AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #1 Skrevet 5. september 2021 Jeg trur jeg snart blir gal her, klarer ikke bli kvitt alt støvet. Jeg er ikke en som har julevask en gang i uka men jeg liker å prøve holde litt orden men dette støvet tar snart knekken på meg føler jeg! Kan tørke støv i stua og dagen etter er det et tynnt lag med støv på ovnen, tvn og sjenken ( er jo på det svarte du ser det tydeligst), noen dager etter ser jeg det flere steder. Hvor kommer alt støvet fra? Hvordan begrense det? Anonymkode: c1b35...93b
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #2 Skrevet 5. september 2021 Ikke ha tepper, gardiner, sofa av soff eller klær. Flytt til et sted der det ikke eksisterer pollen, vind og sand. Jeg irriterte meg mye en periode, fant ut at det var begynnelsen på psykisk sykdom. Er idag frisk, og tørker støv 1 dag i uken. Ser ikke lengre støvet. Anonymkode: fd7ac...99f 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #3 Skrevet 5. september 2021 Ja, hva har du i stua? Gardiner støver. En vag bris i gardinet, og det fyker støv av sted. Stoffsofa støver. Se for deg hver gang du setter deg, hvordan støvpartiklene fyker til værs og daler fint rundtom i rommet. Samme skjer hver gang du skifter stilling. Tepper, puter og pledd støver. Stoffstoler støver. Klærne dine støver. Huden din støver. Ja, mye av støvet er faktisk døde hudceller. Har du dyr, så støver jammen de også. Jeg tørker støv ukentlig, og hver gang ligger det et fint lag med støv overalt. Det er naturlig. Det er umulig å bli kvitt støvet. Anonymkode: e7043...385
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #4 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, hva har du i stua? Gardiner støver. En vag bris i gardinet, og det fyker støv av sted. Stoffsofa støver. Se for deg hver gang du setter deg, hvordan støvpartiklene fyker til værs og daler fint rundtom i rommet. Samme skjer hver gang du skifter stilling. Tepper, puter og pledd støver. Stoffstoler støver. Klærne dine støver. Huden din støver. Ja, mye av støvet er faktisk døde hudceller. Har du dyr, så støver jammen de også. Jeg tørker støv ukentlig, og hver gang ligger det et fint lag med støv overalt. Det er naturlig. Det er umulig å bli kvitt støvet. Anonymkode: e7043...385 😥 Anonymkode: c1b35...93b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå