AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #1 Skrevet 5. september 2021 Sånn som mange mennesker er, både i virkeligheten men spesielt her på nettet og sosiale medier er rett og slett en skam! Drittslenging i nesten hver eneste tråd. Mobbing og utestenging foregår titt og ofte. Husker da jeg var barn og ble mobbet på skolen og fortalte det til en lærer, hun bare sa «det blir bedre når du blir voksen». Største løgnen jeg har hørt i mitt liv. Hvordan mange folk oppfører seg her inne skulle man nesten tro det var et forum for ungdomskoleelever. Folk sier de er i 30 og 40 årene men av og til har jeg begynt å lure på om det sitter 15 år gamle jenter/gutter bak enkelte tråder. Skal ikke dra alle under en kam, men er skremmende hvor mange dette gjelder. Både i virkeligheten og på nettet. Anonymkode: ade16...7c6
Khadira Skrevet 5. september 2021 #2 Skrevet 5. september 2021 Jeg tror mye av problemet med Kvinneguiden er at folk glemmer at alt man sier har en mottaker, og at det også gjelder for hva man ytrer på internett. Folk tror at så lenge man er bak et nick (eller AnonymBruker for den saks skyld), så kan man oppføre seg akkurat hvordan man vil uten at det har noen konsekvenser.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #3 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sånn som mange mennesker er, både i virkeligheten men spesielt her på nettet og sosiale medier er rett og slett en skam! Drittslenging i nesten hver eneste tråd. Mobbing og utestenging foregår titt og ofte. Husker da jeg var barn og ble mobbet på skolen og fortalte det til en lærer, hun bare sa «det blir bedre når du blir voksen». Største løgnen jeg har hørt i mitt liv. Hvordan mange folk oppfører seg her inne skulle man nesten tro det var et forum for ungdomskoleelever. Folk sier de er i 30 og 40 årene men av og til har jeg begynt å lure på om det sitter 15 år gamle jenter/gutter bak enkelte tråder. Skal ikke dra alle under en kam, men er skremmende hvor mange dette gjelder. Både i virkeligheten og på nettet. Anonymkode: ade16...7c6 Beste er å lære seg å gi faen. Det er ikke slik at folk blir lettere eller snillere med årene. Det er heller at man lærer seg å gi faen i hva andre mener og blir trygg på deg selv. Anonymkode: 11ad4...e02 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #4 Skrevet 5. september 2021 Ja, det er sant, men tror du det er sånn folk flest egentlig er? Alle disse fordommene og ekle meningene finnes der vi bare tørr ikke si det åpent fordi vi veit at vi dømmer hverandre for det åså. Anonymkode: 00cb8...cd5
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #5 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, det er sant, men tror du det er sånn folk flest egentlig er? Alle disse fordommene og ekle meningene finnes der vi bare tørr ikke si det åpent fordi vi veit at vi dømmer hverandre for det åså. Anonymkode: 00cb8...cd5 Men det betyr jo at de sier det de EGENLIG mener her på nettet. Og da kan du jo tenke deg hva folk tenker og sier bak din rygg.. Snakker ikke om alle men om mange. Har erfaring med det også, spesielt baksnakking og utfrysning. Når man har opplevd det så mange ganger fra forskjellige mennesker iløpet av livet går man lei. Anonymkode: ade16...7c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå