AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #1 Skrevet 5. september 2021 Den siste uken har jeg plutselig hørt pipelyder som jeg aldri tidligere har hørt i leiligheten. Det er typisk tre korte "pip-pip-pip", noen ganger gjentas disse én to ganger. Jeg klarer ikke høre hvor det kommer fra, og det oppstår svært sporadisk, så jeg ser ikke noe mønster, og kan heller ikke være klar til å gå etter lydene. Noen som har forslag til hva dette kan være? Er definitivt digitalt, og ikke fra mobil, PC eller nettbrett. Er ikke røykvarsler. Høres ut som om det kanskje ligger litt gjemt, da lyden er svært lav. Blir nesten litt paranoid av hele greien. Anonymkode: 0e553...7b5
enkefru Skrevet 5. september 2021 #2 Skrevet 5. september 2021 Sånn aqua-stop kanskje? Røykvarsler? Du skriver i leiligheten…sikker på at det ikke er fra en naboleilighet da? 1
Tough cookie Skrevet 5. september 2021 #3 Skrevet 5. september 2021 Oppvaskmaskin eller vaskemaskin? 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #4 Skrevet 5. september 2021 Fjugur skrev (19 minutter siden): Sånn aqua-stop kanskje? Røykvarsler? Du skriver i leiligheten…sikker på at det ikke er fra en naboleilighet da? Hmm, aqua-stop er kanskje ikke så dumt! 👍 Er det noen grunn til at de plutselig begynner å pipe litt sporadisk, mon tro? Ikke røykvarsler, og ikke i naboleilighet (hører ikke noe derfra). Tough cookie skrev (21 minutter siden): Oppvaskmaskin eller vaskemaskin? Nei, ikke noen av de, men takk for innspill! 😊 Anonymkode: 0e553...7b5
Gjest kira87 Skrevet 5. september 2021 #5 Skrevet 5. september 2021 Komfyrvakt som trenger nytt batteri?
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #6 Skrevet 5. september 2021 kira87 skrev (29 minutter siden): Komfyrvakt som trenger nytt batteri? Har nok ikke konfyrvakt, men takk for innspill! ☺️ Anonymkode: 0e553...7b5
Heisann12345 Skrevet 6. september 2021 #7 Skrevet 6. september 2021 Jeg holdt på å bli gal av det en gang jeg og, så fant jeg en fitbit som lå i en skuff som trengte lading. Har du sett i sikringsskapet? Sjekk kontroller til garasje/varmepumpe, babycall o.l. Vi har smart-vask der man bare trykker på kranen for å skru på vann, den er koblet til et slags batteri. Prøv å tenk ut slike gjenstander.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #8 Skrevet 6. september 2021 Komfyren min laget sånn lyd. Jeg trakk ut ledningen, og ventet litt før jeg satt i ledningen igjen. Da forsvant lyden og. Anonymkode: 5c2bc...5b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå