AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #1 Skrevet 5. september 2021 Vi kranglet for noen uker siden og ingen har tatt kontakt med den andre siden da. Men jeg ser at han alltid forblir pålogget hvis jeg er pålogget whatsapp. Hvis jeg skriver med noen andre i feks 10 minutter eller mer i strekk ser jeg at han er pålogget (så tror han følger med på hvor lenge jeg er der) og når jeg går ut og så går inn igjen er han også avlogget med en gang jeg logget ut. Får så vondt av at han følger med på meg men ikke tar kontakt og at jeg heller ikke klarer å ta kontakt. Alt ble så surt mellom oss og vi har egentlig ikke kommet langt i datingen, har bare hatt masse gode og lange samtaler og holdt hender. Han har ymtet frempå om barn og en fremtid sammen siden vi har hatt disse gode samtalene så lenge og blitt godt kjent uten å ha gjort noe fysisk. Tror han er gått lei siden jeg sliter med det fysiske og det å ta ting videre grunnet min egen manglende erfaring. Hva tror dere her på KG? Følger han med fordi han fortsatt er interessert? Bør jeg bare gi opp og gå videre selv og la han gå videre eller bør jeg ta kontakt? Eller vente på at han tar kontakt? Anonymkode: b1e0b...088
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #2 Skrevet 5. september 2021 Ingen her kan vel si om han er interessert? Er da langt ifra sikkert at han er pålogget for å se hvor lenge du er pålogget? En mann som er interessert tar kontakt før det har gått så lenge som 7 uker. Og du vet da ikke om han er frakoblet når du er frakoblet? Da er du jo ikke der.. Nei huff, forstår ikke greia med å se etter ubetydelige tegn om noen er interessert. Tviler på at han er det utifra det du skriver! Anonymkode: c206f...fb2 3
GrønnNellik68 Skrevet 5. september 2021 #3 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vi kranglet for noen uker siden og ingen har tatt kontakt med den andre siden da. Men jeg ser at han alltid forblir pålogget hvis jeg er pålogget whatsapp. Hvis jeg skriver med noen andre i feks 10 minutter eller mer i strekk ser jeg at han er pålogget (så tror han følger med på hvor lenge jeg er der) og når jeg går ut og så går inn igjen er han også avlogget med en gang jeg logget ut. Får så vondt av at han følger med på meg men ikke tar kontakt og at jeg heller ikke klarer å ta kontakt. Alt ble så surt mellom oss og vi har egentlig ikke kommet langt i datingen, har bare hatt masse gode og lange samtaler og holdt hender. Han har ymtet frempå om barn og en fremtid sammen siden vi har hatt disse gode samtalene så lenge og blitt godt kjent uten å ha gjort noe fysisk. Tror han er gått lei siden jeg sliter med det fysiske og det å ta ting videre grunnet min egen manglende erfaring. Hva tror dere her på KG? Følger han med fordi han fortsatt er interessert? Bør jeg bare gi opp og gå videre selv og la han gå videre eller bør jeg ta kontakt? Eller vente på at han tar kontakt? Anonymkode: b1e0b...088 Du kommer til å bli gal av å sitte å følge med på det der over tid og overtenke alt mulig. Slutt å sjekke han på WhatsApp. Send han ei melding og se om du får svar er et sted å begynne. 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #4 Skrevet 6. september 2021 Tror ikke du trenger å tolke dette. Hvis han ville hatt kontakt så hadde han tatt kontakt. Tilfeldig at han er pålogget samtidig som deg, ikke overtenk Anonymkode: cee92...572 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #5 Skrevet 6. september 2021 Ingen kontakt på 7 uker etter en krangel betyr at det er på tide å gå videre. Slett/blokk så du ikke blir sprø av overtenking. Anonymkode: 4ca51...6cc 6
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #6 Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Vi kranglet for noen uker siden og ingen har tatt kontakt med den andre siden da. Men jeg ser at han alltid forblir pålogget hvis jeg er pålogget whatsapp. Hvis jeg skriver med noen andre i feks 10 minutter eller mer i strekk ser jeg at han er pålogget (så tror han følger med på hvor lenge jeg er der) og når jeg går ut og så går inn igjen er han også avlogget med en gang jeg logget ut. Får så vondt av at han følger med på meg men ikke tar kontakt og at jeg heller ikke klarer å ta kontakt. Alt ble så surt mellom oss og vi har egentlig ikke kommet langt i datingen, har bare hatt masse gode og lange samtaler og holdt hender. Han har ymtet frempå om barn og en fremtid sammen siden vi har hatt disse gode samtalene så lenge og blitt godt kjent uten å ha gjort noe fysisk. Tror han er gått lei siden jeg sliter med det fysiske og det å ta ting videre grunnet min egen manglende erfaring. Hva tror dere her på KG? Følger han med fordi han fortsatt er interessert? Bør jeg bare gi opp og gå videre selv og la han gå videre eller bør jeg ta kontakt? Eller vente på at han tar kontakt? Anonymkode: b1e0b...088 Noen uker eller 7 uker? Men uansett, når ingen av dere tar kontakt er vel kanskje ingen av dere så interesserte? og vil egentlig noen av dere satse på et forhold der kommunikasjonen er så dårlig? Du vil uansett bare få svar på sprøsmålet ditt ved å kontakte han, selv om det er vanskelig - men ta det som trening til det neste forholdet du er i på kommunikasjonsfronten og stå opp for deg selv. Det er ikke bra å sette seg selv i en slik ventesituasjon uten å ta tak i det selv. Anonymkode: fdb6a...b72 1
