Stoltskeiv Skrevet 5. september 2021 #1 Skrevet 5. september 2021 (endret) Jeg ble med en fra tinder ut på byen for par uker siden. Og han hadde med seg par kamerater hvor han ene har nå hatt korona. Jeg satt på samme bord som de. Men jeg ble ikke kontaktet, de fikk nummeret mitt og alt det der i tilfelle noe slikt skulle skje. Men jeg har ikke blitt kontaktet før nå. Jeg fikk bare vite det helt tilfeldig Burde jeg teste meg, eller er det nå for sent? Jeg har ikke merket noen symptomer foresten. Endret 5. september 2021 av Traktorlesba96
zemer Skrevet 5. september 2021 #2 Skrevet 5. september 2021 Traktorlesba96 skrev (37 minutter siden): Jeg ble med en fra tinder ut på byen for par uker siden. Og han hadde med seg par kamerater hvor han ene har nå hatt korona. Jeg satt på samme bord som de. Men jeg ble ikke kontaktet, de fikk nummeret mitt og alt det der i tilfelle noe slikt skulle skje. Men jeg har ikke blitt kontaktet før nå. Jeg fikk bare vite det helt tilfeldig Burde jeg teste meg, eller er det nå for sent? Jeg har ikke merket noen symptomer foresten. Er det 2 uker siden så hadde jeg droppet det.
Jhaawk Skrevet 6. september 2021 #3 Skrevet 6. september 2021 Traktorlesba96 skrev (16 timer siden): Jeg ble med en fra tinder ut på byen for par uker siden. Og han hadde med seg par kamerater hvor han ene har nå hatt korona. Jeg satt på samme bord som de. Men jeg ble ikke kontaktet, de fikk nummeret mitt og alt det der i tilfelle noe slikt skulle skje. Men jeg har ikke blitt kontaktet før nå. Jeg fikk bare vite det helt tilfeldig Burde jeg teste meg, eller er det nå for sent? Jeg har ikke merket noen symptomer foresten. Bare test deg hvis dere har ligget sammen.
Anbefalte innlegg