AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #1 Skrevet 5. september 2021 Jeg må ha sjokolade i kveld... Bor i Oslo. Har joker eller noe tilbud på sjokolade nå?? Jeg har lite penger men må ha sjokolade. (mensen på vei) Anonymkode: 338fd...00e
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #2 Skrevet 5. september 2021 Remaen nær oss pleier alltid har kurver fulle av 10-kroners sjokoladeplater i alle fall. Bor ikke i Oslo.. Anonymkode: 5b134...34b
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #3 Skrevet 5. september 2021 Men rema er ikke åpent nå 😉 Men skal ellers begynne å sjekke rema ja, takk for tips Anonymkode: 338fd...00e
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #4 Skrevet 5. september 2021 Oi, på søndag kveld er det ikke lett å finne billig sjokolade… hvis du har basisvarer i kjøkken-/kjøleskap kan kanskje en koppkake med kakao gjøre samme nytten? Anonymkode: 66747...8a2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #5 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): det er vel bare sånne bittesmå sjokolader? Anonymkode: 57110...a14 Nja, stratos og crispo i alle fall. Anonymkode: 5b134...34b
visp Skrevet 5. september 2021 #6 Skrevet 5. september 2021 Rør sammen litt melis, kakao og kaffe så får du dekket den verste desperasjonen:) 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #7 Skrevet 5. september 2021 Har du noe til gode på Trumf? I så fall kan du bruke bonusen din direkte i en joker-butikk i kveld. Anonymkode: 660da...1af 3
PetterKanin Skrevet 5. september 2021 #8 Skrevet 5. september 2021 Er vel de færreste kjeder som kjører tilbud på søndager.
Equinox Skrevet 5. september 2021 #9 Skrevet 5. september 2021 Mørk kokesjokolade er vel ofte litt billigere enn andre typer sjokolader.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #10 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har du noe til gode på Trumf? I så fall kan du bruke bonusen din direkte i en joker-butikk i kveld. Anonymkode: 660da...1af Hva om jeg i utgangspunktet ikke har noe penger på konto da? Trumf viser 245 kr, kan jeg bare legge på kortet når jeg aktiverer trumf? Anonymkode: 338fd...00e
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #12 Skrevet 5. september 2021 Lykken er sikret. Det ble to stk stratos til 40 kr på bunnpris Anonymkode: 338fd...00e
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #13 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hva om jeg i utgangspunktet ikke har noe penger på konto da? Trumf viser 245 kr, kan jeg bare legge på kortet når jeg aktiverer trumf? Anonymkode: 338fd...00e Du trenger ikke å legge det på kortet. Når du logger deg inn på trumf kan du velge at du skal bruke bonusen din direkte i en kjede, f.eks en Joker-butikk. Dette vil bli trekt fra når du betaler i butikken. Om du ikke får spørsmålet fra de som sitter i kassen så bare si i fra at du ønsker å bruke trumf, de vil se at det er aktivert. Hvis det er selvbetjent kasse vil du få opp valgmuligheten på skjermen. Hvis du velger å overfører bonusen til kortet ditt så vil det kanskje ta et par dager. Anonymkode: 660da...1af 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #14 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du trenger ikke å legge det på kortet. Når du logger deg inn på trumf kan du velge at du skal bruke bonusen din direkte i en kjede, f.eks en Joker-butikk. Dette vil bli trekt fra når du betaler i butikken. Om du ikke får spørsmålet fra de som sitter i kassen så bare si i fra at du ønsker å bruke trumf, de vil se at det er aktivert. Hvis det er selvbetjent kasse vil du få opp valgmuligheten på skjermen. Hvis du velger å overfører bonusen til kortet ditt så vil det kanskje ta et par dager. Anonymkode: 660da...1af Men så nå at det hadde ordnet seg for deg. Så bra! Nå vet du i hvert fall at du kan bruke trumf-bonusen en annen gang du ikke har penger på kortet 🙂 Anonymkode: 660da...1af 1
applestories Skrevet 6. september 2021 #15 Skrevet 6. september 2021 Equinox skrev (14 timer siden): Mørk kokesjokolade er vel ofte litt billigere enn andre typer sjokolader. Hvilken type? Jeg kjøper Freia sine dronningens og selskapssjokolade til kake, og de koster rundt 260-300 per kilo, dobbelt av f.eks. smågodt som vanligvis er den billigste sjokoladen man får.
Brunhilde Skrevet 6. september 2021 #16 Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Nja, stratos og crispo i alle fall. Anonymkode: 5b134...34b Når du ser hvor mange gram det er i de platene, så mener jeg å huske at kiloprisen blir temmelig høy. De veier 65 gram.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå