AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #1 Skrevet 5. september 2021 Hei! Vil gjerne stille et kjapt spørsmål angående Lønnstrekk.. å ja er absolutt klar over det er kun min feil.. men har fått lønnstrekk fra Statens Innkrevingssentral på både Arbeidsavklaringspenger og en jobb jeg har etter avtale med Nav… Jeg trodde det kun var en inntekskilde de kunne ha trekk hos.. men nå har de samme kravet på begge plasser… Er det vanlig praksis så lenge man har til Livsopphold og Husleie? Anonymkode: b110b...e5f
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #2 Skrevet 5. september 2021 Dette har skjedd meg og, tabelltrekk på to steder. Ble til at jeg betalte for lite i skatt og fikk baksmell🙈 Anonymkode: a0c8c...023
..... Skrevet 7. september 2021 #3 Skrevet 7. september 2021 AnonymBruker skrev (På 5.9.2021 den 23.56): Dette har skjedd meg og, tabelltrekk på to steder. Ble til at jeg betalte for lite i skatt og fikk baksmell🙈 Anonymkode: a0c8c...023 Vedkommende snakker om trekk som i skyldig gjeld (påleggstrekk, utleggsttrekk etc.) Ja, vil tro de kan trekke på all inntekt så lenge du har nok til livsopphold.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #4 Skrevet 7. september 2021 ..... skrev (2 timer siden): Vedkommende snakker om trekk som i skyldig gjeld (påleggstrekk, utleggsttrekk etc.) Ja, vil tro de kan trekke på all inntekt så lenge du har nok til livsopphold. Åh, herregud. Unnskyld, gikk litt fort i svingene🙈 Anonymkode: a0c8c...023
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå