Laycee Skrevet 5. september 2021 #1 Skrevet 5. september 2021 Jeg skal reise til utlandet, men lurer på hvor det er best å bestille flybilletter fra. Hvilken nettside pleier du å bruke?
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #2 Skrevet 5. september 2021 Expedia eller nettsiden til flyselskapet. Anonymkode: 9ff19...55d
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #3 Skrevet 5. september 2021 Jeg bruker å søke etter passende flyvninger på flights.google.com, og så booke på flyselskapets side når jeg finner noe som passer. Anonymkode: 3f973...b82
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #4 Skrevet 6. september 2021 Jobber i reisebyrå, så bestiller til meg selv. Hvor du skal bestille kommer veldig ann på hvor du skal reise, men hadde sjekket litt rundt før jeg brukte søke sider ihvertfall, flere av dem er litt sketchy. skal du kun innenfor Norge/Norden så er flyselskapets hjemmeside en god løsning, skal du videre ut i Europa eller oversjøisk ville jeg søkt litt rundt. Viktig å sjekke om det inkluderer baggasje, mellomlanding og tid mellom fly etc Anonymkode: b800c...e7d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå