Gå til innhold

Dama lukter forferdelig :( Aner ikke hva jeg skal gjøre..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dama mi sliter mye med tarmgass.. Hver dag slippes det sikkert 30-40 fiser :( Virker nesten som at hun liker å torturere meg med det for hvis jeg gjemmer meg inne på et rom i frykt for hennes stinkende bakende, kommer hun bare etter og slipper lange, illeluktende smygere.. Det er så gale at jeg knasker smertestillende hver kveld for jeg får hodepine og blir kvalm av lukten hennes :( Lange, sure fiser :( det er skikkelig ille..

Anonymkode: 283e3...e59

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det værste er at de lager ikke noe lyd og jeg kan da ikke vite når hun slipper en :( Ofte gjør hun det litt diskret sånn at jeg ikke får kommet meg unna før stanken slår imot meg..

• Liker 3
Skrevet

Velkommen til en kvinnes verden? 

Men.. det er ikke litt overdrevet det her, da?

Anonymkode: 12fb9...dee

• Liker 3
Skrevet

Veganer? Blir slik med bare kaninfor.

Anonymkode: 2832c...aa0

Skrevet

Hun har nok en tarmsykdom. Det finnes utredning og behandling. 

Anonymkode: 65f88...5e6

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Velkommen til en kvinnes verden? 

Men.. det er ikke litt overdrevet det her, da?

Anonymkode: 12fb9...dee

Nei det er helt forferdelig :( det svir og stikker i nesen når lukten plutselig kommer frem.. ofte gjør hun det under dyna og vifter dyna opp og ned sånn at jeg skal lukte på det.. Det er en tung hverdag :( 

Skrevet

Si; «kjære, du må gå til legen å få hjelp med magen» 

Anonymkode: 878e0...c9c

• Liker 5
Skrevet

..ofte gjør hun det under dyna og vifter dyna opp og ned sånn at jeg skal lukte på det.. Det er en tung hverdag :( 

Da må du sove et annet sted

Skrevet

Si; «kjære, du må gå til legen å få hjelp med magen» 

Jeg har prøvd men hun vil ikke :( Jeg tror hun faktisk tenner på å gjøre dette mot meg..

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dama mi sliter mye med tarmgass.. Hver dag slippes det sikkert 30-40 fiser :( Virker nesten som at hun liker å torturere meg med det for hvis jeg gjemmer meg inne på et rom i frykt for hennes stinkende bakende, kommer hun bare etter og slipper lange, illeluktende smygere.. Det er så gale at jeg knasker smertestillende hver kveld for jeg får hodepine og blir kvalm av lukten hennes :( Lange, sure fiser :( det er skikkelig ille..

Hun burde vel gå til legen og sjekket seg for allergier? Eventuelt en sykdom som gjør at hun promper så mye og at det lukter så vondt. Det der er ikke normalt. 

Anonymkode: 9f60b...ee4

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har prøvd men hun vil ikke :( Jeg tror hun faktisk tenner på å gjøre dette mot meg..

Ja da får du jo bestemme om du vil leve med det da. Ikke at jeg tror på dette et øyeblikk men. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke tror på deg..

• Liker 2
Skrevet (endret)

dc5mlst-26450689-a887-4af3-b56a-cee1fc82

Endret av Anciol
Skrevet
Anciol skrev (1 time siden):

dc5mlst-26450689-a887-4af3-b56a-cee1fc82

Det er akkurat sånt blikk dama gir meg når jeg rømmer fra fjertene hennes.. :( 

Skrevet

Dette høres lite troverdig ut. Men hypotetisk sett så er det vel bare å komme med et kompromiss. "Dra til lege eller så er forholdet slutt". 

• Liker 3
Skrevet

Er det du som har starta masse tråder om dette før om at dama fiser på deg med vilje? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...