men føler likevel at jeg har mistet all respekt for denne mannen og kjenner ikke på følelser om at jeg elsker han lenger. Sviket han gjorde mot meg vil jo alltid være der, det forsvinner jo ikke. Så hvordan kan jeg være mer klar for å treffe en ny om et år, enn nå? - TS 

Skrevet

Når man tenker på eksen og skjønner at det ikke er noen man vil/passer å leve med.

Anonymkode: e7abe...b3f

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Når man ikke føler noe når man tenker på de. Eller når man ikke reagerer av å se et bilde av de. 

Anonymkode: 0ccf6...113

• Liker 2
Skrevet

For meg er det tre ting: 

1) sjekker ikke hans SoMe lenger 

2) ser ikke mareritt med han i hovedrollen 

3) om jeg får mulighet til å møte han, foretrekker (!) jeg å bli hjemme og se på Netflix 

Check, check, check 😁 Da er det ferdig. 
For bare noen måneder siden ville jeg LØPT 100 km bare for å se han i 5 minutter, fy patetiske meg 😆

Anonymkode: 96231...a8e

• Liker 2
Skrevet

For min del har det vært når jeg kjenner at jeg ha vært glad for eller likegyldig til at han møter andre eller har fått seg en ny kjæreste. Denne følelsen har kommet før eller siden med alle utenom én. Han ene er en jeg vet jeg ikke kan ha et forhold med, men som samtidig jeg hadde en spesiell tilknytning til. Har klart å komme meg videre, men klarer ikke å si at jeg er helt over han. Ikke når jeg fremdeles kjenner et ubehag når jeg ser ham med en annen. 

Anonymkode: 77bcc...d72

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...