Gå til innhold

Venninne i Hamar-området

Max Mekker

Anbefalte innlegg

Hei🙂

Litt rart kanskje og søke etter ei venninne men har ikke behov for flere mannlige venner. Hadde vært hyggelig om du likte å gå turer, gå på ski sammen, reise til ukjente steder, hjemmekvelder, lage mat eller bake, trene eller rett og slett på telttur i nærområdet når det passer. 

Jeg er 45 år i god form, ca 180cm høy og har vel ikke skremt noen enda, er faktisk ganske ok til kar😃 Har et lengre forhold bak meg og et par barn annenhver uke. Er ikke klar for noe nytt forhold enda. Vil allikevel treffe noen som jeg har en viss kjemi med for å finne på ting med. 

Fint om du er ifra Hamar-området så det ikke krever så mye planlegging for å finne på ting sammen.

Hører ifra deg hvis du synes dette kunne være hyggelig🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Max Mekker skrev (2 minutter siden):

Hei🙂

Litt rart kanskje og søke etter ei venninne men har ikke behov for flere mannlige venner. Hadde vært hyggelig om du likte å gå turer, gå på ski sammen, reise til ukjente steder, hjemmekvelder, lage mat eller bake, trene eller rett og slett på telttur i nærområdet når det passer. 

Jeg er 45 år i god form, ca 180cm høy og har vel ikke skremt noen enda, er faktisk ganske ok til kar😃 Har et lengre forhold bak meg og et par barn annenhver uke. Er ikke klar for noe nytt forhold enda. Vil allikevel treffe noen som jeg har en viss kjemi med for å finne på ting med. 

Fint om du er ifra Hamar-området så det ikke krever så mye planlegging for å finne på ting sammen.

Hører ifra deg hvis du synes dette kunne være hyggelig🙂

Meld deg inn i gruppa Singel rundt Mjøsa,  det er venne og singelgruppe. Ingen sjekkegruppe og mange blir venner og noen finner seg partner gjennom vennskap der. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke mye respons å få på den innmeldingen til den gruppa🤔 Står "avventer forespørsel" så er nok ikke en veldig aktiv admin..

Vel, da får jeg bare se ann om noen dukker opp her?😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...