wandagirl Skrevet 6. september 2021 #7 Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ingen kontakt på 7 uker etter en krangel betyr at det er på tide å gå videre. Slett/blokk så du ikke blir sprø av overtenking. Anonymkode: 4ca51...6cc Støtter denne. Dersom dere ikke hadde datet lenge er det ikke mye å ta tak i. Han har sikkert gått videre, det kan du og gjøre.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #8 Skrevet 6. september 2021 Han har trolig ikke registrert at du er pålogget engang.. Gå videre, ikke gjør deg selv sprø med å følge med på ham. Anonymkode: dc292...62a
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #9 Skrevet 6. september 2021 Støtter de andre her, kom deg videre. En mann som er interessert i kontakt venter ikke i 7 uker uten å gjøre noe. Slutt å analysere og ikke kast bort tiden din mer på dette. Anonymkode: 79731...b0b
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #10 Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tror ikke du trenger å tolke dette. Hvis han ville hatt kontakt så hadde han tatt kontakt. Tilfeldig at han er pålogget samtidig som deg, ikke overtenk Anonymkode: cee92...572 AnonymBruker skrev (1 time siden): Støtter de andre her, kom deg videre. En mann som er interessert i kontakt venter ikke i 7 uker uten å gjøre noe. Slutt å analysere og ikke kast bort tiden din mer på dette. Anonymkode: 79731...b0b Men i så fall er jo heller ikke hun interessert nok. Hun har jo ikke tatt kontakt med han på 7 uker... hun er jo minst like mye pålogget som han, og har minst like mye mulighet til å ta kontakt om hun faktisk hadde vært interessert i han. Men når ingen er interessert, så er det selvfølgelig greit å gå videre. Anonymkode: 97be2...992
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #11 Skrevet 6. september 2021 Hehe, begge sitter og tar tiden på hvor lenge den andre er pålogget. Ingen tar initiativ til å snakke og ordne opp i krangelen. Bra jobba. Anonymkode: 2ab22...676 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #12 Skrevet 6. september 2021 Kan være flere grunner til at han er pålogget lenge. Han kan chatte med andre, vente på svar fra noen, legge fra seg telefonen med appen åpen.. Det står også «pålogget» lenger enn det man egentlig er, det har jeg sett hvis jeg sender melding til noen i samme rom og de helt åpenbart ikke er pålogget, feks de snakker i telefonen, men så står de som pålogget likevel. Anonymkode: f44d7...44c
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #13 Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Men i så fall er jo heller ikke hun interessert nok. Hun har jo ikke tatt kontakt med han på 7 uker... hun er jo minst like mye pålogget som han, og har minst like mye mulighet til å ta kontakt om hun faktisk hadde vært interessert i han. Men når ingen er interessert, så er det selvfølgelig greit å gå videre. Anonymkode: 97be2...992 Men tror ikke de fleste menn i like stor grad som oss kvinner sitter og venter på at den andre skal ta kontakt og analyserer online tidspunkt uten å gjøre noe. Det hadde ihvertfall vært en for lite mandig mann for min smak, og da hadde det vært like greit at det gikk som det gikk uansett. Anonymkode: 79731...b0b
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #14 Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Vi kranglet for noen uker siden og ingen har tatt kontakt med den andre siden da. Men jeg ser at han alltid forblir pålogget hvis jeg er pålogget whatsapp. Hvis jeg skriver med noen andre i feks 10 minutter eller mer i strekk ser jeg at han er pålogget (så tror han følger med på hvor lenge jeg er der) og når jeg går ut og så går inn igjen er han også avlogget med en gang jeg logget ut. Får så vondt av at han følger med på meg men ikke tar kontakt og at jeg heller ikke klarer å ta kontakt. Alt ble så surt mellom oss og vi har egentlig ikke kommet langt i datingen, har bare hatt masse gode og lange samtaler og holdt hender. Han har ymtet frempå om barn og en fremtid sammen siden vi har hatt disse gode samtalene så lenge og blitt godt kjent uten å ha gjort noe fysisk. Tror han er gått lei siden jeg sliter med det fysiske og det å ta ting videre grunnet min egen manglende erfaring. Hva tror dere her på KG? Følger han med fordi han fortsatt er interessert? Bør jeg bare gi opp og gå videre selv og la han gå videre eller bør jeg ta kontakt? Eller vente på at han tar kontakt? Anonymkode: b1e0b...088 Jeg tenker heller at han er på å prater med andre omtrent hele tiden. I blant er han da pålogget likt som deg. Hadde gitt opp for lengst. Den som ønsker å være med meg bør være moden nok til å vise det. Anonymkode: d32af...903
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #15 Skrevet 6. september 2021 Unnskyld meg, men dette fremstår temmelig umodent av begge, virker ikke helt klar for å være i forhold, når kommunikasjonsevnene er så dårlige. Anonymkode: 005ca...6c4
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #16 Skrevet 7. september 2021 Er dere 13,5år? Anonymkode: fd031...42b
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #17 Skrevet 7. september 2021 AnonymBruker skrev (På 6.9.2021 den 12.10): Men tror ikke de fleste menn i like stor grad som oss kvinner sitter og venter på at den andre skal ta kontakt og analyserer online tidspunkt uten å gjøre noe. Det hadde ihvertfall vært en for lite mandig mann for min smak, og da hadde det vært like greit at det gikk som det gikk uansett. Anonymkode: 79731...b0b Nei, menn er kanskje litt enklere... "Hun tar ikke kontakt, hun vil ikke ha mer kontakt, ok, da er vi ferdige" Menn sitter ikke å overanalyserer og venter nei, de går videre dersom motparten virker uinteressert... Anonymkode: 97be2...992
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå